691 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Kim M
Kim M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Hvad er dette? Hvad er dette?

http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/off_topic/80763-hvad_er_dette_
Har lige opdaget det Idag på min hunds ... Hvad er dette og er der nogen der har haft noget magen til det gør rimelig ondt på den og den er kun lidt over et halvt år gammel
Det ligner sårskorper men ingen sår indenunder og det er heller ikke bare skæl ved nogen af dem er der lidt gult "snask" hvis man piller det af

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er dette?
  • #1   18. maj 2014 nu måske jeg læser forkert da jeg er norsk , men hvis det gør ondt på den/hunden så bør du ihverfald dra til dyrlæge i morgen .

hvis det var min hund har jeg ringet dyrlæge og fået tid allerede i morgen hurtigst mulig ,bedre at være sikker at hunden ikke har smærter og får hurtig nok behandling smiley

• Kim M
    Kim M Tilmeldt:
    maj 2014

#2   18. maj 2014 Det var os min første tanke men hvis der var andre der havde set noget lignende og vidste hvad det er vil det da være rart at vide

• #3   18. maj 2014 kan jeg godt forstå , men hvis hunden har smærter så bør en se en dyrlæge så den kan blive behandlet og få smærtestillene...

• Kim M
    Kim M Tilmeldt:
    maj 2014

#4   18. maj 2014 Det gør kun ondt hvis man røre ved det ellers er der ingenting

• Kim M
    Kim M Tilmeldt:
    maj 2014

#5   18. maj 2014 Men ringer til dyrlægen imorgen

• #6   18. maj 2014 jeg kan desverre ikke sige hvad det er ....men hvis din hund har ubehag er det altid bedst at dra til dyrlæge så den kan undersøge og evt give hunden behandlig så hunden ikke har ubehag. ubehag/smærte kan også føre til adfærdsproblemer , så jeg vil anbefale at få hunden undersøgt smiley

• #7   18. maj 2014 Måske Herpes ..... ???

Kommentér på:
Hvad er dette?

Annonce