{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Dovnedag {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har en rigtig dovne dag i dag. For det første er jeg stadig syg ovenpå en ordentlig omgang halsbetændelse og er stadig på 12 piller om dagen øv smiley
For det andet så starter jeg på mit første fuldtidsarbejde imorgen, det er jeg lidt nervøs over, især når jeg stadig ikke er helt på toppen.

Jeg glæder mig til at se hvordan det er med et fuldtidsjob, har kun haft deltid indtil videre udover min praktikperiode. Men jeg glæder mig til at tjene ordentlige penge, da jeg altid har været på SU + evt. et studiejob. Det samme med manden.

Så i dag blev manden sendt på arbejde og hundene og jeg har bare råhygget i sengen, det er utroligt så mange timer man kan sove når man er syg! Så fik jeg vasket og tørret lidt tøj og gået med hundende.

Hvad laver I i dag??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dovnedag
  • #1   2. mar 2014 Vi har fået lavet nyt badeværelse så jeg har fået ryddet lidt op of sat på plads
    Men jeg kan mærke at jeg gider ikke rigtig noget i dag Så det bliver vist en slapper i dag Håber du bliver frisk til i morgen Det er da ikke rart at skulle møde på nyt arbejde og så være syg Held og lykke og god bedring smiley

• #2   2. mar 2014 Vi dovner også - min hund er desværre skadet så jeg skal have fat i Christian Hembo fra Magtor imorgen og få en tid til ham smiley

Men ellers skal jeg ud til hesten om lidt og op og træne - jeg har brugt dagen på at være bekymret for min hund så jeg trænger til at tænke lidt på noget andet..

• #3   2. mar 2014 Åh hvor lækkert, drømmer tit om nyt badeværelse hehe smiley Kan godt forstå du ikke gider mere.

Mange tak, det håber jeg også på - heldigvis er det noget træning så tror nok det skal gå smiley

• #4   2. mar 2014 Heidi
    Åh nej hvad er det sket? smiley

• #5   2. mar 2014 Maria D: Han kom til skade da han skulle hoppe ind i buret i bilen i fredags - jeg tror han har slået hans nakke, han kan ihvertfald ikke lide når man rør ved den.. Så jeg vil lige have ham tjekket engang - jeg er bare så dårlig til at have skadet dyr, jeg har været så ked af det hele dagen smiley

• #6   2. mar 2014 Vi har hygget og slappet af ovenpå en weekend med gæster smiley lige nu ser jeg titanic og spiser frugtsalat smiley

Og så er Wolf som altid pauseklovn herhjemme. Tidligere så vi kalkun program smiley

profilbillede
  • #7   2. mar 2014 Heidi
    Puuha det kan jeg godt forstå. Gik helt i panik da Lilo hun ikke støttede på poten lige pludselig, havde fat i flere dyrlæger. Dog var det kun en forstrækning og vi slap med skrækken men det var ikke sjovt smiley

Lima og Ulven
    HAHA de kalkuner ser da også lækre ud smiley

• #9   2. mar 2014 Her slapper vi også bare af!
    Jeg har hovedpine, og Terrorist 1 og 2 er her. Jeg er hundepasser, så Baby har besøg af sin bror.
    Er du vimmer sådan 2 drenge kan lave ballade smiley

• #10   2. mar 2014 Tina H
    Åhh vil også snart en tur i skoven igen smiley Tillykke med prøven smiley

Den Danske Kæmpe
    Hehe du behøver slet ikke fortælle, når vi kommer hjem til min mor, som har Lilo's hvalp bliver de også helt vilde smiley Og der har de GULVTÆPPE så Kiyoh synes det er skønt at sprinte rundt på når man nu ikke glider haha. Det er skønt at have hund(e) smiley

• #12   2. mar 2014 Dog are a....
    Ej hvor fedt, hvor er du startet henne? Mange tak, det skal nok gå har det meget bedre end før smiley

• #13   2. mar 2014 Øv. smiley håber du hurtigt er ovenpå igen.

