Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jord gravning +Bortkørsel 5.700 kr.
  • Havemand til græsslåning og hækklipning 3.000 kr.
  • Omlægge udendørsfliser 5.000 kr.
  • Handyman to put up curtains by doing the holes in the main wall. Plus to hang up one painting. 850 kr.
  • Metro 30L skal udskiftes 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blind date
  • #2   2. apr 2014 Tager ALDRIG på blind date eller for den sags skyld andre dates... smiley

• #4   2. apr 2014 det er det jeg mener,, det kommer sgu til at virke akavet, smiley
    jeg har ingen problemer med at snakke med folk, jeg har oftere problemer med at holde kæft,
    men det der med at skulle mødes med en man aldrig har mødt før kun for at se om det kunne udvikle sig syntes jeg simpelthen virker lidt mærkeligt smiley

da du var afsted minion var den så helt "blind" eller havde du lige tjekket ham på FB smiley

• #6   2. apr 2014 Er man på blind date er der IKKE nogen forudsætninger fra hverken den ene eller den anden...

Var faktisk på Blind date i mine yngre dage og ja skide sjovt men nogen gange, var det bare sådanne typer man ikke klingede med overhovedet... smiley

• #8   2. apr 2014 ha ha nå ok, det er nu heller ikke det jeg definere som en blind date.. eller det er det måske,

men jeg tænkte nu mere på at mødes med en . kun jer to, smiley

• #9   2. apr 2014 Har været på flere. Møg hyggeligt, aldrig akavet... smiley

• #10   2. apr 2014 hmm jamen så må jeg jo hellere gro et par.. og komme afsted smiley

• #11   2. apr 2014 Ja, jeg har prøvet det. Med en veninde, hendes ven og så hans kammerat. Min veninde og hendes ven var simpelthen så enige om, at jeg ville passer PERFEKT med denne kammerat.. Fair nok, jeg siger så efter lidt overtalelse ja.. Aldrig i mit liv har jeg oplevet noget så akavet! Han var så meget ikke min type, hvor jeg så meget heller ikke var hans type. Vores venner havde skudt fuldstændig forkert.. Vi sås kun den ene gang, heldigvis da.. Det gør jeg ALDRIG igen...! smiley

• #14   2. apr 2014 ha ha tosserne, det er lige præcis også sådan noget jeg frygter,,, uanset havde jeg ikke tænkt mig at det skal være noget med middag osv.. en gåtur eller lign. som dag skriver og så kan man smutte uden det bliver for mærkeligt hvis det ikke er sagen,

ha ha Minion.. det var ellers noget af et tilbud, noget med at se frygten i øjnene eller?? smiley den er jo også kun semi blind nu har du jo set mig smiley :D

• #15   2. apr 2014 se det var en god historie,, jeg tror dog ikke alle vil syntes at Pixie er sød lige nu,, hun er lidt i terrorist mode for tiden smiley så jeg må finde på noget andet smiley

• #17   2. apr 2014 Jeg har aldrig været på blind date, jeg har været sammen med min mand i 100 år, vi lærte hinanden at kende som man ofte gjorde dengang - på det lokale disko smiley

Hop da ud i det. Du kan i realiteten ikke vide om det er din kop the før du har prøvet, og måske er hun den eneste ene smiley

• #20   2. apr 2014 ha du skræmmer mig nok helt fra det smiley

ja ja jeg må jo afsted,, smiley

• #21   2. apr 2014 Sjovt som at hunde mennesker næsten ser en andens hund før personen, altså næsten... smiley

• #23   2. apr 2014 Amen, det var virkelig forfærdeligt! Jeg kan rigtig godt lide, når en fyr er velopdraget, høflig og stille og rolig. Det første den her fyr sagde til mig, var: "Hej. Jeg ved du kan lide hockey og holder med sønderjyske. De kan jo for helved ikke finde ud af hockey, de snyder kraftedme over det hele! Forpulede lortespillere hele bundet. Du burde fandme finde et andet hold at holde med, eller en hel anden sportsgren!" ....og jeg stod bare like: ."........og hej med dig...tror jeg...?" .. smiley smiley

• #25   2. apr 2014 Steffen: Altså nu bliver jeg altså nødt til at spørge, har du en bror der hedder Kenneth?

• #26   2. apr 2014 Masser af gange og det har sjældent været akavet. Og de kiksede dates er super sjove historier i dag smiley
    Det kræver nok at man er sådan rimeligt åben og ikke bange for at tale med folk. Har været på masser af dates, hvor jeg med det samme vidste at det aldrig kunne blive til mere, men derfor kan det jo godt være meget hyggeligt.

Er gift med en af de blinde i dag smiley

• #27   2. apr 2014 Jep. Og det var da megahyggeligt. Det var uformalt. Selvf. et offentligt sted.

Sig til dig selv ... Hvad er det værste der kan ske? Du kan ALTID smutte når som helst.

