{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

fuck det ofilige {{forumTopicSubject}}

må ba ud med det..... er blivet total røvrendt af min komunen,,,,,, jeg er tidliger mure og snadblæser.... men pga mavesår(sandblæsser støv) kan ja ikke være det mere----i en alder af 22.,.. fedt nok så heder det sygdagpengen.,... havde læers ord på jeg ikke måtte lavee noget i minmu et år(ha et hule på størelse med en 2kr) og smart som jeg nu er er jeg ikke i a kasse(for vis man vil lave noget kan man også få abj som håndværker(som jeg ikke må mere) nu kommer det der pisse mig mest af.... jeg spøre ned på dagpengen kontoret om ikke jeg kan få et taxa kort,,,så jeg kan kommen igang igen... og jeg finder sevl det en og den andet omkring,,,, og jo det kan vi da godt..... jeg melder mig til... og vupti så er jeg frisk nok til at passe et abj.... så jeg skal da ha kontant hjælp... fedt ..fra 12ooo til 5ooo fordi man gider omskole sig,,,, nu er det jeg er ved at brække mig,.... jeg doppet køre prøven alt lov og terio er bestodet.... tror i de vil betale de siste 15oo for en nu prøve.... nej dem skal jeg da sevl betale.... ud af min 5000kr om månden....

må siges jeg følder mig godt bollet i røven af min luder rådgiver


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fuck det ofilige
  • #1   29. aug 2006 ok... håber du fik luft!

    Jeg ved hvor frustrerende det kan være - vi har nemlig en multihandicappet dreng og er i kontakt med kommunen mindst en gang om ugen vedr. forskellige sager


  • #2   29. aug 2006 du kan i det mindste få penge, jeg har valgt at holde et år pause fra studierne, da jeg dumpede til en eksamen - kunne ikke engang fortælle, hvad jeg selv hed. Men på kommunen får jeg af vide, at de vil ikke give mig nogle penge og at da jeg har en samboende, så må han forsørge os:-( total nedtur:-(

  • #3   29. aug 2006 Det offentlige eller dem der sidder på de poster må sidde med en grim smag i deres mund dagligt!



  • #4   29. aug 2006 Det skal lige siges at jeg søger job på livet løs, og er da også blevet tilkaldevikar på div skoler og i børnehaver i mellemtiden:-)

  • #5   29. aug 2006 kan man ikke søge revalidering ???

  • #6   29. aug 2006 Se det fra den lyse side: hvis du boede HVILKET SOM HELST andet sted end Danmark, måtte du klare dig for langt mindre end 5000 kr - Jeg ved sgu godt hvordan det er at gå fra 12000 kr til 5000 - (har jeg selv lige gjort). Er gået fra fuldtidsarbejde til at få SU.
    Det er skide ærgeligt at du ikke tidligere har vurderet, at det ville være smart at være i A-kasse.
    Desuden synes jeg virkeligt det er MEGA grimt, at kalde din rådgiver for en luder - konen udfører bare sit arbejde!
    Og ved du hvad en engangsbetaling på 1500 kr for at få et taxakørekort, burde være til at overse.... herregud jeg betaler omk. 800 kr af egen lomme HVER måned for transport til og fra min uddannelse, ud af 5000 pr. måned.
    Synes ærligt talt du skal tale ordentligt om folk og så se at få taget det taxakørekort - LIGSOM!

    Held og lykke med det hele smiley


  • #7   29. aug 2006 ja men de har jo en lovgivning de skal tage hensyn til, og mange er presset til at skulle spare rigtig meget - ikke sjovt for dem heller - det hele virker jo bare så uretfærdigt når det går ud over en selv, og man hører de andres solskins historier!!!

  • #8   29. aug 2006 Dejligt at få luft ikke!!

    Der er ikke meget logik at finde i systemet, det gælder om at have den rigtige sagsbehandler, der er villig til at gøre en forskel i et andet menneskes liv og ikke en der er der for at få sin løn.



  • #9   29. aug 2006 Hej !
    Er selv pensionsrådgiver jos det offentlige, og det er altså ikke rådgiverne i bør hade - snarere lovgivningen. Det er den vi er uddannet i at overholde ! smiley

    Så måske er det i grunden regeringen der har bollet dig (NAMSE) i røven ??

    Held og lykke i hvert fald !


  • #10   29. aug 2006 Jeps - stem på de rigtige !!

  • #11   29. aug 2006 DROPS H+ T...Underligt råd at komme med............ Og nedsættende kommentar..........

