2.207 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Hvad vil i gi på loppemarked? Hvad vil i gi på loppemarked?

Jeg skal have en bod på et loppemarked i den nærmeste fremtid, men er meget i tvivl om priser på mine ting, har en masse tøj som er brugt som jeg har sat til 10 og 15 kr cirka.. Men har også en masse som er næsten nyt og helt nyt og i god stand, fra mærker som vila, hm, nelly, asos, vero Moda, mos mosh, Noa, Day Birger osv.. Ved godt det er individuelt pr del, men hvad ville i max give for et stykke tøj på et loppemarked.

Og vil i helst have pris på i forvejen, eller byde ?
Man må self gerne prutte, selvom der er pris på tingene.. smiley

Og har i andre gode ideer til at sætte gang i salget smiley ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad vil i gi på loppemarked?
  • #1   15. jan 2014 Hvorfor ikke sælge dine ting via nettet. ?Der er flere grupper inde på FB

• #2   15. jan 2014 Det går for langsomt, har både haft til salg på dba og trendsales, og har solgt 3 ting på et halvt år.. Plus det med fragt osv... Har heller ikke facebook smiley

• #3   15. jan 2014 Jeg syntes at prisen på det brugte er ok men det nye kan du godt tag noget mere for alt efter hvad det er for noget

• #5   15. jan 2014 tror jeg ville give max 50-100 kr, men hvis det var noget meget dyrt som jeg kendte prisen på ville jeg selvfølgelig også give en lidt højere pris.

det brugte synes jeg har en fin pris smiley

• #6   15. jan 2014 Super smiley tak for svar allesammen.. Jeg har også sat mine priser lidt lavt fordi jeg rigtig gerne vil af med det hurtigt, og håber at få solgt lidt mere med de billige priser..

Har feks. Et par mos mosh bukser som kostede 900 fra ny, de er næsten ikke brugt. Har sat dem til 150? Lyder det ikke fair? smiley

• #8   15. jan 2014 Hmmm. Jeg kender ikke noget til mærker overhovedet, men hvis jeg finder noget tøj på kræmmermarked/loppemarked skal det være billigt! D.v.s. hvis der f.eks. står 150 kr. på en top, nederdel, bukser el.lign. vil jeg have det for 100 eller i det mindste have en ting mere med, f.eks. min. en lille top der står prissat til 40 kr. eller 2 ting og min. 25% tasbat.
    Jeg er bedøvende ligeglad med om det er mærketøj (kopi) eller noget unavngivent "skrammel - bare det er billigt*, findes i min størrelse og er lidt sejt og flot! smiley

*og med billigt mener jeg under 100 kr for toppe, og nederdele samt leggings m.v.
    under 200 for jeans, trøjer m.m. og 300 for overtøj og støvler

Og de priser gælder for nye varer. Er det over de priser går jeg efter noget, som jeg søger specifikt og venter på, at det kommer på tilbud.
    Brugt tøj - Max 100 kr pr del uanset hvad og helst under 50.

Held og lykke
    M.v.h. Sparegrisen

• #9   15. jan 2014 Og nogle af de rigtig dyre ting (både tøj, sko og indretning til hjemmet) jeg har, har jeg ikke sat pris på, da jeg regner med en god forhandling på det smiley

• #11   15. jan 2014 Hvad syntes i er skrammel og sælge på et marked.. Jeg kommer tit forbi folk der sælger en kvart billig hårlak fra føtex, en gammel lipgloss fra tiger osv.. Det syntes jeg er skrammel, og ville aldrig købe det.. Har det bare sådan lidt generelt med make up og produkter på et marked.. Men har dog selv pakket en masse produkter og makeup som ikke er brugt, eller kun prøvet på.. Dobbeltmoralsk, men ville nok ikke selv købe det, medmindre det var noget jeg virkelig havde ledt efter smiley

• #12   15. jan 2014 Rotterne: det lyder også meget fair smiley !! Man kan jo være heldig!

• #13   15. jan 2014 Hvis make uppen var 100% ubrugt, og det var fra et ordentligt mærke ville jeg godt købe det til en skide go pris, ellers ikke smiley

Skrammel for mig, er slidt tøj, hårprodukter osv, som du selv nævner der er brugt eller i forvejen vildt billigt i supermarkederne osv.

