720 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 167 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.000
Chili-stunt.... he he :D {{forumTopicSubject}}
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152303660552640"
Nyd klippet, det er min søn til højre, og svigersønnen til venstre
Så kan de dælme lære det ... ha ha ha
De ligger begge og har det dårligt stadig her i dag
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
Eller er dåsen cacaomælk.... hmmm..... lidt bedre så ... *GG*
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 167 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.000
aug 2008
Følger: 30 Følgere: 1464 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.965
aug 2008
Følger: 30 Følgere: 1464 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 29.965
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.327
Hvordan har de det dårligt i dag ?
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.327
nov 2011
Følger: 28 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 122 Svar: 2.692
nov 2011
Følger: 28 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 122 Svar: 2.692
dec 2013
Følger: 81 Følgere: 68 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.866
dec 2013
Følger: 81 Følgere: 68 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.866
dec 2013
Følger: 81 Følgere: 68 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.866
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 167 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.000
Laila: hun holder heldigvis ikke kamera, det står på et eller andet, hun er bare bag det, så hun ikke kommer med på filmen
Ellers havde hun også tabt det er jeg sikker på
Inger: de er bare hamre stærke især når man ikke er vant til dem
Isabelle: de er tosset
Der er vel ingen der kan høre hvad svigersønnen siger da han har proppet dem begge i munden og skal svare på hvorfor han kan det ?? LOOL
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 167 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.000
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 167 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.000
apr 2005
Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.747
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 73
Chili-stunt.... he he :D