  • #12   29. aug 2006 den lovgiv´ning jeg er mest inde i er vedr. handicaps... her er netop blevet indført en 24 timers regel! Dvs. at hvis du som handicappet kan klare dig i 24 timer uden hjælp fra nogen kan du ikke få vederlagsfri fysioterapi.

    Mange handicappede kan netop klare sig fordi de får behandling af fysioterapi - hvis man tager det fra dem vi deres fysiske tilstand forværres og så skal de jo for alvor have hjælp, meget dyrere i sidste ende!!!

    Ja vores regering er ikke for dem der har brug for hjælp!!!


  • #13   29. aug 2006 Hov ja, dit sprog er ganske forfærdeligt Namse -
    hvilket ikke har noget at gøre med manglende DANSKKUNDSKABER ....snarere dårlig opførsel....
    MÅTTE BARE UD MED DET !!


  • #14   29. aug 2006 DROPS - synes det var en dybt nedsættende kommentar du kom med. Synes nærmere man burde finde det prisværdigt, at folk ikke er bange for at udtrykke sig på skrift, på trods af ordblindhed.
    Namse kan ikke holdes ansvarlig for sin ordblindhed, men han bærer alene ansvaret for, at han ikke har valgt at melde sig ind i en A-kasse.


  • #15   29. aug 2006 ja jeg har også brug for staveplade...
    <b> behøver ingen bemærkning fra DROPS H+ T


  • #16   29. aug 2006 **kiki** kender du til handicap området?

    Hvis ja, som erhvervsmæssigt kendskab eller personligt?


  • #17   29. aug 2006 Der er mange ulogiske regler i det offentlige.. Var for nogle år siden på kontanthjælp og i aktivering i en blomsterforretning.. Ville gerne ha et blomsterbinderkursus og gik derfor til kommunen.. Kurset kostede 10.000 (hvilket jeg jo selvfølgelig ikke selv havde) men jeg fik et stort NEJ, for det var der ikke råd til! 1 mdr efter kom dronningen på besøg i kommunen og det kostede dem 2 mill...... Hvor er logikken lige i det? De ville åbenbart hellere vise dronningen den "fine" kommune end de ville hjælpe en til at kunne komme på arbejdsmarkedet! Der er ikke noget at sige til at nogle mennesker ser rødt når de forlader kommunerne rundt om i Danmark!

  • #18   29. aug 2006 DROPS - Jeg ser ingen grund til at man selv bevæger sig ned på samme tarvelige udtalelsesplan. Hvis man mener at udtalelserne er grove og uhørlige, hvordan kan man så retfærdiggøre sig selv og sin holdning, hvis man "giver igen af samme tarvelige skuffe"?

  • #19   29. aug 2006 DROPS H+ T synes bare at det er synd og skam at man måler sig med andres ugerninger...

    Fordi naboen slipper afsted med noget er det jo ikke det samme som at du gør.?

    Frysning lyder da lidt voldsomt.. manden udtrykker sin vrede mod en unavngiven person - at det der er skrevet ikke er stavet så godt kan vel da bestemt heller ikke føre til frysning - synes alt det der fryser noget er gået over gevind!

    Hvis han er ordblind synes jeg bare at din bemærkning var meget personlig og nedsættende. synd at din opfattelse er en anden

    Jeg er enig i at sproget var groft, men kender selv til de voldsomme frustrationer der kan være forbundet med kontakt til kommunen, håber at alle kan prøve at komme ind på en bedre forståelse af hinanden.

    Hvis du læser mine tidligere indlæg, bifalder jeg ikke hans sprog brug men udviser forståelse for hans frustration.


  • #20   29. aug 2006 Er jeg den eneste der efterlyser, at Namse eventuelt ville deltage i sin egen tråd?

  • #21   29. aug 2006 næææhhh men det ser ud til at han er offline lige PT

  • #22   29. aug 2006 Kan nu heller ikke se at det altid er det offentlige der skal ha skylden.....

    Hvorfor skulle det offentlige egentlig betale kørekort til taxa eller lastbil eller hva pokker det måtte være???

    Og den stakkels sagsbehandler som du kalder luder....hun passer sørme bare sit job....og overholder de regler som vores regering udstikker for kommunerne...

    brok dig til dem istedet.....

    Og der er vel andet arbejde at få, der ikke lige kræver kørekort til taxa...lastbil eller hva pokker det måtte være...

    Det eneste der er i vejen er at vi er nogle snot forkælede og forvente danskere der forventer at få i hoved og

    røv...

