{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Nogen der bruger Atopica? {{forumTopicSubject}}

Hej hundefolk
Er der mon nogen herinde der bruger Atopica?
Jeg har to pakker stående - 1 med 50 mg og en med 25 mg. Der er taget to piller af hver pakke. De er opbevaret korrekt - købt i januar og udløber hhv. I marts og april 2016. Hvis nogen kan bruge dem, så skriv gerne en SMS til mig på 27296989 smiley


Kommentarer på:  Nogen der bruger Atopica?
  • #2   5. apr 2014 Hej Hej
    Min hund kunne ikke tåle det, så jeg valgte at fortsætte med Medrol. Jeg har hørt både positivt og skidt om Atopica, og jeg valgte at tage chancen. Min hund kunne så bare ikke tåle det, og jeg havde da nået at bruge 1000 kr på det. Jeg har solgt pakken med 50 mg. men har stadig en pakke med piller a 25 mg. Der er taget 2 piller i pakken smiley


  • #4   6. apr 2014 Ja, lige præcis... Atopica har andre bivirkninger end Medrol, men ikke mildere bivirkninger.
    Min dyrlæge sagde jeg skulle starte med 75 mg om dagen til min hund på 15 kg og derefter trappe ned til lavest mulige dosis... Har så haft kontakt med en professor i veterinærmedicin, som stik modsat sagde, at man skulle starte med lavest mulige dosis og derefter trappe op til allergisymptomerne forsvinder. Dette pga at de ikke skal have mere af det end højst nødvendigt.
    Det creme du bruger lyder godt. Bruger du kun det i ørerne eller også på poterne? Jeg kan desværre ikke smøre min hunds poter for uanset hvad jeg smører på, så slikker han det af med det samme smiley


Kommentér på:
Nogen der bruger Atopica?

Annonce