{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Julehilsen til BanDana fra Sølvrøven {{forumTopicSubject}}

Hej smukke Dana (og misforstå mig ikke, for jeg er ikke til damer smiley ) smiley

Jeg håber du får en rigtig dejlig tur til Fyn, og sørger for, at de ikke glemmer dig. Du må lave lidt ballade og evt. bide i noget, så de har et minde om dig smiley
Og fortæl så lige lidt om det der sejle-færge-noget. Jeg synes selv det er hyggeligt at køre bil. Især hvis man må stikke snuden ud ad vinduet smiley

Jeg havde dog en træls biltur til jul for nogle år siden, hvor min madmors x-svigerfar og kone skulle køre med os op til min menneske-storebror og hans far juleaften. Hende svigerkonen kunne bare ikke finde ud af at sidde pænt og stille i bilen, ligesom jeg gjorde, og hun knævrede hele tiden som om hun var sur og gal og skældte ud. Jeg ved så ikke, hvem hun var sur på, for jeg sad i hvert fald pænt og lavede ikke ulykker (på det tidspunkt).
Jeg er altså ikke vant til sådan et tonefald, for min "moar" skælder mig aldrig ud. Måske siger hun "gå væk" eller "læg dig", hvis jeg bliver for overvældet over det lækre mad, de der mennesker sidder og smovser i og ikke vil dele med mig. Det er da også uretfærdigt.

Nå men tilbage til hende x-svigerkonen. Jeg syntes efterhånden at den køretur var ved at blive lidt for træls, og der lugtede heller ikke særlig godt inde i bilen. Svigerkonen sagde godtnok at det var en meget dyr duft fra Frankrig...Bwadr! Kunne den så ikke bare ha' blevet i Frankrig (hvor det så end er, bare det er langt væk!)
Hun ville så heller ikke have, at vi åbnede vinduerne, selvom jeg slikkede på dem alle sammen og viste hende håndtagene (dem har jeg nemlig set min "moar" bruge).

Til sidst blev jeg så træt af hende svigerkonen, at jeg valgte at kaste op på hendes kjole og meget upraktiske sko! - Så ku' hun lære det, ku' hun - Men FUCK!!! Så skreg og råbte hun bare endnu mere......

Min mor gav mig heldigvis et stort kødben som belønning samt vinger, hjerte, hals og lever fra en go' and.
Og så blev det alligevel en go' jul smiley smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julehilsen til BanDana fra Sølvrøven
Kommentér på:
Julehilsen til BanDana fra Sølvrøven

Annonce