Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Last minute rejser
  • #1   10. jul 2014 Længe siden jeg har gjort det men kiggede på rejsebureauernes (tekst tv sider) smiley

Nu ville jeg kigge på deres hjemmesider...ville ikke ane hvor jeg skulle henvende mig i lufthavnen smiley

• #4   10. jul 2014 Bravo tours onsdags tilbud er tit sådan rimelig last minute, dem holder vi øje med smiley
    Jep ved godt der engang ihvertfald var noget med text tv, men er der mon stadig det?

De der sider som afbrudsrejser.dk og solfaktor osv, synes jeg er meget mærkelige og tit viser de slet ikke de samme rejser som på selskabernes egne sider, så dem gider jeg ikke rigtig bruge.

• #5   10. jul 2014 Hold øje med last minute siderne på rejsesiderne. Har taget til Grækenland engang. En af de bedste ferier ever. Elsker at rejse på den måde fra den ene dag til den anden!

• #6   10. jul 2014 Tjek de enkelte rejseselskabers hjemmesider, vi er taget afsted med få timers varsel på den måde.

• #7   10. jul 2014 Der er stadig rejser på TV2 tekst tv fra side 500...men det er dælme ikke mange sider der er. Du skal nok satse på at finde rejsen et andet sted smiley

• #8   10. jul 2014 det gør vi også hele tiden smiley
    det kan godt være Linda smiley

• #10   11. jul 2014 Vi er to stk og regner med at kunne komme afsted for max 7500 kr uden mad, meget gerne en form for pension.
    8000 kr for 4 stk er sgu billigt, vi vil nemlig rigtig gerne til Mallorca smiley

• #11   11. jul 2014 Vi vil helst ikke til hverken Tyrkiet eller Grækenland, det havde intet problem været hvis vi ville det, for det bugner med rejser der til.

• #13   11. jul 2014 Vi er ikke så trygge ved en uspecificeret indkvartering, som lige er den jeg kan finde ved spies.
    Hvor kan man evt finde billige flybilletter? Det billigste jeg har fundet er 4400 kr ved spies.

• #14   11. jul 2014 Stine, ring til Spies - vi har før betalt lidt ekstra og så alligevel fået uspecificeret indkvartering ændret til et hotel, vi kunne acceptere.

• #17   11. jul 2014 Kirsten kunne godt være man skulle prøve og ringe, hvis jeg prøver og bestille de flybilletter w linker til står der hotel udsolgt....

• #18   11. jul 2014 Uspecificerede rejser, er IMO noget af det sjoveste smiley

Man ved bare hvilket land man kommer til, men ikke hvor i landet, og heller ej hvilket hotel. Dengang jeg gjorde det, var det en af de bedste rejser nogensinde. SÅ sjovt at lære et helt nyt sted at kende på den måde smiley
    Men det kræver self, at man har overskud og lyst til lidt eventyr smiley

• #19   11. jul 2014 jeg vil bare være så træt af at komme på et skodhotel.
    Men sidder i tlf med spies nu smiley

• #20   11. jul 2014 Ja man skal da bare ringe til dem, 6000 kr for to til Mallorca smiley

• #22   11. jul 2014 Vi har været på Zakynthos og det græske er bare ikke rigtig noget for os.
    Jeg kunne godt overtales til en af de andre øer, men kæresten vil ikke.

• #24   11. jul 2014 Hvad har folk gjort med at komme fra lufthavn til hotel hvis man ikke har taget en charter/pakkerejse?

• #25   11. jul 2014 Taxa, bus eller tog...eller hvis hotellet har en shuttlebus til rådighed smiley

• #26   12. jul 2014 Taxa, som regel er prisen jo ikke voldsom - helt andre takster end i DK.

Nogle steder kan man på nettet finde direkte bus/taxitransporter fra/til lufthavnen til hotel/byen til specialpriser.

Og på stedet kan man evt. booke transport i.f.m. hjemrejsen direkte hos hotelguiden.

• #27   12. jul 2014 okay mange tak smiley

• #28   12. jul 2014 I øvrigt ville jeg anbefale jer at leje en bil på Mallorca, der er så mange ting at kigge på, et godt vejnet gør det fint at komme rundt, og så er transporten til/fra hotellet klaret. Bookingen af bilen bør gøres hjemmefra her i højsæsonen, evt. kan man jo nøjes ved at leje for nogle få dage i.f.m. ankomsten og så bestille hjemtransporten ved hotelguiden.

Men ellers er der et udmærket busnet dernede.

• #29   12. jul 2014 ja det kunne være en ide Kirsten, vi må se om det bliver Mallorca smiley

• #30   12. jul 2014 Under alle omstændigheder håber jeg, at i får en god ferie..... og så sukker jeg lige og ser med længsel selv hen til ferien, men bare først ult. aug. til medio sept.

• #31   12. jul 2014 Mange tak Kirsten smiley
    Vi burde også vente men kæresten har tvunget ferie, så kan vi lige så godt gøre det smiley

• #32   13. jul 2014 Nogen der har erfaring med Tunesien ?
    Hvordan med maden og standarden på hotellerne?