    Gu fanden er det træls at gå fra sygedagpenge til kontanthjælp....men det ville vel være kommet før eller siden......sygedagpenge kan kun gi's x antal tid ..,mener jeg.....

    Og tja....så er det sg bare på med vanten...og op på hesten....og finde et job....som du kan tåle at udføre.....

    Der er jo ingen der siger du bliver nødt til at nøjes med kontanthjælpen.....det står dig jo frit for at selv finde dig en indtægt.....

    Nok en grund til kontanthjælpen er så lav som den er.....det skal jo ikke kunne svare sig ikke at lave noget....

    Sur røv....kan godt se det.....men at gi samfundet skylden....naaerh.....den dutter ikke....

    Er trist for dig du måtte opgive dit job.....men du skal nok finde noget andet at rive i....
    At det så ikke lige blev det du forventede....og håbede...det er så en anden sag....

    Men hvor tit er det lige vores liv går som vi forventer det??


  • #23   29. aug 2006 Og hvis du virkelig gerne vil ha det sidste af kortet( hva jeg da godt forstår).....så ofrer da selv de sidste 1500.....og lev af rugbrødsmadder den måned.....i sidste ende betaler det vel sig....
    Og vær så stolt af du SELV betalte det kort....

    er da federe at sige.....Jeg betalte sg selv det kort....end at sige......Komunen betalte kortet!!!!!


  • #25   29. aug 2006 ANNI A

    Ja det kan godt være at du mener vi er møg forkælede her i DK, men hvis man har lidt indsigt i handicap verdenen er opfattelsen en ganske anden, i vores tilfælde handler det om hjælpemidler til ALT fx kommunikation, bad, stol gangstativ ståstativ, kørestol. behandlinger ect. men vi kunne jo også bare gøre som for 50-60 år siden, - genne den slags mennesker væk for at I andre kan blive fri for at se på den slags "grisseri i gadebilledet"

    Nej vi bestemmer ikke selv hvorhen livet går... faktisk har vi ikke meget at skulle have sagt, MEN når først man er afhængig af kommunens tilbud bestemmer man slet ikke noget mere!

    Den frustration burde du prøve at forstå frem for at nedgøre, det er en følelse af afmagt og den følelse skal bearbejdes, det bliver den bedst ved at sætte ord på! hvis indlægget støder dig, så kunne du gå videre før du sparker til en der ligger ned.

    Man kommer jo ikke med den slags indlæg som det her fra NAMSE med mindre man føler at man <i> ligger ned


  • #26   29. aug 2006 Anna A

    Ja hun gør sit arbejde, hun følger lovgivningen - men meget af den lovgivning der berører vores lille familie er efter konkret vurdering dvs at den enkelte sagsbehandler kan vurdere den konkrete sag, altså er man jo lidt i lommen på sin sagsbehandler


  • #27   29. aug 2006 Kristina.....nedgør som ikke nogen....overhovedet....kunne ikke falde mig ind.....

    Og har bestemt aldrig sagt noget sted....hverken til dig eller andre....at handicappede bare skulle gemmes af vejen.....???.....at du føler dig stødt er jeg rigtig ked af....for var slet ikke til dig jeg skrev.....
    Og er sikker på i nok skal få den hjælp der er mulig inden for lovgivningens rammer.....(håber i har en dygtig rådgiver)...


    men igen....er ikke sagsbehandlerens skyld at hun kun kan handle inden for de rammer der er givet hende....

    Kan hverken hun eller du gøre ret meget ved.....

    kan sagtens se det kan udløse fustrationer når man står i en given situation....og følelse af afmagt........

    Men nu var det ikke lige til dig jeg skrev...

    Det var til Manse der kom med rigtig grimme udtalelser om sin rådgiver.....og korsede sig over man ikke kunne få de sidste 1500 kr til sit kort.....

    Men var som sagt ik meningen at nedgøre ......

    så er forfærdtelig ked af du følte dig truffen.....