Vi har bare været ude og handle ind, og så har vi sat nogle flere frø til forspiring lige for lidt siden. Jeg glæder mig så usigeligt meget til sommer, og lidt plantenusning tager lige de værste abstinenser smiley

• #14   2. mar 2014 Hvor træls!

Jeg har været hjemme på weekend ved mine forældre og passe Klunte, mens de var på weekend ophold, så dagen i dag har stået på turen hjem og sofahygge smiley

• #16   2. mar 2014 Danielle
    Åhh jeg ville så gerne og prøver hvert år i min lille have men er sgu ikke kommet så langt haha smiley

Tosserne
    Det er dejligt man kan hjælpe ved hinanden, det gør vi også tit med både forældre og svigerfamilien smiley

Tak! Det går nu okay smiley

• #18   2. mar 2014 Dogs are a...
    Hehe det kan jeg forestille mig. Spændende, er det ikke også ski** sjovt for dig? smiley

• #20   3. mar 2014 Været en hyggelig dag..
    Fik ryddet lidt op og handlet ind..
    Derefter kom min herlige kammerat forbi og vi så Titanic..
    Efter det så snakkede vi og jeg lavede aftensmad..
    Kl 22 tog han så hjem og jeg ligger og hygger med søndags slik, inden de små skal luftes til nat..

• #21   3. mar 2014 Dogs are a...
    Kan jeg godt forstå, overvejer også lidt agillity selv smiley

Elsker mine...
    Lyder som en rigtig dejlig dag smiley Jeg fik lige lavet mit berømte trick: Fald i søvn kl. 21 på sofaen og vågn igen kvart i 24. Så nu er jeg VÅGEN smiley

• #22   3. mar 2014 Vi stod op kl. 9 , kl. 10 fik vi besøg af mandens onkel der skulle låne nogle borde, kl. 11 kom min far og snuppede vores trailer.
    Ellers er heeeele eftermiddagen gået med renovering af et af vores værelser, vi er ved at skifte rustikloft ud med gipsloft, da rustikkerne bliver ved med at revne, og jeg har malet dem 2 gange nu.. Så ned med dem. Og det har vi 4 lofter med, hehe så vi tager 1 ad gangen..
    Og så har vi slappet af hele aften, og nu sidder jeg og ser The Oscars smiley

• #23   3. mar 2014 Wow er du så ikke træt? smiley
    Sidder jeg også og ser nu

• #24   3. mar 2014 Jooh, Den Røde Løber er ikke ligefrem et mest spændende. Hehe. Så synes øjnene er blevet lidt tunge.
    Idag rettede manden spærene til, så de er klar til dampspære og isolering.
    Jeg fik vinduesbænk og lysning pillet ud.
    I løbet af hele ugen har jeg selv skraldet skråvæggen og loftet for rustikker, isolering, forskallinger osv. Hehe...

• #25   3. mar 2014 Her er et billede af rummet, efter jeg fik rustikkerne ned.

profilbillede
  • #26   3. mar 2014 Maria - Ja det har været en skøn dag..
    Kammeraten er så hamrende lækker, så har også haft noget pænt at kigge på.. smiley

Betina - Det ser godt ud! Har selv et renoveringsprojekt i gang..

• #27   3. mar 2014 Der hvor isolering er helt synligt, har jeg pillet det der sølv ned. Men alle de andre huller er kommet fra mus.. Men de må være kommet inden vi flyttede ind, for vi har kun haft 2 mus indenfor i 4 år..

• #28   3. mar 2014 Betina
    Det er noget af et projekt!

Elsker mine...
    HAHA Ja det gør jo heller ingenting, så han så Titanic imens du så på ham? smiley

Selv er jeg vågnet on/off med koldsved hele natten efter jeg endelig fandt ro omkring kl. 3.30 ØV

Kommentér på:
Dovnedag

Annonce