{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Hjælp!: trimmer {{forumTopicSubject}}

Hej HG! Håber jer med 'trimmere' har lidt erfaring på området dajeg søger jerees erfaring og hjælp!

Til jul fik jeg denne flotte og fine lille hundetrimmer til min chinese crested pige. Jeg fik klippet hende og gjort hende rigtig fin, passede på maskinen og efter brug brugte jeg den lille børste der fulgte med til at rense den for hår.

Så her i dag ville jeg klippe hende igen da hun trænger, især i hovedet, men i det jeg tager den ud, sætter den til, bruger lidt olie og tænder den, køre den ikke? Altså maskinen gør, men ikke skæret, det står helt stille.
Hm, så løsner jeg lige skruerne en smule (det hjælper engang imellem med hestetrimmerne) og vupti så kørte de! Men da jeg så prøvede at fjerne noget pels klippede den ikke alligevel. Jeg har prøvet at give mere olie, stramme og løsne skuerne, tage det helt af og børste for hår og forfra, men intet virker. Den ene skue falder også ud når jeg bare løsner en smule når skæret så endelig køre..

Jeg er blank og frustreret, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, har i nogle ideer til hvad der kan være galt? Har passet på den, den har ikke været udsat for noget overhovedet, udover en enkelt trimning.

hjælp hjælp hjælp smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp!: trimmer
Kommentér på:
Hjælp!: trimmer

Annonce