  • #28   29. aug 2006 jeg er tilbag nu.... for det først så taler jeg alle tid pænt til hende,,, og ha styr på min ting,,,, mit af kort er stempet til tid hver gang ,,,,sevl om jeg kun gå til min læge og få papir på jeg ikke må lave yskie abj pågunden af mit store huld i maven..... det der pisse mig af er de ha spart en helle del ved jeg sevl godt vil vider i sted for at gå hjem og hiv sygdagpengen.... tingen på jeg kom ud af vagt efter et havl år... sevl om jeg havde en læge´s ord på jeg skulle gå hjemmen i 6 måndere mere.... 6 x7000 spart de ved jeg ville vider og nu skal de slippe 1500kr mere en berent for mit kørekort også står de på bagben

  • #29   29. aug 2006 ANNI A
    gør ba sit job...ja ja,,, men hun få ikke mig i noget nyt job nu.... taxa jobet var passen da der ikke er den store fyskie udfolse,,,, som ja nu en gang ikke må,,,, og at på begunden en nye uddanlse... hmmm bliver nok lidt sværet da jeg ha store læse skrive besvære( som i nok ha lagt mærke til)


  • #30   29. aug 2006 Kristina.....du har vel lov at skifte rådgiver, hvis du ikke føler hun gør sit arbejde godt nok???

    Og man kan også selv anke de beslutninge der gives, hvis man ikke føler sig ordentlig behandlede....så er det andre der skal kigge på sagen igen....

    mange gange hjælper det at anke afgørelser....og så selv nærlæse de love som er på området....

    Skal lige siges jeg godt ved hvor indviklede den danske lovgivning er på handicap området......

    Har taget PGU* på sosial og sundhedskolen....og min eksamen i samfundsfag omhandlede netop den danske handicap lovgivning-.....



  • #31   29. aug 2006 15oo kr er nok ikke det store,,, og kun jeg da nok også skaff,,,, men det der gør mig harm er jeg spøre i tidernes morgen om vi kan finden en løsning så jeg kan kommen hurtide vider i sted for at henge i sygdagpengen..... også droppe de mig lige før mål...stinker sq


  • #33   29. aug 2006 ANNI A
    anke sager.... også i handicap sager(kender jeg meget til da mn kærste datter ha en symogromfejl.... kastrup kommun ha ikke en gang en rådegiver for tiden til hende,,,, da hendes tidliger rådgiver sag op på grunden af hun ikke kun abj et sted hvor man er så lige glad med folk.... og de ha ikke kun finden nogen anden så nu er der ba ingen....


  • #34   29. aug 2006 Manse.....Sørg altid for at ha' alting på skrift...
    Hvis du er blevet lovet noget....sørg altid for at ha det på skrift....

    Mundtlige udtalelser kan du desværre ikke bruge til ret meget...



  • #35   29. aug 2006 Anni A

    Det er ok, jeg kan endnu engang sige at jeg ikke bifalder Namses ordvalg, men forstår hans frustration - jeg kan bla på grund af vore søn ikke gennemføre et almindeligt uddannelses forløb, men her er heller ingen hjælp at hente kun kontant hjælp! nu får jeg tabtarbejdsfortjeneste, af nødvendighed, men jeg ville da gerne ha haft en uddannelse og jeg ved at jeg sagtens kan gennemføre en ved fx at få færre timer hjemme og evt. hjemme studie noget af tiden - har været der har prøvet det, det kunne ikke lade sig gøre (ingen hjælp fra skole eller kommune at hente) !

    Nok derfor at jeg udmærket forstår NAMSEs følelse. Det er jo ikke fordi han selv har bedt om at skulle omskoles, men manden kan jo ikke udføre det job han er "skolet" i pga sygdom forårsaget af det tidligere job.
    Min mand kunne heller ikke få revalidering da han fik meleksem som udlært bager, meeeen når man så hører om andre der sagtens kan få det bliver man da ked af at man bliver nødt til at tage job som ufaglært til en lav løn.

    De sidste år mener jeg slet ikke at nogen er blevet forkælet i dette land og da slet ikke på vores fattige Ø.

    Undskyld hvis mit tidligere indlæg var lidt hårdt, men NAMSE kommer altså lettest videre herfra hvis vi prøver at forstå hans følelse...

    Gid han snart selv ville dukke op!


  • #36   29. aug 2006 Namse....og det er bare ikke acceptabelt.....
    ved ikke hvad jeg skal sige....



  • #37   29. aug 2006 hov der var han smiley

    Ja man kan anke... og det gør vi tit og tæt da man ofte får administrative afslag!!!

    Det er bare skidt at der skal bruges så meget energi på den slags, det koster jo også kommunerne penge med det ekstra papirarbejde.



  • #39   29. aug 2006 Anna A

    <b> HØRT!!!


  • #40   29. aug 2006 ANNI A
    hvad er ikke acceptabelt... at jeg nu er nød til at søge job igen som mure for at kun få min hverdag til at løbe rundt.... men en ting er sikker når jeg så ha været der de 3 månder ja så er det til lægen og få læge erklængen på jeg ikke må abj med det igen... også slipper jeg ikke sygdagpengen... det er helt sikker...


