{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Wiplash syndrom og slidgigt - andre? {{forumTopicSubject}}

Fik svar på mine prøver på hospitalet igår. Slidgigt i nakken og så wiplash syndrom(som jeg selv havde gættet på)

Har engang for 14 år siden landet på køleren af en bil med min 600kg hest ovenpå mig- smadrede min ene nyre i 1000 stykker, men har først senere fået ondt i nakken/hovedet..

Lægerne siger der ikke er særlig meget at gøre ved mine smerter smiley

Har prøvet ALT alternativ behandling mm.

Andre herinde med samme diagnoser eller lignende- som vil dele lidt af deres overlevelses instinkt?

Syns det er umuligt at forklare lægerne at jeg ALTID 24/7 har ondt.. Hvorfor kan de ikke forstå det? smiley

Vil hverken ha sygemeldinger eller lignende- vil bare gerne slippe for smerte smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wiplash syndrom og slidgigt - andre?
  • #1   8. jan 2014 Hvad behandling har du prøvet..?
    Det kunne jo være der var noget du ikke havde prøvet.. smiley


  • #2   8. jan 2014 Glucosamin er ofte anbefalet i forbindelse med gigt..

  • #3   8. jan 2014 Fys, kiropraktor, body sds, massage, sportsmasage, kranio sakral, zoneterapi

    Tror nogenlunde det er det. Kun massage hos én bestemt min. 1 gang om ugen kan holde mine smerter på et minimum. Men det koster 650 for 1 time, så det løber hurtigt op smiley


  • #4   8. jan 2014 Har du papirer på at du har en kronisk lidelse.?

  • #5   8. jan 2014 Ikke i hånden, men fik svaret fra lægen igår på Glostrup hospital? Har bla været i MR scanner


  • #8   8. jan 2014 Jeg har selv piskesmæld, fibromyalgi og begynde slidgigt i nakken...

    Der er intet medicin der virker - alt er prøvet... Jeg har igennem tiden gået hos fysioterapeut, kiropraktor, massør, og body sds massør - i starten hjalp det lidt, men efter lidt tid begyndte fibro'en at reagere negativt på det, så smerterne bare blev værre af behandling smiley
    Idag får jeg behandling af nogle super dygtige fysser - kun for piskesmældet - og det tager de værste spændinger i nakke og ryg, og øger bevægeligheden, uden at fucke med min fibro smiley

    Som Geser siger, så skal du bede din læge om en henvisning til en smerteklinik - det er ik nogen mirakelkur, men det kan give dig nogle værktøjer til at lære at leve med smerterne...


  • #9   8. jan 2014 er selv i samme situation, har også gået på 'smerte-taklings-kursus' på Give rygcenter i sin tid. Min fys har endelig fundet en massageform som kan lindre, så jeg får også massage 1 gang om ugen, og det kan holde smerterne på et tåleligt niveau. jeg har været kronisk smertepatient i 12 år nu, og har efterhånden lært at leve med det, dog stadig med op og nedture smertemæssigt. - nogle gange bliver jeg så skør i hovedet af ikke at kunne noget, at jeg gør det alligevel, selv om jeg ved det koster en lille uges tid på langs, men har bare ind imellem brug for at være 'mig' smiley


Kommentér på:
Wiplash syndrom og slidgigt - andre?

Annonce