Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  meget varme poter?
  • #1   1. mar 2014 Jeg ved det ikke Men hunde sveder jo ud gennem deres poter Har aldrig mærket på mine hundes poter smiley

• #2   1. mar 2014 Jeg tror det er lige som hos mennesker. Varme poter/fødder er bare fordi der er godt gang i blodomløbet.
    Medmindre selvfølgelig at hunden halter eller poterne er hævede eller på anden måde skadede.

• #3   1. mar 2014 Tror da ikke, der er noget galt i det, medmindre, som Fubert skriver, der er skader, den har ondt eller noget i den dur.

• #4   1. mar 2014 ok tak smiley

• #5   1. mar 2014 Jeg ved ikke om det er gældenede for alle, eller kun i nogle tilfælde, men min terrorist får rigtig varme poter når hun har feber.

• #6   1. mar 2014 C&N det synes jeg ikke lyder ulogisk. Vi mennesker bliver jo også varme på overfladen ved feber. Så jeg tror der er flere faktorer der skal tages i betragtning. Så hvis hunden virker sløj og uoplagt så kan det sikkert godt skyldes feber. Men hvis den der imod er helt normal er det nok bare varme poter.
    Jeg kan tydeligt mærke forskel i temperaturen på Charlies poter før og efter en gåtur. Efter turen er de lige så dejligt varme som mine tæer smiley

Kommentér på:
meget varme poter?

Annonce