{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  .. Hvalpefoder..
  • #1   2. jul 2014 Vi har fået anbefalet Eukanuba Puppy, så det starter vi på i morgen, selvfølgelig med tilvænning smiley Det skulle være rigtig godt!

• #2   2. jul 2014 Hør hvad din opdrætter bruger og køb noget af det.

• #3   2. jul 2014 Kornfrit og fri for animalske biprodukter, og med primært indhold af kød smiley

• Kristina K
    Kristina K Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #4   2. jul 2014 .. Kan det købes hos en almindelig dyrehandler? smiley

• #5   2. jul 2014 Jeg ville spørge opdrætter hvad h*n fodrer med.

Ellers var jeg i sin tid glad for Arion puppy.

• #6   2. jul 2014 som de andre siger spørg opdrætter smiley

Jeg er super glad for Olivers Puppy grain free.

• Kristina K
    Kristina K Tilmeldt:
    jul 2014

#7   2. jul 2014 .. Okay, så må jeg nok heller spørge der smiley

• #8   2. jul 2014 Først og fremmest vil jeg mene I skal ha' lidt foder med fra avler, så I ikke flytter hvalpen og skifter foder samtidig og risikerer dårlig mave.
    - Så vil jeg selvfølgelig kigge på hvad avler fodrer med, for at se om ikke det er godt nok og I kan fortsætte på dét.

Men det kommer vel an på hvad man tror på mht. foder.

Jeg er også typen som går efter fri for kornprodukter og biprodukter og baseret på kød først og fremmest.

Jeg bruger selv Essentials
    Ellers er der Kingsmoor, Acana, Wolfsblut, Taste of the Wilde m.fl.

• Kristina K
    Kristina K Tilmeldt:
    jul 2014

#9   2. jul 2014 .. Jeg er meget uvidende på det her område, så jeg kommer nok med nogle dumme spørgsmål..

- Hvad er der galt med foder med korn/biprodukter?

• #11   2. jul 2014 Et andet spørgsmål der nok er meget relevant for mig og TS, hvor længe skal et foderskift foregå? Havde tænkt mig en uge, men er det for meget?

• #13   4. jul 2014 Jeg har også altid gjort som dig Isabelle, og har aldrig haft problemer. Så tror ikke dine hunde hae anderledes maver :). Hundene får jo også godbidder, ben osv udover foder, så de er jo vandt til forskellige fodermidler.

• Kristina K
    Kristina K Tilmeldt:
    jul 2014

#14   8. jul 2014 .. Jeg har søgt på nettet, men kan ikke rigtig finde svar på mine spørgsmål nogen steder, så nu prøver jeg her smiley

- hvor mange gange om dagen skal hun have mad? Vi får hende den 18 og på det tidspunkt er hun 8 uger.. Og hvor lang tid skal vi bløde hendes mad op i vand?

• #15   8. jul 2014 Jeg ville fodre hende 2-3 gange dagligt og hun skal ikke have foderet blødt op - til dén tid skulle de gerne have lært at spise alm. tørkost uden det er blødt op.

Men det er også sådan nogle ting, avleren af hunden burde rådgive dig i smiley

• Kristina K
    Kristina K Tilmeldt:
    jul 2014

#17   9. jul 2014 .. Okay, tak for svar smiley har snakket med dem..

• #18   10. jul 2014 Vi fodre 4 gange om dagen. Klokken 7, 12, 18 og 22 smiley Vi bløder det stadig op, men det står kun med vand i et par minutter så det knaser stadig lidt.

• #19   10. jul 2014 Vi gav vores mad 3 gange dagligt med vand i, ikke blødt op bare hældt noget vand over (det gør vi så stadigvæk i dag smiley ). Jeg synes Olivers Puppy Grain Free var rigtig godt, og det var det som Malik fik med fra opdrætter ellers er foder som Essentials også godt. Men som de andre siger hør opdrætter ad hvad h*n gav, og hvis du så alligevel vil skifte, skal du så bare huske at gør det gradvist over en uges tid smiley
    Held og lykke med din nye lille lækkervaps! smiley

• #20   10. jul 2014 Har din opdrætter ikke spurgt ind til hvilket foder du ønsker at bruge?eller er det ikke normalt at man fodrer med det køberne har valgt de sidst 1½ uge. Jeg har lige haft 10 hvalpe, de blev de sidste 2 uger fodret med : Henne pet food, Orijen, select gold, royal canin, taste of the wild og Arion. Orijen og henne petfood var jeg virkelig begejstret for.

Kommentér på:
.. Hvalpefoder..

Annonce