484 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Mad-tosset krampe !! Mad-tosset krampe !!

kl 08,00 er normal fodringstid, for både heste og høns samt ænder smiley

Først får høns og ænder, så atger jeg spanden og begynder at blande foder til hestene, da flg sker ...

Et højt vrinsk... og en voldsom larm af hove på betongulv smiley jeg var nær stået bagover ud af skoene smiley

Hestene er på døgnfold og absolut ikke inde i stalden smiley Men nu stod den plettede mad-glade dame altså foran mig inde i stalden smiley

Åh gud.... hvor er de 2 andre så henne af .... og føllefis ?? smiley
Masser af tanker... hegnet er brudt.... de fiser rundt alle vegne.... tramper igennem blomster jordbærbed drivhus mv... smiley

NÅ.... Griber damen i grimen og siger hva hulan laver DU her ? smiley
Trækker hende ud igen... og kan til min lettelse konstatere at de 2 andre fræser rundt inde i folden, sammen med følle, som gemmer sig bag den skrappe tante .... MEN de er heldigvis IKKE på den forkerte side ... puha smiley

Smider æde-svinet ind på folden og kan se at hegnet er revet af stolperne lige ved siden af ledet, så vupti har jeg slukket for strøm, og 2 min efter er det fixet igen smiley

Så det var en forsinket morgenmad til hestene, hvilket Bounty var pænt mopset over, han hænger sig utroligt meget i at han får sin mad til tiden, så nu er han fornærmet resten af dagen, selv om det ikke var min skyld smiley

Sådan nogle tosset kramper smiley men jeg fik da min morgen motion smiley

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning og bortskaffelse af jord 500 kr.
  • Hækkeklipning 2.200 kr.
  • Fjerne tapet 2.000 kr.
  • Ophængning af TV 900 kr.
  • Rep af hydraulisk bremse & indstilling af gear og smøring 500 kr.
  • Campingvogn ophug 1.600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mad-tosset krampe !!
Kommentér på:
Mad-tosset krampe !!

Annonce