{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
324 visninger | Oprettet:

Afbudsrejser med børn {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde der har prøvet at købe sådan en afbudsrejse når man har mindre børn (3 og 4 år)????

Vi overvejer det, men har aldrig selv rigtig været på charterferie, ej heller manden, så vi ved ikke rigtig hvad vi kan forvente og om man kan få en god ferie på den måde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afbudsrejser med børn
  • #1   22. maj 2014 En afbudsrejse er lige som en helt almindelig rejse den er bare billiger fordi nogen har måtte aflyse eller de ikke er blevet solgt;D du skal bare sørge for at det er på et specificeret hotel for så kan du i beskrivelsen se hvad du kan forvente ( og evt billeder) uspecifeseret så ved du ikke hvor du skal bo før du står nede i XXXX og det kan være det mest latterlige hotel som det mest luxus:0)

• #2   22. maj 2014 Ginga siger egentlig det jeg ville sige smiley Så jeg kan ikke se noget problem i at købe en afbudsrejse, og det er uanset om man har børn eller ej smiley

• #3   22. maj 2014 Åh JEG ELSKER afbudsrejser!;-)

• #4   22. maj 2014 Vi har været på et par afbudsrejser og som der allerede er skrevet er det jo ikke en ringere rejse fordi du køber den som afbudsrejse. I er jo 4 personer og det skulle ikke være umuligt at finde 4 billetter. Prøv f.eks. på travelmarket søg på afbudsrejser, hvor i vil hen og vælg specificeret. Hvis i vælger uspecificeret aner ikke ikke hvilket hotel eller værelse i får.
    God rejse

• #5   22. maj 2014 Som de andre siger - det er ligesom en helt almindelig rejse. Og så er det jo individuelt om man synes om charter med børn. Min dreng var 9 mdr da vi havde ham med første gang og nu skal vi snart afsted igen (han er 18mdr) .. Jeg synes ikke det er besværligt, men det er jo hvad man gør det til. Ferien er bestemt anderledes end hvis man kun var voksne afsted, men personligt synes jeg det var fantastisk smiley

Kommentér på:
Afbudsrejser med børn

Annonce