7.315 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Vitawrapholder til væggen? Vitawrapholder til væggen?

Er de helt yt?
Bilka havde kun sådan nogen plastikhåndholdte dimser, og dem tror jeg ikke mine mongolhænder kan styre uden at det afrevne kommer til at klistre helt vildt sammen, hehe

Jeg har prøvet om jeg kunne finde en vægholder på Ikeas hjemmeside... men altså.. deres hjemmeside/katalog er sgu ikke særligt brugervenlige, suk

Nogen der kender til hvor man evt kan få sådan en holder til vitawrap... og hvor den ikke koster spidsen af en jetjager?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vitawrapholder til væggen?
  • #1   15. jun 2014 Jeg tror umiddelbart du skal til HW Larsen eller Brønnum for at få fat i sådan en. Ellers er det nok loppemarkede eller genbrugs butikken smiley Hos HW Larsen og Brønnum koster de nok en del smiley Ellers kan du måske finde en hos Inco eller Metro, men det kræver kort at handle der...det behøver du ikke hos de to andre butikker smiley

• #2   15. jun 2014 hmm.... godt tænkt... jeg har en veninde med kort til begge steder, så det er da oplagt at kigge det smiley

• #3   15. jun 2014 Så må du en tur ud og handle smiley Og ellers ligger HW Larsen ikke langt fra Inco ved Flæsketorvet smiley

• #4   15. jun 2014 er sgu bare belastende at hver gang man får en god ide, så viser det sig at være besværligt, hehe
    I Bilka ville jeg osse kigge på en elektrisk æggekoger.. og selvom de havde hylde op og hylde ned med elektrisk køkkengøgl, så var det ikke én eneste æggekoger.

• #5   15. jun 2014 Sådan en fætter havde vi da jeg var barn...sikken en gang makværk. Det lykkedes aldrig at få lavet blødkogte æg i den smiley For dælen hvor følte jeg mig snydt når man havde sat næsen op efter et blødkogt æg og det så viste sig at være hårdkogt smiley

Men ja...det er typisk når man nu har fået en god ide smiley Kan være en isenkræmmer har sådan en...altså ikke Inspiration osv. men en af de der Isenkram-butikker smiley

• #7   15. jun 2014 Linda - min mor har sådan en elektrisk en, og siger at den virker.. så nu prøver vi.

Trine - problemet er at jeg gerne vil kunne tage fat i wrappen med begge hænder, og det kan man ikke med den der plastikdims. Vi har så osse tit pladsproblemer i vores køleskab, hehe

• #8   15. jun 2014 Vi har sådan en.. Købt i Lidl til 75 kr for et par år siden - lettere grim, men priceless at have! Der er en holder til sølvpapir, film og køkkenrulle.. På den til sølvpapir og film, er der lavet så man kan hive det stykke ud man skal bruge og så ellers skære det af med en "kniv" til at føre henover.. Lige som den her faktisk..

profilbillede
  • #9   15. jun 2014 jeg fandt noget lignende på ebay.. men hvor de ikke sendte til danmark, suk

Et eller andet sted tænker jeg at jeg bare må holde øje til der dukker en 'dims' op i tilbudskasserne.
    Er iøvrigt en stor fan af Lidl smiley

• #10   15. jun 2014 Lidl har ofte rigtig spændende ting, ja. Prøv at Google multiholder til væg.

Kommentér på:
Vitawrapholder til væggen?

Annonce