{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Glædes tråd, flytning til Stavtrup (viby j) {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelthen så glad at jeg bliver nød til at dele det med alle jer søde mennesker herinde! smiley
Vi har endelig, efter ½ år med en masse bøvl og søgen, fået os det perfekte lille rækkehus med egen have og tilladelse til en lille vovse i Stavtrup viby j. Det er simpelthen alt hvad jeg ønsker mig, det eneste der gerne måtte være, var at der var tilladelse til to små vovser, men det må vi jo så søge om, men ellers det perfekte hjem for os! smiley

Hverken mig eller min kæreste kender området, jeg har aldrig været der. Så vil høre om der er nogen der kender området omkring råhøjparken, eller stavtrup generelt. Evt nogle gode steder at lufte lille lucky. smiley
Jeg kan se det lægger tæt på brabrand sø, men der har jeg heller aldrig været, så er det et godt område at gå ture i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glædes tråd, flytning til Stavtrup (viby j)
  • #1   22. jul 2014 Stort tillylle med dit nye hus smiley
    Aner ikke hvor i landet det ligger Men jeg håber i vil blive glade for at bo der smiley

• #2   22. jul 2014 Mange tak Inger. Det ligger ved Århus smiley

• #3   22. jul 2014 Ok Jeg tænkte, at det nok lå på sjælland Hvis du ikke har haft have før, vil du glæde dig over at ha det Bare det, at du kan lukke din hund ud i haven er skønt smiley

• #4   22. jul 2014 Jeg bor sammen med min mor lige nu hvor vi har have, men der hvor jeg boede sammen med min kæreste da vi fik lucky, var på 1 sal, og det er altså bare så meget dejligere med en have smiley
    Specielt hvis vi på et tidspunkt får lov til at få en hund mere, hvalpetiden bliver altså nemmere med en have, så man bare lige hurtigt kan lukke den derud.

Jeg håber jo lidt på at få en hvalp til sommer næste år, da Luckys opdrætter har planer om hvalpe der, men nu må vi se, hvis ikke vi får lov, er der jo sådan det er, og så må vi jo bare nyde lucky og vores rækkehus.

Men ih hvor er der pludselig længe til september.

• #5   22. jul 2014 Jeg forstår godt du syntes at det føltes længe Det er fordi du glæder dig sådan til dit nye rækkehus Jeg overtog mit nye hus d 15 /7 men hold da op hvor er der meget at der skal ordnes Så jeg er slet ikke flyttet der til endnu Jeg maler og gør rent og bare alle de ting man har der skal på plads Så det er godt for mig, at hundene kan blive her på gården, indtil jeg er kommet på plads

• #6   22. jul 2014 Vi bor i Viby, i Grøfthøjparken som ligger på vejen ud til stavtrup. Rigtig hyggeligt område - og Brabrand stien er super at lufte hund ved. Det bare på med snoren og ud og undersøge smiley tillykke med huset!

• #8   22. jul 2014 Vores er så heldigvis lige til at flytte I, for det er igennem boligforeningen. Men der er selvfølgelig lige nogle papirer og sådan der skal styr på.

Det lyder super godt katrine, og ja vi vil selvfølgelig ud og se området når vi flytter. Men jeg bor desværre nede imellem Esbjerg og Kolding nu, så det må vente til vi flytter smiley så det er jo rart lige at høre fra andre der kender området.

• #9   22. jul 2014 Ida kristine ja det har været lidt af en rutsjetur så nu håber jeg bare det hele går lidt bedre og nemmere så jeg endelig kan begynde på skole til januar.
    Jeg ved desværre ikke noget om hvad chancen er, men vi håber. Det kommer jo nok lidt an på hvordan afdelingen generelt er.

I den afdeling vi boede I før, var der også kun tilladelse til en men der stemte vi om høns I haverne, og det var altså lidt længere inde I Århus. Så der ville vi jo nol nemt kunne få lov. Men nu må vi se hvordan de er der hvor vi flytter hen. Der er jo trods alt to hunde på maks 3 kg hver og ikke to store hunde eller hunde alla dem på listen, så måske smiley

• #10   22. jul 2014 Der er MASSER af natur omkring Stavtrup. Som Kathrine nævner bla. brabrandstien, man kan gå ned til brabrandsøen, der er kolonihaver og ja meget mere. Det er en skøn lille by. Der er også en Rema1000 derude, så indkøb har I også tæt på smiley

Jeg boede samme sted som Kathrine, før vi flyttede herud hvor vi bor nu , så vi handlede tit i Stavtrup smiley

• #12   22. jul 2014 Det lyder jo fantastisk Rikke. Ih nu glæder jeg mig endnu mere smiley
    Og ja bliver dejligt med indkøb I gå afstand, tror det var ca 500 meter der er til rema. Vi har jo ikke bil så det er rart at have I gå afstand. Og bussen kører også næsten lige udenfor døren smiley

• #14   23. jul 2014 Tusind tak. Det lyder jo til der er nok steder at lufte hund.

Og det lyder da som en spændende klub, må hellere kigge om det kunne være noget for os smiley

Kommentér på:
Glædes tråd, flytning til Stavtrup (viby j)

Annonce