{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  strålebehandling. MEGET off topic..
  • #1   30. jun 2014 Jeg tror bare du skal være der, jeg ved ikke hvilke bivirkninger det giver at få stråler der, jeg er strålebehandlet men på mave/underliv 2 x af 30 behandlinger, det foregår ambulant og vare ikke ret lang tid, mine varede 20 min. Jeg blev ret syg, men mange mærker ikke ret meget, der er forskel på hvad der ligger i strålefeltet, dvs hvad de rammer med strålerne;)
    Jeg sender varme tanker og krydser fingre for din søster og dig;)

• #2   30. jun 2014 Jeg tror det bedste du kan gøre er bare at være der for din søster smiley sender varme tanker og håber hun får det bedre smiley

• #3   30. jun 2014 Hold da op, det lyder som en stor omgang for hende. Hvor gammel er hun?

Det bedste du kan gøre er at være det for hende og støtte hende. Held og lykke smiley

• #4   30. jun 2014 hun er 24 år... det er den samme svulst/tumor som vores far døde a i 2007..
    er der for hende det ka jeg love jer.. men det jo godt være der var et eller andet ekstra i tænkte det kan jeg huske der var godt..

• #5   30. jun 2014 Måske prøve at lave noget med hende der man få hende på andre tanker og give hende en lille pause fra det hele?

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 878
    #6   30. jun 2014 Spørg hende. Hun er den bedste til at vide, hvad hun har lyst til. Så presser du heller ikke noget ned over hovedet på hende.

God bedring til søster.

Kommentér på:
strålebehandling. MEGET off topic..

Annonce