Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af hul i betonvæg 1.200 kr.
  • Ophæng af gardiner 890 kr.
  • hænge to lamper op 350 kr.
  • Montere lampe 500 kr.
  • Opsætning af tre rullegardiner, en knagerække og hjælp til to døre der binder lidt 1.100 kr.
  • Rengøring sommerhus akut 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For gammel FRONTLINE...
  • #1   23. apr 2014 Et godt råd.. Smid det ud og køb noget hvor alle de virksomme indgredienser virker, 2 år er MEGET lang tid for gammelt, og bruger du det alligevel så tror du at dyrene er beskyttet selvom midlet ikke virker mere.
    Der er en grund til at der er en sidste holdbarhedsdato på ting smiley
    Jeg bruger ikke selv frontline så jeg ved ikke om katte må få det, men det står på æsken, som du kan få læst op før du køber det.

Ved f.eks. krydderier du bruger i din mad er det underordnet, smagen er bare ikke så god/kraftig som ellers, men her skal midlet beskytte dine dyr. Og derfor skal det du`. smiley

Men ved godt det er surt at skulle smide den slags ud, men ud skal det.

• #2   23. apr 2014 Ja det er smadderærgerligt....har dog fået det af en veninde, som der måtte aflive sin kat....så der er ikke så meget forgjort i det *S*

• #3   23. apr 2014 Det er da altid noget at det ikke har kostet dig noget, for det er gerne det man bliver mest irriteret over smiley

• #4   23. apr 2014 Det er rigtig Det du siger Anita Det er det samme med menneske medicin Man kan godt bruge det men det virker ikke mere smiley

• #5   23. apr 2014 Så må det deponeres...og jeg må forbi Dr. Dyr og hente noget nyt, for hold nu op der er mange flåter.... smiley

• #6   23. apr 2014 Du kan også købe det på apoteket smiley

• #7   23. apr 2014 Super.....tak smiley

• #9   23. apr 2014 Frontline forhandles mange steder - Matas, Maxizoo og andre forretninger med kæledyrsting.
    Men den du har fået er alt for gammel, ud med den.

• #11   23. apr 2014 A T Det er nemlig rigtig Det virker heller ikke her Jeg bruger Baivantic

• #12   23. apr 2014 Det er noget vrøvl at hunde og katte lopper er resistente mod frontline;) der er lavet en del undersøgelser der viser at det simpelthen ikke passer, hvis midlet bliver brugt rigtigt så virker det fint;)
    Jeg har lige brugt noget frontline som var over sidste salgsdato , her virker det fint;)

• #14   23. apr 2014 Sidst jeg behandlede mine fik tøserne som normalt Bayvantic, men det var udsolgt hos min forhandler. Jeg købte Frontline og behandlede Sacko med, og han er den eneste af dem, der efterfølgende har haft flåter - derfor foretrækker jeg Bayvantic.

• #15   23. apr 2014 Fordi de bruger det forkert;)
    Undersøgelsen er offentliggjort i dansk dyrlægeblad;)
    Bruger du det rigtigt virker det også mod flåter og det er ikke nær så giftigt som bayvantic;)

• #16   23. apr 2014 Må give Bodil ret her - det er noget sludder det andet. Hvis folk behandler korrekt så virker det.

• #18   23. apr 2014 Byvantic må ikke bruges til katte. Det er farligt for dem.

• #19   23. apr 2014 Og hvad er så korrekt brug, Bodil? Siden jeg øjensynligt ikke bruger det korrekt? Undrer mig godt nok, når jeg følger brugsanvisningen og alligevel finder flåter, der har sat sig godt fast.....
    Jeg ved godt, at der er forskel på virkningen, og det jeg foretrækker ved Bayvantic er netop, at flåterne ikke bider sig fast og får overført diverse sygdomme.

• #20   23. apr 2014 Husk lige også frontline kun virker på flåter i 2 uger af gangen og lopper 4 uger. og når i giver med et 4 ugers interval, er i ikke beskyttet af flåter i alle 4 uger smiley
    Derfor du finder flåter Kirsten, men ellers virker Frontline altså fint....

• #21   23. apr 2014 Camilla, jeg behandlede dem d. 7/4 og fandt flåter på Sacko i dagene lige op til påske, dvs. 14-16. april både døde og levende, godt boret ind i huden, møgirriterende.

Men måske virkningen allerede der er på retur, så det bekræfter mig kun i, at det ikke er midlet for os, risikoen for sygdomme/infektioner bliver alt for stor.....

• #24   23. apr 2014 Ja, vil tro det er pga. det er virkningen der er på retur. Jeg bruger nu heller ikke Frontline, men det er noget andet hehe smiley

• #25   23. apr 2014 Jeg tvivler på at TS spurgte for at få en diskussion i gang om hvis hunde det virker på osv.
    Det var i hvert fald ikke det hun spurgte om, men typisk HG. smiley

PS Mastiff. jeg kender ikke til at gammel medicin sendes til udlandet fra DK, i hvert fald ikke fra dem som går op i almen medicin og folks helbred, men dem der bare vil tjene på det "som når folk køber gammelt medicin i Mexico og Afrikanske stater" pga.de fattige ikke har råd til den rette medicin eller modermælkserstatning hvor de så fortynder den så meget, at børnene får mangelsygdomme eller dør pga. de ingen næring får ud af den fortyndede modermælkserstatning.

Mon ikke det er den slags du tænker på, og ikke gammel Frontline som 100% sikkert mister meget af virkningen når den er 2år for gammel, ligesom alt andet gør. *SUK* Håber virkeligt ikke at du behandler andre levende væsner end dig selv. Hvis du bruger gammel medicin. smiley

Kommentér på:
For gammel FRONTLINE...

Annonce