{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Katja N
Katja N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hundepasning... {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg står i den situation at jeg skal til at ud af et rigtig skidt forhold.
Jeg har fået lov til at flytte ind hos et familiemedlem, hvor jeg desværre ikke kan have min hund med, da han ikke kan så godt med andre hanhunde. jeg har en labrador på 4 år, som jeg skal have passet i ca 3-4 mdr, indtil jeg finder mig et nyt sted at bo.
Har kigget på diverse hundepensioner, og da jeg er på su, har jeg ikke råd til at give 4-5000 kr om måneden.
Kender i evt nogle billige hundepensioner omkring på Sjælland? Eller evt en privatperson som passer hunde til en fornuftig pris?
Vil helst ikke have ham solgt
Mvh Katja.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundepasning...
  • #1   1. aug 2014 Har du prøvet at kontakte Dyreværnet i Rødovre, eller måske de steder der formidler gadehunde til danske familier?

Ved ikke om det er en mulighed, men de har plejefamilier der tager sig af hunde for en periode en gang imellem, måske de kunne have en plejefamilie der ville passe ham?

• #3   1. aug 2014 Har du ikke en ven/veninde eller et familiemedlem, der kan passe hunden imens?
    Eller kan du evt. bo ved nogen, hvor du kan have hunden med?

• Katja N
    Katja N Tilmeldt:
    aug 2014

#4   1. aug 2014 Jeg har ikke hørt hos Dyreværnet, dem må jeg prøve og ringe til! smiley
    Og om rabat vil jeg også lige høre om! smiley tak for de gode råd, det må jeg prøve og gøre i morgen! smiley
    Jeg leder efter en jeg evt kan bo hos med ham samtidig, men stortset alle jeg kender, ejer en hanhund smiley

• GurliStar
    GurliStar Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 217
    #5   2. aug 2014 Er han kastreret?

• #7   2. aug 2014 Det kommer jo an på pensionen Line p smiley hos mig ville en sådan hund komme med ind, jeg har haft en dejlig hund i over en måned, hun kom med ind og var en del af familien;) sådan et sted må også findes på Sjælland

• #8   2. aug 2014 Måske kan du skrive på hundesitter.dk - det er privatpersoner, der tilbyder og søger pasning. Måske er der en, der savner at have en hund og gerne vil have en i længere tid.

• #10   2. aug 2014 Du kunne leje et sommerhus I de mdr og kun have adresse der hvor hunden ikke må være..

• #11   2. aug 2014 Jeg tænker også et sommerhus eller campingplads (en hytte) hvor msn ha hund? smiley

• Katja N
    Katja N Tilmeldt:
    aug 2014

#12   2. aug 2014 Amalie - nej han er ikke kastreret.

Hundesitter må prøves, har fået et tilbud fra Vejle, men det er et godt stykke herfra:-)

Sommerhus og campingpladser har jeg undersøgt, og kunne være en mulighed.
    Ville bare helst undgå at bo helt alene, her de næste par måneder smiley

• #13   2. aug 2014 Du bor jo heller ikke alene. du bor sammen med din allerbedste ven.

• #14   2. aug 2014 Og de andre på campingpladsen/sommerhusområdet. :o)

Har du ikke en veninde eller et familiemedlem, der kan bo sammen med dig i perioden, eller bare noget af perioden?

Jeg kan godt forstå, hvis du kommer til at føle dig alene, når du bare er sammen med hunden. Jeg ville sgu også blive skør, hvis jeg skulle bo helt alene med min hund. Jo jo, det er min bedste ven, men det er jo lidt en envejskommunikation. Det kan godt blive kedeligt i længden, når man er vant til at bo sammen med andre mennesker. :o)

• #15   2. aug 2014 Jeg fandt lige denne hjemmeside hvor man kan finde en hundesitter.. Ved ikke om det kan bruges, men du kan jo se på det hvis det er :
    http://www.hundesitter.dk/

Kommentér på:
Hundepasning...

Annonce