5.154 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Birkenstock Birkenstock

Hej alle.

Jeg er ved at kigge efter sandaler her til sommeren. Jeg har haft birkenstock før, og nu da de er blevet in igen, skal jeg da helt sikkert have et par - eller flere....

Nu er jeg så bare blevet i tvivl om, hvilke jeg gerne vil have....

Hvilke synes i er de fedeste? smiley Ved godt at det er langt fra alle der bryder sig om dem, men jeg synes de passer godt til den stil man ser i tøj for tiden ;)..

Har kigget på disse modeller:
- Gizeh (klipper - mellem tæerne)
- Kairo (Sandal med hælræm - mellem tæerne)
- Milano (Sandal med to remme samt hælrem)
- New york (Sandal med en rem samt hælrem)
- Brazil (sandal med rem samt hælrem - tynde)
- Arizona (Klipper med to remme)

Meningen er, at jeg skal have et par klipper samt et par sandaler. Klipperne kommer jeg til at bruge rigtig meget, sandalerne skal jeg bruge i løbet af sommeren på de dage hvor vi skal gå lidt længere (f.eks. når vi skal til Norge)..

Mvh. Marie.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Birkenstock
  • #1   7. jun 2014 Jeg købte et par Birkenstock sidste år, ved ikke hvad modellen hedder..

Jeg er ikke specielt glad for mine, og bruger dem kun på korte ture.
    Får ondt under fødderne når jeg har gået for længe i dem. Men måske det bare er mine tær der ikke passer i et par Birkenstock smiley

• #2   7. jun 2014 Er det den model hvor der kun er een rem (som en klipklap) der går lige bagved tæerne over foden?

For dem kan jeg slet ikke have på... smiley

• #4   7. jun 2014 Det er denne model jeg har. Jeg synes de er hårde i bunden, jeg får især ondt under trædepuden på storetåen smiley

profilbillede
  • #5   7. jun 2014 Køter: Ja dem var jeg også meget på.. Men kan så se at trenden faktisk er Arizona-modellen smiley .. Men ja, skidt pyt smiley Følger sgu vist ikke helt trenden alligevel smiley

Er bare i tvivl om det bliver for ensformigt at have både kairo sandalen samt Gizeh klipper (som jo faktisk er kairo uden hælrem)..

Tine A: Nå for søren! Det er dem jeg har haft før, og jeg kan gå i dem hele dagen lang uden overhovedet at få ondt, faktisk er mine fødder helt glade for dem smiley

• #7   7. jun 2014 Nu spørger jeg bare.. Men hvorfor spørger du om vores mening? Det er dine sko, så er det da ligegyldigt hvad vi kan lide smiley

• #8   7. jun 2014 Simone: jeg spørger fordi ellers ender jeg ud med alle sammen ;-). Haha. Det er ikke sikkert jeg retter mig efter hvad folk mener, men spørger bare i forhold til hvad folk synes smiley

• #9   7. jun 2014 Jeg kender dem desværre ikke, men er stor fan af Merrell sandaler smiley

Har lige bestil denne her model. Er spændt på at modtage dem. Havde en anden model sidste år, men dem kan jeg ikke få i min størrelse i år smiley

http://www.eventyrsport.dk/siena.html

• #10   7. jun 2014 Jamen okay smiley

• #11   7. jun 2014 Jeg har model mayari og er ret glad for dem, så glad at jeg købte et par gizeh (dem fra Tinas billede) i solgul smiley De er dog helt ufatteligt hårde i bunden og jeg får også ondt i fodsålen af dem.. De skal helt sikkert "bare" gåes til, men det er nu ret træls alligevel at der er så stor forskel smiley

• #12   7. jun 2014 Hvis du gerne vil have nogen, der er trendy, så er Gizeh/Kairo altså også meget populære lige for tiden. :o) Der er mange af mine veninder der har den model. :o)

Selv er jeg mest til Arizona.

• #13   8. jun 2014 A-S: ja dem kan jeg også godt lide..
    Åha det er da svært... Var din mayari ikke hårde i starten da?

CTS: ja, jeg er nemlig også vild med dem begge to smiley åha det er svært!!

• #14   8. jun 2014 Jo, de var også hårde, men slet ikke så hårde som de andre..

• #15   8. jun 2014 Okay :).. Hmm jeg tænker vist lige videre :D.. Tak for jeres svar..

• #16   8. jun 2014 sålerne er nemlig meget hårde, og det kan være et problem med modellerne med flere remme, fordi man jo så netop ikke har en flexibel sål, der bøjer med foden.

Jeg har nedenstående model, og den eeeeeeeeeelsker jeg. Jeg har den i størrelse 36, og den sidder bare supergodt, og jeg kan snildt have den på hele dagen, lufte hund m.m. uden problemer. Remmen sidder på mig lige præcis der, hvor det bare 'passer' når man går rundt.

profilbillede
  • #17   8. jun 2014 Megapixel: Det er den model jeg bare ikke kan gå i, føler nærmest jeg falder ud af den og sådan.. Har det bedst med sko der virkelig sidder fast smiley Haha!

Men godt at høre, at det er nogle man kan holde til at gå i hele dagen lang!

• #18   8. jun 2014 jeg tror meget kommer an på hvordan ens fødder er skruet sammen - jeg kender nogen som synes birkenstock er det frygteligste på jorden, og jeg elsker jo mine.

Der var tilbud i Føtex for et par uger siden, men udsolgt inden jeg kom derned - ville have købt et par ekstra. Godt nok har mine holdt i nogen år, uden at man kan se det.. men de holder jo ikke evigt.
    Har købt et par der ligner istedet for, og dem bruger jeg så som hjemmesko for tiden. Her forleden kom jeg til at trisse ned i Fakta i 'hjemmeskoene'.. og da jeg var nået et stykke, så syntes jeg at det var mææærkeligt at de ikke var så gode at gå i, og om det virkelig havde haft betydning at jeg havde haft noget andet fodtøj på et par dage. Så kiggede jeg ned og nåååååårh, det var derfor... det var jo ikke mine birkenstock *G*

• #19   8. jun 2014 Haha, hvor sjovt ;)! Ja var i Bilka igår, og der havde de nemlig den model du har på tilbud til 299,-. Også i str. 36 endda ;)! - Men det er i Aalborg godt nok :D.

• #20   9. jun 2014 Jeg har begge dem, der er lagt billede ind af smiley
    Dem mellem tæerne, har jeg ALTID PÅ! smiley
    Den anden har jeg prøvet en gang, og fik desværre vapler, men de skal klart prøves igen! smiley

Jeg bruger udelukkende dem, også til lange gåture smiley
    Jeg har købt dem i Føtex, når de er på tilbud til 300 kr. smiley

• #21   9. jun 2014 Marie - det er godt nok lidt langt at tage, når man sidder lidt uden for køwenhavnstrup *G*

Kommentér på:
Birkenstock

Annonce