{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
484 visninger | Oprettet:

Crush, what to do?? {{forumTopicSubject}}

Okay, jeg er en pige på 15 med et mindre problem, jeg er blevet ret vild med en dreng og jeg har ingen ide om hvad jeg skal gøre...

min familie og jeg boede i skiferien, uge 7, sammen med en anden familie hvor deres ældste dreng havde en ven med, og jeg blev måske en lille bitte smule vild med den her dreng, men tænkte "det går sikkert over", men jeg kan få helt ondt i maven når jeg tænker på ham her drengen...

Og nu til mit problem, jeg er helt vildt nervøs og genert, også selvom jeg kender ham... og fordi jeg er en lidt genert pige går der ikke specielt lang tid før at jeg føler det bliver enormt akavet og har absolut ingen ide om hvad pokker jeg skal sige...

Og jeg har en aftale med drengen om at vi skal lave en film til familiens yngste søn (han skal konfirmeres her til maj) og dertil kommer der en halv aftale om at vi skal lave den sammen, og jeg må have spist et eller andet da jeg foreslog det, men vil ikke virke kedelig ved at hive aftalen tilbage...

Jeg har virkelig brug for lidt meget hjælp! Håber der er nogen som vil hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Crush, what to do??
  • #3   17. mar 2014 Tak smiley jeg har bare aldrig oplevet noget lignende før, je plejer at have meget godt styr på mig selv, men jeg aner ikke hvad jeg skal gøre af mig selv smiley

• #4   17. mar 2014 Det gør vel ikke noget, at du er genert. Bare du husker at være smilende, så han ikk bare tror du er sur og snobbet. smiley Jo mere tid du bruger med ham, jo mindre genert bliver du. Du behøver jo ikke springe lige i hovedet på ham, når I mødes, og fortælle ham at du er vild med ham. Vent hellere lidt, så ikke han løber skrigende bort. smiley

• #7   18. mar 2014 Vark: mener du den kommentar? For så kan jeg informere dig om, at hun er 15.. smiley

• #9   18. mar 2014 Du er 15 år - nyd det for dælen, du skal IKKE have styr på dig selv og dine følelser, du skal hilse dem velkommen, du bliver forelsket mange gange de næste år - håber jeg for dig smiley
    Jeg synes du skal glæde dig til at lave den film sammen med ham og blive endnu mere sikker på dig selv når du er i hans selskab, så kan det føre til så meget hen af vejen.
    Jeg synes ikke du skal skrive et brev, en mail eller sms, det kan blive noget så akavet når I så skal mødes efter du har skrevet til ham. Det er SÅ nemt at skrive fordi man ikke bliver direkte konfronteret med den andens reaktion, men du skal jo møde ham igen uanset hvad.
    Lav den film sammen, aftal med dig selv om du vil prøve at finde på noget andet at foreslå ham når I er ved at være færdige, og så gør det.
    Du har alt at vinde og intet at tabe - og husk: Uanset hvad der sker, så vil du om 10 år fnise og grine og tænke tilbage på den gut her og hvad der skete eller ikke skete, og have det som et glimrende minde. smiley

• #10   18. mar 2014 Tak alle smiley

Kommentér på:
Crush, what to do??

Annonce