1.083 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Åhh det er så svært.... Åhh det er så svært....

....og man bør lade være med at kigge annoncer.

Det er jo slet heller ikke den hund/race, som jeg er kommet frem til at vi skal have....men altså den ser bare så sød ud...og har ofte drømt om den race....NEJ stop så.....vi skal ikke have hund nu....nix....og slet ikke en terrier, nope.

Sorry, skulle lige ud med min indre konflikt.....for vi SKAL ikke have hund p.t. smiley

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åhh det er så svært....
  • #1   1. maj 2014 Ååh jeg kender det godt.
    På trods af at Lobs kun lige er fyldt 2 år i april så er jeg bare begyndt at blive så hvalpeskruk igen! smiley
    Og vi skal IKKE have ny hund før en af de to vi har ikke er her mere.

Så jeg holder mig laaaaaaangt væk fra annoncer med hunde og køber mig fattig i udstyr i stedet smiley

• #2   1. maj 2014 Åh kender det alt for godt. Jeg er simpelthen også ramt af hvalpeskrukhed - og det er kæresten også. Vi vil så gerne have en til mops, og der er så mange rundt omkring til salg lige for tiden, men... det skal ikke være lige nu, at vi får nr. 2. Men det vil vi bare gerne!

• Claus J
    Claus J Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 4
    #3   1. maj 2014 Kender det kun for godt. Men her skulle vi have hund så kl 15 køre vi ud og henter skønheden som bestemt er ventetiden værd

• #4   1. maj 2014 Ihhh altså....i har jo så alle hund.....har ingen.......og dette var en halvstor hvalp på 6 mdr.....så fiin....men jeg må ikke....har heldigvis heller ikke pengene smiley smiley smiley

• #5   1. maj 2014 ÅH ja Jeg kunne drukne i hunde Jeg har lyst til at købe næsten alle
    Det er egntlig ikke rart ,heletiden at sige nej til sig selv Men desværre en nødvendtighed smiley

• #6   1. maj 2014 Åhhh nu er der lige dukket en annonce op på den hund jeg faktisk gerne vil have.....se mit billede <<<<<<<<<

Hvad mon manden siger.......

• #7   1. maj 2014 Hvis den er der nu Så køb den dog Ta da bare et lån i banken Eller lån af en i familien Forstår dig udemærket Jeg kan få helt kriller af at skulle vendte, smiley hvis jeg gerne ville ha hund

• #8   1. maj 2014 Ej nu har jeg også lige set, at der en hund for mig til salg Men jeg må også sige nej til mig selv For jeg skal flytte ,så jeg kan ikke ha 3 hunde med mig Men hvor er det bare iriterne
    Sååååå det kunne være, vi skulle lade være med at se på salgs anoncer smiley

• #9   1. maj 2014 Det er en omplaceringshund, den sidste her.....så han skal vist ikke koste det vilde....så det er nok ikke problemet....problemet er om tiden er der og om den vil komme til at være for meget alene hjemme.

• #10   1. maj 2014 Ja det forstår jeg godt altså det med tiden Men du kan da høre om den kan være alene hjemme og hvor lang tid

• #11   1. maj 2014 Ved at den i alt fald godt kan være alene...men ikke hvor lang tid....jeg må lige hjem og snakke med min mand, for hvis han vil, så har han mulighed for at tage den med på job, nogle dage.....

• #12   1. maj 2014 Held og lykke med det smiley

• #13   1. maj 2014 Fantastisk profilbillede Anja smiley

• #14   1. maj 2014 Hej Anja..

Min første hund var en Corgi på 3 år.. Det er det bedste jeg nogensinde har gjort.

Hun var så dejlig, rolig og jeg blev virkelig rustet til at få en hvalp, hvilket jeg har nu.

Jeg ville til en hver tid få mig en omplacering igen, uden tøven smiley

• #15   1. maj 2014 Åh jeg kender det godt jeg har endelig fundet den race jeg vil have tibetansk spaniel så jeg er bare så skruk hihi

• #16   1. maj 2014 Jeg kender det alt for godt, og jeg driver desværre min kæreste til vanvid -.-'

Jeg havde endelig affundet mig med at der gik 1 års tid inden nr 2 kom til, da jeg havde fundet en opdrætter jeg bare måtte have hund fra (Samme som lucky er fra) desværre viste det sig at tæven bliver for lille, og derfor ingen hvalp til mig.. Så gik jeg igang med at søge efter ny opdrætter og det skulle jeg aldrig have gjort! ser alt for mange smukke hunde, og er faldet pladask for 2 små hvalpe ved en opdrætter jeg faktisk rigtig gerne vil have hvalp fra,men min kæreste er så skide fornuftig og siger NEJ! smiley smiley

Men det er vidst godt nok, for vi skal først lige have en lejlighed sammen og jeg skal lige have sparet lidt mere op inden. Men ihhhhh giv mig!!!! smiley

• #17   1. maj 2014 Kender det alt godt og vi har lige købt en hvalp mere, da han ikke kunne finde et nyt hjem smiley

Kommentér på:
Åhh det er så svært....

Annonce