576 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Kamilla J
Kamilla J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Hjælp til gelenegle? Hjælp til gelenegle?

Hej derude smiley
Jeg er interesseret i at lave gelenegle, men er totalt off track med hvad den bedste teknik er, og hvad man skal bruge.
Jeg har uv-lampe, buffer, pensler, primer og selvfølgelig tipper, men derfra..
Jeg har kig på en all-in-one gele, men er den i stedet for basecoat, gele og topcoat, og er der andet jeg mangler? Plus, hvordan laver jeg det bedst?
IKamilla smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til gelenegle?
  • #1   31. maj 2014 Tag et kursus så du ikke for ødelagt nogens negle

• #2   1. jun 2014 Du ved godt at du er på hundegalleri, ikke? smiley

Jeg har dog sjældent hørt om folk, der bruger tipper til gelenegle. Nogen gør det ja, men resultatet bliver meget pænere og mere naturligt hvis du selv "former" neglen. Men måske en god ide med tipper når du er begynder smiley
    En rigtig god idé er, som Minnie skriver, at tage et kursus. Det er meget let at ødelægge negle, og en anden fordel ved et kursus er også at det bliver lettere efterfølgende at skaffe kunder. Det er bare nemmere at overlade sine negle til nogen som har "bevis" på, at de kan finde ud af det. smiley

Der findes desuden rigtig mange videoer på youtube, hvor du kan se hvordan du gør. Og mon ikke du så har en par veninder der tør lægge negle til dine første mange behandlinger, inden du tager penge for det? smiley

Held og lykke!

• Kamilla J
    Kamilla J Tilmeldt:
    maj 2014

#3   1. jun 2014 Planen var bare at lave det på mig selv, men jeg er lidt forvirret over hvilke produkter der er nødvendige for at lave 1-fases gelenegle, og hvordan jeg laver dem bedst smiley

• #4   1. jun 2014 1-fases?? smiley

• Kamilla J
    Kamilla J Tilmeldt:
    maj 2014

#5   2. jun 2014 Ja, det skulle være en all-in-one gele, fandt den på nailmania.dk smiley

• #6   2. jun 2014 Ja den har jeg godt set før. smiley
    Så din plan er at lime en tip på neglen, og så 3i1 gel over? Eller hvordan havde du tænkt dig?

• #7   2. jun 2014 Måske det kunne hjælpe dig at komme i en gruppe? smiley http://www.hundegalleri.dk/grupper/nailart

• Kamilla J
    Kamilla J Tilmeldt:
    maj 2014

#8   2. jun 2014 Så vidt jeg forstår, så skal der tip på, primer, 3i1-gele og muligvis topcoat. Jeg håbede bare der var andre der kendte godt til det smiley
    Tak Aino K, det vil jeg gøre smiley

• #9   2. jun 2014 Jeg har mine naturlige negle, så ved ikke rigtig noget om det der, men gør andre nok i gruppen smiley jeg kan desværre ikke invitere dig, men kontakt admin af gruppen eller hjælpe admin i en pb smiley

• #10   2. jun 2014 jeg har sendt hende et link til denne tråd.

• Kamilla J
    Kamilla J Tilmeldt:
    maj 2014

#11   2. jun 2014 Tusind tak smiley

Kommentér på:
Hjælp til gelenegle?

Annonce