{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den liderlige Buk hehe
  • #1   1. jul 2014 Den er hysterisk morsom, men det må ikke være sjovt for det elskende par sådan at blive opdaget midt i det sjove

• #4   1. jul 2014 Manden er på jagt. Det elskende par skræmmer dyrene og hører ikke hjemme sådan et sted (ihvertfald ikke under bukke-jagten!). Det er privat grund og de bryder faktisk flere love for at peppe deres eget sexliv op. Så tag dog sygeplejer-kostumet på i de få måneder der er jagt og dyrk sex i hjemmet. Ja undskyld mig, men bliver sgu lidt stødt over at andre ikke kan se hvor meget de ødelægger for andre.
    At jægeren er så kølig omkring det er bare fedt at se. Han kunne lige så godt at skudt pilen i den blege røv eller blot skræmme dem for livet. Istedet beder han dem pænt om at pakke sammen.

• #6   1. jul 2014 Hvis jeg ikke tager helt fejl, så siger han da også noget i stil med "ligger I godt på min jakke?".

Kan ikke se at jægeren gør noget forkert.

• #7   1. jul 2014 LOOOOL Sandra!! Han siger "Tror i det er godt for min jagt det her".. Ikke noget med
    jakke hahahahha!

• #8   1. jul 2014 NÅ. Mit headset er også i stykker, hahahah xD
    Var nemlig også i tvivl, LOL.

• #9   1. jul 2014 Hahaha! smiley

• footrot.flats
    footrot.flats Tilmeldt:
    jun 2013

Svar: 478
    #10   1. jul 2014 jeg syntes flere af kommentarerne er de bedste... eller vel egentlig nærmere typisk sørgeligt vidnende om rendyrket dumhed, uvidenhed om hvordan tingene rent faktisk fungerer og bliver brugt, og en pæn del egoisme..

Jeg syntes jægeren håndterede det rimelig roligt og pænt.... Det kloge i at uploade videoen kan man så diskutere, men det kan jo så ikke laves om nu.

• #13   2. jul 2014 Jeg griner endnu..

BUSTEEEEED smiley

• #14   2. jul 2014 Et er at den er smidt rundt på FB, men de kunne vist godt have slørret ansigterne der, så ikke hele danmarks befolkning kunne se hvem de er smiley

Det synes jeg er noget svineri overfor de arme mennesker som lige pludselig er blevet berømte uden selv at have villet det.

Det er kun ekstrabladet der har slørret ansiger, så jægeren er ski da et dumt svin smiley

• #15   2. jul 2014 Tjaa når man vælger at smide sig midt i en skov nøgen, så risikere man også sådan noget her....

for nogen er det jo også et kick at kunne blive opdaget og det blev de her smiley

Sløret eller ej, jeg ville ikke kunne genkende manden hvis jeg mødte ham på gaden, men ok, måske nogen genkender rø.... på ham *G*

• #16   2. jul 2014 Min mand fandt også en gang et par, da han var ude på heden og træne med vores schæfer. De blev fundet så grundigt, at hunden stod med snuden næsten i rumpen på manden. Jeg ved ikke hvem der blev mest flov, parret eller min mand, som pludselig ikke kunne kalde hunden til sig, hans stemme har nok lydt helt forkert i hundens ører smiley Han måtte pænt daffe hen og tage hunden i halsbåndet, og syntes så lige han måtte komme med en "smart" bemærkning: I har da i det mindste vejret med Jer...............

• #18   2. jul 2014 Ekstra bladet hjemmeside er pt nede derfor

Kommentér på:
Den liderlige Buk hehe

Annonce