{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

Det var så den fødselsdag... {{forumTopicSubject}}

....og jeg havde ikke haft særlig store forventninger til dagen. Jeg skulle arbejde både lørdag og søndag så jeg kunne ikke komme med til Sjælland, hvor Henriks farmor havde inviteret til fødselsdag (hun og Henrik havde begge fødselsdag i fredags).

Men jeg måtte altså blive hjemme og arbejde, og når Henrik ikke var hjemme, men ført kom hjem søndag når jeg sov, så tegnede det til at blive en kedelig fødselsdag, men i hvor fik jeg uret.

Da klokken slog 00:00 kom en af vores beboer og gav mig et stort knus og sagde tilykke med fødselsdagen. Hun havde fundet et lille bordflag og stillet det hvor jeg normalt sidder i pauserne smiley Det var jo en rigtig hyggelig start på mit 28. år.

Da jeg søvndrukken kom hjem lidt i halvlotte blev jeg mødt med falg ved døren, og igennem vinduet kunne jeg se der var lys på bordet. Henrik havde valgt at tage nattoget hjem og overraske med med morgenmad og gaver. Jeg blev sååååååååå glad. Vi hyggede os og ved 9-tiden trillede vi alle, mennesker og dyr ind i seng og fik os en tiltrængt søvn.

Da jeg igen vågende var der lykønskninger fra venner og familie.

Til aften var vi på Bone's hvor man spiser gratis på sin føds'da', så jeg betalte kun for min sodavand smiley Derefter kunne jeg så lige nå en lur på divaneseren inden jeg igen skulle på arbejde, hvor sammen beboer som startede min fødselsdag sluttede den af med af spørge om jeg have haft en god dag smiley

Så sådan blev hvad der tegnede til en trist dag til en af mine bedste fødaelsdage nogensinde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det var så den fødselsdag...
Kommentér på:
Det var så den fødselsdag...

Annonce