{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

Hundepasning {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg skal ud og rejse i uge 10 - dog kun hvis jeg finder et godt sted til min hund..

Er der nogle af jer, der kender en god hundepension?
Jeg bor i Nordsjælland, og hver gang jeg har haft min hund i hundepension er den kommet hjem syg og helt sky. Derfor vil jeg helst gøre så meget som muligt, for at det ikke kommer til at ske igen.
Jeg skal til Miami, og kan derfor ikke tage den med.
Er der nogle af jeg der kan anbefale en?
Hvis ikke, er der nogen i kender, eller måske jer, som glædeligt vil passe en lille hund? Og sørge for at den har det godt?
Det er en pomeranian.

Mvh Ida

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundepasning
  • #1   20. feb 2014 Bedste bud er familie, venner eller naboer. Selv om du finder en god hundepension, så kender din hund jo ikke personerne som skal give den tryghed og den kender heller ikke stedet. Så det stresser hunden, nok også derfor den førhen er kommet hjem i den tilstand tidligere. Håber du finder nogen i din omgangskreds, så du kan komme ud og rejse.

• #2   20. feb 2014 Jeg er enig med Cæci, og når nu du har prøvet det før og det ikke var en god oplevelse for hunde.
    Du må da kende nogle, som måske vil være så rare at passe hunden, og som kender hunde og den kender dem :)?

• #3   20. feb 2014 Findes de en lille pension med kun 2-3 hunde? Det kunne være læsningen, jeg har et par hunde som ikke har kunnet klare alm pensioner, men som fint kan passes her;)

• #4   20. feb 2014 Man kan sagtens have hund med til Miami smiley vi fløj fra Frankfurt til Miami og der var en pomeranier med i kabinen smiley den var i sin taske ved/under sædet

• #5   20. feb 2014 Vi kan desværre ikke have den med, da vi skal på heldagsture mm hvor den ikke kan være med. (og hotel)
    Og jeg vil jo som sagt helst undgå hundepension..
    Men jeg vil meget gerne finde nogle der kan passe den.
    Dem jeg kender, skal desværre også på ferie der, ellers kan de ikke.
    Det kræver dog hvis jeg - og min hund, lige kan møde jer inden.
    Hun løber tit væk, så det er vigtigt at det er nogen der er vant til hunde.
    Jeg betaler gerne hvis der er nogle, der kan tage sig godt af den, i ca. 10 dage.

Kommentér på:
Hundepasning

Annonce