{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Arion Foder Vs. Taste of the Wild {{forumTopicSubject}}

Hey alle

Ja nu laver jeg sQ en foder tråd haha, dem har vi jo ikke nok af smiley

Har alle dage fodret Cooper med taste of the wild, men har nu fundet et produkt hvor der ikke er så meget salt i men med samme protein og fedt i.

Er der nogen der vil tale godt for Arion No Grain Chicken and potato.
Eller vil i anbefale at jeg forsætter på Taste of the wild

Takker for jeres tid, og beklager endnu en fodertråd hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arion Foder Vs. Taste of the Wild
  • #1   15. apr 2014 Har også kigget langt efter Arions nye variant du snakker om.... tør dog ikke skifte foder lige pt (har allergihund)
    Men synes det ser ud til at være et lækkert foder... smiley

Hvis det tiltaler dig, så prøv da smiley

• #3   15. apr 2014 Mine spiser udenom Arion hvis jeg blander det i deres foder - arion er siper søde til at give prøver hver gang de har en bod et eller andet sted, så vi har ofte prøveposer liggende...

Har dog ikke prøvet deres nye kornfrie variant

• #4   15. apr 2014 ANNA hmm lyder jo ikke lovende at dine hunde ikke kan lig det

• #5   15. apr 2014 Det er jo ikke sikkert Cooper er lige så kræsen :-P. Pillerne er ret store, så måske spiller det også ind for de små frøkener? Selvom jeg dog synes de har ædt store piller i andre versioner...

De er ligesådan med Sams Field foder, som jeg kender mange der elsker... Så måske er de bare lidt nogle bæster?

PT er vi på Kingsmoor Pure Havfisk blandet med RC Medium til den yngste (hun kan ikke håndtere ren kornfri, aå får hun lind mave) og på Olivers grain free chicken blandet med first choice adult til den ældste (hun er på low fat foder, da hun bliver tyk bare hun går dorbi madskålen)

Min den ældste vinder sindssygt meget foder og jeg er heldigvis velsignet med to hunde der kan spise det meste uden reaktioner, så vi skifter jo relativt tit alt efter hvad vi lige har hjemme

• #6   15. apr 2014 Her er hun røget på det til sart mave fra Arion, da vi bøvlede med det, og vores er LANGT fra tilfreds med hvad som helst, men spiser gladeligt dette foder

• #7   15. apr 2014 Jeg kører også Arion til sarte maver til Satu. Og for første gang i hans knap 4 årige liv, kaster han sig nærmest over maden. Så jeg har kun godt at sige om Arion lige nu smiley
    Han gavde neget dårlig (blød) mave på både taste of the wild og wolfsblut.

• #8   16. apr 2014 Jeg kender ikke det nye fra Arion Men bruger Arion med laks og ris Mine hunde elsker det og har fint afføring smiley

• #9   16. apr 2014 Min hund er super kræsen.
    Vi har prøvet alt muligt fra gratis prøver vi har fået på udstillinger., Ofte spytter han det ud !!

Arion No Grain Chicken and potato vil han gerne have, så det er det der bliver serveret herhjemme.
    Han har fin pels og begrænset afføring

Kommentér på:
Arion Foder Vs. Taste of the Wild

Annonce