541 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Hvilken velkomstdrink? Hvilken velkomstdrink?

Hey skønne mennesker.

Jeg har lige brug for lidt inspiration. Mangler inspiration til en velkomstdrink uden alkohol, ellers har jeg ikke rigtig nogle "krav".

Vi servere også hjemmelavet hyldeblomst saft med danskvand, citronskive og isterninger, men vil gerne have 2 forskellige. Jeg havde egentlig tænkt jeg ville lave noget rabarbersaft, men nåede så ikke at få købt rabarber, mens butikkerne herude stadig havde dem, så nu er jeg på total bar bund.

Så hvilke syntes I er lækre? Vil gerne have forslag som folk har smagt/testet, og ikke bare links til google søgninger smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken velkomstdrink?
  • #2   10. jul 2014 Måske du skulle pudse brillerne, UDEN alkohol smiley

• #4   10. jul 2014 Har godt nok ingen opskrift så det er kun ideer smiley Jeg ville lave noget jordbær eller fersken sirup/puré og blande op i danskvand...evt med lidt tern eller skiver af den frugt der er i som "pynt" smiley

• #6   10. jul 2014 Vark: Haha, der vil nu også stå sodavand og øl folk kan tage. Regner ikke med de kan nøjes med at stå og sippe af et glas velkomstdrink i 1½ times tid smiley

• #7   10. jul 2014 Isabelle: Det er da ikke kedeligt, man behøves bestemt ikke alkohol for at kunne hygge sig, eller nyde et glas drikkelse. Siger kvinden der ikke har rørt alkohol i 2½ år smiley

Og hvis folk ikke kan leve uden alkohol , så må de tage en øl, eller vente til middagen hvor der er vin og øl smiley

• #8   10. jul 2014 Linda: Tror du ikke at det skal være sirup, for at undgå at det skiller, og der kommer "klamme" klumper i ? Jeg er nok mest til at koge noget saft hvis det er, så jeg er sikker på at det blander sig helt perfekt. Men jordbær bliver det ikke, lige den dag må kæresten simpelthen undvære hans jordbærsaft smiley

• #9   10. jul 2014 Cool Passion

5 dl appelsin og passionsfrugt juice
    1 l ananas juice
    1½ lemonade (ja jeg ved ikke hvor meget det egentlig er, gætter på dl.)
    Knust is
    Brombær og mynteblade til pynt

• #10   10. jul 2014 Åh det lyder sgu da ret lækkert Fredsfyldt !!

• #11   10. jul 2014 Fandt lige en lille cocktail bog frem smiley

• #12   10. jul 2014 Jeg elsker passionsfrugt, så det kunne da måske godt være at det var den vej vi skulle gå smiley Jeg er nemlig ikke selv vildt begejstret for hyldeblomst smiley

• #13   10. jul 2014 Jo jeg ville nok lave en sirup og blande med...er selv pjattet med fersken så tror jeg var hoppet på den hvis jeg skulle lave noget smiley

Jeg er så heller ikke specielt fan af velkomst drink...det er altid en eller anden sur eller alt for sød champagne-ting (eller hvad det nu hedder) smiley

Mmm...den Fredsfyldt kommer med lyder nu heller ikke dårlig smiley

• #14   10. jul 2014 Linda: Vi kan slet ikke lide mousserende vin/champagne nogle af os, så det har vi helt bevidst fravalgt. Og så syntes vi det er rart at starte med noget uden alkohol, da der jo også bliver serveret øl, vin, dessertvin, cider og sprut efter middagen.

Jeg har som sagt heller ikke rørt alkohol i 2½ år, og før det var det også yderst sjældent, og min kæreste drikke også sjældent alkohol. Så for os er det bare helt naturligt, at det skal være uden alkohol.

• #15   10. jul 2014 Det er jo også jer der bestemmer smiley

Synes egentligt det er helt ok med alkoholfri velkomstdrink smiley

• #16   10. jul 2014 Der bliver jo også serveret alkohol seneren, og som sagt vil der også stå sodavand og øl fremme, som folk kan drikke af. Så er helt sikker på at folk overlever. Samtidig er der også nogle stykker som ikke drikker alkohol, og der er nogle stykker under 18. Ved godt man så bare kunne lave et alternativ til dem, men altså vi har valgt at lave alle uden alkohol smiley

Kommentér på:
Hvilken velkomstdrink?

Annonce