  • #41   29. aug 2006 Anna A kan jeg kun gi dig ret i...v ha ikke gjordt noget godt for danmark... vi ender som et land hvor de fatti bliver sendt ud på en lille ø...der kan de så passe sig sevl

  • #42   29. aug 2006 Anna A...nemlig....sørg for at stemme de rigtige folk ind på de vigtige taburetter.*SS*

    Manse.....det var nu det med kærestens datter....at der ingen rådgiver var til hende pt.*SS*


  • #43   29. aug 2006 ANNI A
    nej det er ikke i orden,,,, men hvad skal man gør ved det,,,,, komunse holdnig som de lad ud først gang hun kom... hvad med at få hende anbrigt,,, og glemmen at du ha fået hende,.,,, er jo ikke noget for en 22 år pige at ha et barn der kræve så meget....


  • #44   29. aug 2006 når man jeg fik afløbe for min irtason over for min komuen,,,, slette indlægget igen.... håber det er oki... så 5 min og tråden er væk


  • #45   29. aug 2006 Kristina.:>>>gu fanden er det træls at skulle anke og anke.....

    Og er ualmindelig glad for jeg ikke er i jeres sko.....for det er nok et evigt renden panden mod muren....

    Føler med jer.....og håber i får den bedste behandling.og hjælp og støtte.....


  • #46   29. aug 2006 hmmm ja hver gang vi er hos nye læger eller øvrige behandlere bliver vi ofte spurgt om vores dreng på snart 4 bor hjemme... <b> JA, det gør han, men er da også i aflastning... <b> mange er bare så uvidende

  • #47   29. aug 2006 Namse......håber sgutte det er den gængse holdning i danmarks kommuner....så står det sg grælt til da....føj for pokker......

  • #48   29. aug 2006 ANNI A

    tak ja det er hård, men langt hen af vejen bliver man vant til det...


  • #49   29. aug 2006 Hvor er Namse blevet af?

  • #50   29. aug 2006 kkristina....hvad fejler jeres dreng...hvis man må spørge???

  • #51   29. aug 2006 blir nødt til at hoppe af.....skal lige ha lavet lidt husligt....kigger ind på tråden senere*S*

  • #52   29. aug 2006 han er spastiker, tetraplegiker - (hele kroppen) han virker til at have en ok sprogfprståelse, men har ikke selv noget talesprog- kan ikke sidde uden støtte, kan ikke vende sig uden støtte.
    Hans hjerneskade opstod pga for lidt ilt under fødselen- mr scanningen viser at han ikke fejlede noget før fødselen... vi kan ikke bruge det til meget i forhold til vores dreng, men vi kan bruge det i forhold til hvis vi vil have flere børn...


  • #53   29. aug 2006 Kristina *med de tre hunde *
    i må da ba være glad for i er blive tilbudt aflastnign.... min kærste ha søget i 3 år nu fra dag et og inte svar andet en de ikke kan finden noget,.,,,jo lundbo men der op til 3års vendet tid..... fedt var... nu er det sådan at "vores" datte ikke ser sin rigtide far mere af pravat grunden,.... så min kærste står med en datte der skal ha syndt mad hver 3 timen 365.... ja hun ha en plas i i en børenhave for børn med hadicab,,,, men er ca hjemmen 1½ uge om månde pgr af sygdommen.... og deværes syghuse besøg...... så derfor min store avles over komunen ikke vil hjælpe mig til at kun få en ordenlig intækt,,,, pt kan vi ikke flytte sammen pågrunden af pengen to på kontante hjælpe med et hadicappet barn,,, så snyber de boligsrikkerig og forhøjet børnpengen....


  • #54   29. aug 2006 NAMSE

    jo vi er da ok glade for vores aflastnings institution, men efter de har lavet nogle groteske fejl der bla har ført til indlæggelse med ambulance kørsel - er det ikke så trygt at man rigtig kan nyde det!

    Jeg håber for jer at I snart kan få noget aflastning, da man ellers bliver kørt helt i sænk.

    Vores dreng går også i Børnehave, men er også meget hjemme pga sygdom.

    vores børns handicap er sikkert helt forskellige, men kampen med kommunen er helt den samme *ss*

    varme tanker til jer herfra!


