{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjove/ gode apps?
  • #1   11. jan 2014 Tror mit Loops spil er det jeg bruger mest! Synes det er vildt afstressende (Ja, der er tid på, men jeg har også spillet det vildt meget, så nu er det bare "rutine" og nu er det afstressende :P). Og ellers Flow Free og Flow Free Bridges er jeg også glad for! smiley

    Af apps, så tænker jeg rejseplanen, DMI, QR-barcode scanner, noget med adgang til nogle nyheder og Krak smiley


  • #2   11. jan 2014 Candy Crush!!!!!!

  • #4   11. jan 2014 På min telefon har jeg følgende: Snapchat, instagram, facebook, google, tv-tid, find iphone (livsnødvendig app, hvis din telefon bliver stjålet!) rejseplanen, krak, metroen, gomore (virkelig god!) mobilbillet og e-tilbudsavis (også virkelig anbefalelsesværdig!) smiley Jeg vil ikke undvære nogen af dem!

  • #5   11. jan 2014 Når jo, så har jeg akuthjælp, hvor man kan se nærmeste vagtlæge, skadestue, kiropraktor, tandlægevagt og så videre. Super smart og brugbar!

  • #6   12. jan 2014 Jeg har så åndssvagt mange apps, så jeg vil ikke remse dem alle op, men de vigtigste jeg har er:

    Mobile Pay, Facebook, Instagram, Adobe Reader, Google Maps, e-Boks, Rejseplanen, 112 app, Mobilporto, Dropbox, Købeloven, VinterTrafik, Mobilbank

    Og så har jeg sådan noget som Bloglovin, eBay, billedredigering og apps til diverse netshops :o)


Kommentér på:
Sjove/ gode apps?

Annonce