• #33   14. jul 2014 Vi har været der en gang - første og sidste.....

Hotellet og det tror jeg gælder mange dernede var fint, maden ok, men ikke særlig interessant på hotellet, bedre på restauranter. Dejlige omgivelser omkring hotellet indenfor hegnet.

Men mentaliteten dernede, nej tak! Man føler sig lidt mærkeligt tilpas, når der er store hegn omkring hotellet, det var mere vagter end hotelportiere, så de kunne holde de lokale på afstand!!! Meget anmassende sælgere på stranden, oplevede at få sparket sand over os et par gange af sælgere, som vi ignorerede eller afviste, når de kom med al deres ragelse. I bazaren blev der revet og flået i turisterne, flere blev bestjålet derinde.

Vi har været i Tyrkiet, hvor vi følte os velkomne og godt behandlet overalt, kommer der gerne igen. Men aldrig Tunesien igen, selvom der var meget at kigge på rent kulturelt.

• #34   14. jul 2014 Hmmm ej det er surt. vi vil meget gerne gå nede ve strand og by osv. Sådan noget gider jeg ikke.

• #35   14. jul 2014 Hvad med Cypern??? En af mine kolleger rejste i fredags - pris to personer for afbudsrejse med et godt hotel 5.800.

• #36   14. jul 2014 Cypern har vi også kigget på, men jeg er meget forarget over priserne må jeg siger, sådan til alle destinationer. Så jeg er ræd for vi ikke kommer afsted smiley

• #37   14. jul 2014 5800 kr for to finder man ihvertfald ikke nu! Det gjorde jeg nu heller ikke i fredags, selvom jeg sidder konstant og glor! smiley Jeg er så træt af det!

• #38   14. jul 2014 Tror også man skal være heldig, og udbuddet fra Kastrup er nok større, desværre for jyderne....
    Vi rejser gerne ultimo aug. - medio sept., og der kan vi nærmest få kastet de billige rejser i nakken.

• #39   14. jul 2014 Siger som Kirsten mht. Tunesien...første, eneste og sidste gang.

Cypern...specielt Fig Tree bay har fantastisk strand smiley Men alt er jo dyrt nu...det er jo smack midt i højsæsonen, så finder i noget til under 4-000 pr pers er det billigt...og nu har vejret været kedeligt både i går og i dag, så der er helt sikkert run på afbudsrejserne.

Og ja...Kastrup har altså et lidt større udbud mht. afgange smiley

• #41   14. jul 2014 Kirsten vi har også sagt hvis vi ikke finder noget vi gider til så tager vi i august i stedet. Stadig skide ærgerligt, vi ville gerne afsted nu fordi kæresten har tvunget ferie nu her, så var han fri for at tage igen.

Når man nu tænker på vi kan pendle mellem Billund, Århus, Aalborg og Odense så har Kastrup ikke flere end alle dem tilsammen.

Rikke - Fordi de er helt ude i hampen priserne, når jeg snakker med selskaberne så er der flere af rejsekonsulenterne der siger når de siger prisen højt "ej det kan da ikke passe, vent lige" osv. Det er helt ude i hampen når det hedder 13000 kr for 2 stjerner uden noget!
    Jeg har rejst før i højsæson uden det var så dyrt, men det går stærkt lige nu pga. dårligt vejr, sådan er det bare øv bøv for os... Ej der er nu stadig rabat at hente, finder også rejser inden for vores budget, bare ikke lige til Spanien som vi gerne vil til.
    Vi har skam kigget på at sammensætte rejsen selv, men når flybilletterne koster 6000 kr så er det sgu ret ligemeget.

Kan man evt. finde nogen steder med fly fra Hamborg bare? Jeg kan Nada tysk skal det lige siges!

• #43   15. jul 2014 Ja jeg ved godt det er favoritten, men det er også der vi gerne vil hen, og vi vil ikke bare købe noget for at komme ud og rejse, det skal være et sted vi vil hen...
    Jeg vil rigtig gerne til Italien, men jeg kan ikke rigtig overtale kæresten og overbevise ham om at man kan få andet en pizza og pasta smiley

• #45   15. jul 2014 Ej det skal der så ikke smiley som sagt køber vi ikke bare for at rejse

• #47   15. jul 2014 Vi har fundet en rejse til Spanien så vi rejser i morgen tidlig smiley

• #48   16. jul 2014 God tur! smiley

• #50   24. jul 2014 Kom i også afsted Køter? smiley vi fandt det hos bravo tours, de er tit ret billige synes jeg smiley Men vi gav ret meget for rejsen, fik dog en kanon lækker rejse !

• #51   25. jul 2014 Må man spørge hvad ret meget er smiley ?

• #52   25. jul 2014 12 kg med all inkl.

• #54   25. jul 2014 Dejligt køter, så må i have en rigtig dejlig tur, der er ihvertfald skønt vejr i Spanien smiley

Kommentér på:
Last minute rejser

Annonce