Ud på en blind date med dig :o)

• #29   2. apr 2014 Rikk. .. Det har jeg ja.:-)

Ja ja jeg må ud og se o jeg dør af det... om iikke andet har jeg vel minion som en slags back up:-D

• #31   2. apr 2014 Jeg har aldrig været på en blind-blind date. Men jeg har dælme netdatet meget. Også hvor jeg har mødtes med dem få dage efter første kontakt. Det har givet mange særprægede oplevelser. Og et langvarigt forhold. Jeg synes, at det er fedt med sommerfugle i maven og meget mærkelige samtaleemner, der kan dukke op, når man er ovre 'nå hvad laver du så?' Og 'Det er et skrækkeligt vejr, vi har for tiden'.
    Jeg siger go, go, go!

• #32   3. apr 2014 Steffen: Hehe, syntes nok jeg kunne se ret mange fællestræk, og genkende dig på en eller anden måde smiley

• #35   3. apr 2014 Af sted med dig, det er simpelthen sjovt, livsbekræftende og grænseoverskridende på én gang, og jeg lover dig, der følger flere års gode grin med bagefter.
    Det er faktisk også en rigtig god rejse udi at kende sig selv og turde stå ved hvad man vil og hvem man er, og hvis man tænker på hvad det allerværste der kan ske, så kan det aldrig være værre end IKKE at gøre noget.

Jeg har været på en del blind dates i mine lidt yngre dage, og jeg har ikke fortrudt en eneste. Heller ikke selvom nogen af dem var helt utroligt kiksede.
    Jeg har været både på café, gåtur, sejltur, biograf, restaurant og endda hotel.... ;), og de har alle været spændingen og forvetningen værd, også selvom jeg måske kunne spotte ved første øjekast eller første ord at det ikke var noget.

Og ja, jeg tager også gerne med som støttepæd, vi kunne måske gemme os i nærheden og komme med opmuntrende tilråb og tavler med smarte sætninger hvis du skulle gå helt i stå... smiley

Spring ud i det, det kan kun blive sjovt smiley

• #37   3. apr 2014 Rikke: vi ligner ellers ikke rigtigt hinanden men nogle træk er der måske men rimelig vildt at gætte det udfra det smiley

Ha ha winnie jeg tror sgu lige jeg giver det et skud uden backup først smiley

Det bliver også akavet når jeg skal til at forklare hvorfor der sidder damer i hækken og råber efter mig smiley

• #38   3. apr 2014 Steffen: Jeg syntes nu altså der er ret mange fællestræk udfra dit profilbillede. Men måske det også er fordi jeg jo så har set dig flere gange før ( er opvokset i langkær), så det ligesom får klokkerne til at ringe smiley

• #39   3. apr 2014 Nå ja det er så slet ikke utænkeligt:-) ja ja verden er lill:-)

• #40   3. apr 2014 Nå ja det er så slet ikke utænkeligt:-) ja ja verden er lill:-)

• #41   3. apr 2014 rikke: man kan sgu ikke skrive at man kan genkende en uden at have nogle billeder på sin profil så jeg har mulighed for at genkende dig smiley

udover det har jeg nu takket ja til daten og bussen køre imorgen, så må vi jo se smiley

• #42   3. apr 2014 Steffen: Ahahahahahahahaha, undskyld smiley

Uh spændende, håber du får en god oplevelse, og daten er noget værd. Ellers må du tage det som en oplevelse.

• #43   3. apr 2014 det bliver jeg nok nød til smiley

• #44   3. apr 2014 Du kan da godt lige få et billede , men ved ikke om det hjælper noget. Gik stort set heller aldrig med briller, fra jeg var 12-18.

profilbillede
  • #46   3. apr 2014 Ida : Er det mig du spørger? Haha.

I så fald så ja det er mit eget hår , lige pt er det dog ikke så langt, men planen er da at det skal det igen smiley

• #48   3. apr 2014 Fyldigt? Haha, det er vist billedet der snyder. Jeg har mega fint hår, som klasker sammen, og er umuligt at give fylde smiley

• #50   4. apr 2014 ja ja så tog jeg afsted.

det var fnt nok, men jeg fandt da ihvertfald udad hvor lidt mine venner åbenbart kender mig smiley

men jeg er da ikke skræmt helt væk fra tanken om noget lign. en anden gang

• #51   4. apr 2014 Haha, jamen så fik du da en oplevelse ud af det Steffen smiley Så er det vel passende at sige, bedre held næste gang smiley

• #52   4. apr 2014 ha ha ja det må man sgu sige smiley
    arg tror sgu snart bare jeg opgiver det med damerne, i er sgu for bøvlet smiley

• #53   4. apr 2014 Haha, det er I mænd sgu også ind imellem smiley Du skal bare finde den rette, så kan du godt leve med hun er lidt besværlig smiley

• #54   4. apr 2014 jeg er ikke smiley

• #55   4. apr 2014 Sagde manden og 50 år senere sad han på plejehjemme, med sin bror ved sin side, ahahahahahahahahaha smiley

• #56   4. apr 2014 Sådan godt gået, selvom hun ikke var noget, så var det sgu da fedt du tog afsted, siger kyllingen her *GG*

Kommentér på:
Blind date

Annonce