{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.242 visninger | Oprettet:

Endelig fandt de den skyldig :-) {{forumTopicSubject}}

God aften

Vi havde desværre indbrud i start marts, og hvor samson lå på gulvet bundet sammen, og han har haft det rigtig svært lige siden, men han er heldigvis på vej tilbage til den hund som vi kender og alle har sagt "nej, hvorfor tog du billeder af det, og lod ham ligger i længere tid" men politiet er rigtig glad for at jeg tog det billede skrev de i det brev.
Så det blev min skyldfølelse lidt mindre over for Samson smiley

Men i dag fik vi brev om at de havde fundet den skyldig, det har vi fejret med et kæmpe kødben, og en badetur smiley
Hvor er vi bare lettet over at han er fundet, og kan få den straf som han fortjener, efter det han har gjort ved samson.

Hvad har i lavet i det dejlige vejr? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne lys fra elkørestol. 410 kr.
  • Murer 4.000 kr.
  • Hoveddør hænger 1.500 kr.
  • Klipning af ca. 105 meter hæk 5.447 kr.
  • Rengøring med vinduespudsning mv 750 kr.
  • Rengøring på hus 129 m2 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endelig fandt de den skyldig :-)
  • #1   20. apr 2014 Virkeligt dejligt, at den skyldige er fundet. Håber at det går godt med Samson nu?

• #2   20. apr 2014 Hvor dejligt den skyldige er fundet. smiley

og føj hvor må det være så grimt at komme hjem, ikke nok med indbrud, men at det også er gået ud over bassen. smiley

håber han bliver straffet rigtig hårdt.....

• #3   20. apr 2014 ej hvor er det godt - så har det været en god dag smiley
    vi har været på påske jagt med venners børn og da vi kom hjem, så har vi siddet og nydt det gode vejr med hundene og må sige solen har givet godt i dag smiley en smule rød er man

• #5   20. apr 2014 Sikke en syg person, der har gjort det smiley Dejligt den skyldige er fundet!!! Ved I hvad straffen lyder på?

• #6   20. apr 2014 Hvor blev jeg glad da jeg så, at det var dig der havde oprettet det her emne!
    Jeg har sådan tænkt på jer, og var skræmt længe efter din sidste tråd.. Det var simpelthen mit aller værste mareridt, der blev din virkelighed. Hvor er jeg inderligt glad på jeres vegne! smiley
    Tillykke med det, eller hvad man nu siger smiley

• #7   20. apr 2014 puha, det var godt at høre! Jeg tror jeg har tænkt på jer dagligt siden du lavede den gamle tråd.. Faktisk tænkt på jer, ca hver gang jeg går ud af døren og wolf er herhjemme. I har gennemlevet mit værste mareridt. Kan SLET ikke forestille mig hvor hårdt det må være at hunden er alene hjemme, når der bryder den slags mennesker ind smiley

Er SÅ glad for at gerningsmanden får sin straf!!!!

Ved i hvad straffen kommer til at lyde på?

• #8   20. apr 2014 Sådan en sag må da stå i lokalavisen?

• #9   20. apr 2014 Jeg vil også gerne vide hvad strafferammen er for sådanne sager.. Om jeg begriber at man ikke kan tænke en "bedre" løsning, når der nu en gang er en hund i det hus man vælger at bryde ind i..

• #10   21. apr 2014 Mange tak alle sammen, hvor er i søde. smiley

Nej, desværre ved jeg ikke hvad straffen lyder på.
    Det går godt med Samson, det eneste han stadig ikke vil have er at man røre hans ben, men det kommer vi arbejder på det

• #12   21. apr 2014 ja sorry, kald mig lyseslukker og ond men jeg har stadig svært ved at købe historien...

Ingen af mine store hunde ville ligge stille længe nok til en fremmed kunne binde fødderne sammen på dem og skulle man gøre det skulle man binde dem væsentligt bedre end det der. Det der ville de vikle sig ud af. Det der ligner for mig (igen undskyld hvis historien er sand) et forsøg på opmærksomhed.

• #13   21. apr 2014 Ja jeg må give dig ret Sarah.

• #14   21. apr 2014 Måske et billede af brevet ville mane usikkerheden i jorden smiley

• #15   21. apr 2014 Tror du selv på vi har bundet vores hund sådan???

Men jeg er faktisk også ligeglad med hvad i synes.
    synes bare dem som skrev sidste gang skulle have afvide at nu var han fundet.

• #16   21. apr 2014 det ved jeg ikke, der findes mange underlige mennesker, men jeg tror ikke en indbrudstyv har gjort det.

• #17   21. apr 2014 Ja, du må da være en af dem, når du beskylder os for at binde vores egen hund.

• #18   21. apr 2014 smiley

• #19   21. apr 2014 Der vel heller ingen der ved om hunden er blevet slået bevidstløs med et slag oveni hovedet ? Eller ? .. Min egen ville man heller ikke kunne bilde sådan der , men det kan godt ske man kan hvis han var bevidstløs og derefter ikke turde at kæmpe sig fri af snorene ..

Kommentér på:
Endelig fandt de den skyldig :-)

Annonce