Men synes generelt man får et rimelig godt billede af hvad man kan og vil sælge, ved at tænke på hvad man selv ville købe og til hvilken pris smiley
    Synes problemet med mange ikke nødvendigvis er de ting de har, men at de forventer overpris for det.

• #14   15. jan 2014 Jeg ville aldrig sælge nyt tøj eller mærkevarer på loppemarked. Folk vil ikke give ret meget på loppemarked, så du får heller ikke det tøjet er værd. Det går heller ikke nødvendigvis hurtigere på et loppemarked, for tit kommer man hjem med det samme, som man tog afsted med. Det er så lidt man sælger sådan et sted, så det kan altså bedre betale sig at sælge på nettet, og så få en fair pris for det. Medmindre det selvfølgelig bare er for at komme af med det, og man er ligeglad med hvad man for får det.

Jeg vil fx ikke give mere end 50 kr på et loppemarked, fordi jeg ikke vil gå rundt med store sedler. Jeg vil kun giver mere, hvis jeg leder efter noget bestemt - jeg har fx købt sølvfade på loppemarked, til noget mere end 50 kr. Men brugt tøj køber jeg ikke på loppemarked, kun på nettet eller i genbrugsbutikker.

Mht. hvad der er skrammel, så kig objektivt på dine ting. Ville du selv købe det, hvis en anden solgte det? Eller få en veninde til at kigge på dine ting med ærlige øjne - ville hun købe det, og til den pris?

Hvis du tager ubrugt makeup med, så er det en god idé at sætte et stykke tape på, så det ikke kan åbnes, hvis det ikke allerede er på. Så vil folk hellere købe, fordi man ved at andre på loppemarkedet ikke har haft fingrene i det.
    Men generelt gider jeg ikke købe åbne, brugte ting, fx parfume, neglelak, hårprodukter osv.

• #15   15. jan 2014 Nej ville heller ikke Selv købe makeup som nævnt.. Men tager det med og sælger det MEGET billigt. smiley så må vi se.. Jeg gider ikke sælge på nettet mere da det tager for meget tid med spørgsmål, pakning og fragt.. Plus det fylder for meget herhjemme og skal have ryddet ud! smiley

• #16   15. jan 2014 Hvis du bare skal af med tøjet og er ligeglad med prisen, så sæt det rigtig billigt. Ellers kan du forære det væk til nogen eller aflevere i en genbrug. :o)

• #17   15. jan 2014 Ja, men man bliver også bare lidt "grådig" når man ved hvad det har kostet og at man aldrig har fået det brugt smiley det er ærgerligt!

• #18   15. jan 2014 Jeg har det på samme måde. :o) Derfor sælger jeg heller ikke tøj på loppemarkeder. Folk vil altid give meget mindre, end hvad jeg vil have. Tit er det jo tøj der har kostet en del, men som måske ikke er særlig brugt. Selvom jeg gerne vil af med det, så er jeg ikke ligeglad med prisen. :o)

• #21   16. jan 2014 Skyyyyynd dig at fortælle mig hvor og hvornår du skal have din stand til loppemarked! I'll be there! smiley
    Det lyder som nogle lækre ting du sælger smiley

• #22   16. jan 2014 Noget du kan gøre på nåde nettet og på loppemarkedet, er jo f.eks. at skilte med billigt tøj, men så alligevel sætte det 5-10 kr. højere i pris end hvad du allermindst vil have.

Har ikke gjort dette på loppemarkeder selv, men har set og høre om andre der gør det, som i sidste ende faktisk altid nogenlunde får de penge ind for det de har solgt alligevel, selvom folk har villet prutte om prisen.

Jeg sælger kun ting på nettet, og her har jeg (uanset hvad det har været) oplevet at folk også prutter om prisen, og så kan det altså alligevel betale sig at sætte eks. en sofa 100-150kr højere end mindsteprisen.

Prutter sjældent om prisen på ting jeg vil købe, da jeg jo heller ikke vil gøre det i en butik. Ejeren af tingene har sat en pris, og hvis jeg vurderer pågældende vare til ikke at være så meget værd, så må jeg finde mig en anden, et andet sted. smiley
    Ved godt at der er delte meninger omkring dette, men det er bare sådan jeg ser på det. smiley

Glæder mig til senere på året, hvor der kommer loppemarkeder heromkring også. Det er så hyggeligt bare at slentre afsted, og se om man kan finde noget brugbart smiley

Kommentér på:
Hvad vil i gi på loppemarked?

Annonce