  • #55   29. aug 2006 Namse, hvis "jeres" barn er pleje krævende nok kan din kæreste da som eneforsørger få tabt arbejdsfortjeneste pga sygt barn

  • #56   29. aug 2006 Kristina *med de tre hunde *
    hun ha en symogrom fejl ..som går hun er udviklet som en på 6-8månder men er 3.... hun ha inte sprog,,,, tror du ikke komunen ikke ville bevige teng til tale... fordi først gang min kærste var tilmeldt lå de indlagt.... hun kun ba været mødt op første gang... de var ligeglad med hun kom med papir fra syghuset om de havde været indlagt og det havde været meget alvorligt( livs fare)


  • #57   29. aug 2006 Namse... ja man mister sympati for kommunen og systemet efter sådanne oplevelser.

    vi bruger ikke T til T men bruger tale maskiner, computer og touch skærme. Vi kan dog ikke få det herhjemme endnu - lidt ærgeligt når vi jo ved at han forstår hvad vi siger men ikke selv kan udtrykke sig.


  • #58   29. aug 2006 Kristina *med de tre hunde * få 10 timer.... hun ha 78oo udbetale om månden,,,og det er med alle de mere udgifter hun få til sprøjter m.m hun få godt nok hendes syndtmad betalet...

  • #59   29. aug 2006 hun burde kunne få fuld tid...

    er hun medlem af en forening der dækker datteren handicap?


  • #60   29. aug 2006 er det sonde mad hun får?

  • #61   29. aug 2006 Kristina *med de tre hunde *
    de bruger også computer i børenhaven,,,, men vi kan heller ikke få en,,, men bode vi i glostrup...ja så vil det ikke være de minste problemmer.... men hun bor nu en gang i kastrup.... og der er der ingen hjælp at hendt,,, man bliver ba så hram når man ser hvad ander kommuner gør og hun så sevl bor i sådan en lort komunen


  • #62   29. aug 2006 sonde mad (ja) ja hun er medlem af cornejadelang foringen.... (den sygdom hendes datter ha)


  • #63   29. aug 2006 computeren har vi jo tsk tsk... men ingen touch skærm... vi er ved at skulle finde ud af noget med IKT gruppen

  • #64   29. aug 2006 tror ikke det er stavet helt rigtig, jeg kan nemlig ikke finde noget om det på google

  • #65   29. aug 2006 vi ha også computer.... (inden hos hende) men heller ikke den skærmen,,,, men de bruger jo også nogen programmen ,,, der koster kassen....

  • #66   29. aug 2006 nej jeg staver det nok meget forkert,.,,, der fødes kun en om år med den genfejl.... så foringen er ikke den største,,,, vi skal på kursuse,,, her i wekenten.... (mit) første så det bliver total spænden....glæder mig total... til at få noget nyt viden,,,, og håber på vi måske kan få nogen ider om hvordan vi skal frem lægge det for komunen så vi kan få noget mere hjælp

  • #67   29. aug 2006 har I ikke et kommunikations center, der kan hjælpe jer, ellers er der jo IKT gruppen
    (link fjernet)

    Dem er vi blevet anbefalet at kontakte


  • #68   29. aug 2006 kigger lige på det... og mail det lige til min kærste,.,, ved ikke om hun kender det

  • #69   29. aug 2006 oki... vil gerne høre mere om diagnosen, da jeg ikke lige kan finde noget på det du skrev.

    Jeg må smutte for nu


  • #70   29. aug 2006 ser godt ud... tror måke vi skal undersøge det noget mere

  • #71   29. aug 2006 ses...

  • #72   29. aug 2006 Kristina....føler med dig.....og med jer også Manse....det er frygteligt at have alvorlig syge børn.....bekymringerne om barnet er rigelig i sig selv....men når man så samtidig skal have alt andet at slås med........puuuha.....må dælme være svært...

    er lidt svært for mig at sige noget ....

    Men for pokker...hvor bliver ens egne problemer da minimale når man ser hvad andre folk må slås med dagligt....

    Forstår sg bare ikke det skal være så forbandet svært at få hjælp til jeres børn..............burde sg være en selvfølge....

    Dælme om vi skal ha nogle andre ind på de taburetter i folketinget......
    Nogle der virkelig vil hjælpe de svageste i samfundet.....og ik bare lover og lover....nogle der virkelig gør noget for sagen....for alle børn....(handicappede) som ikke handicappede.....ældre og syge i dette samfund.....
    Vi bryster os af at være et velfærds samfund.....så må der for pokker da også være penge at afse til dem der virkelig har brug for dem.....



Kommentér på:
fuck det ofilige

Annonce