2.393 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

60 års fødsesldagsgave idéer (far) 60 års fødsesldagsgave idéer (far)

Hej HG.

Min far fylder 60 år inden længe, og min søster og jeg skal have fundet en gave til ham.

Problemet er, at det eneste han ønsker sig er underbukser, sokker, deodoranter og oplevelser. Og det har han ønsket sig de sidste 10 år. Min mor giver ham en tur i luftballon, men hvad skal min søster og jeg give?

Vi har overvejet billetter til Christian Fuhlendorffs nye show, men datoerne passer ikke så godt, hvis vi alle skal med.

Har i nogle gode idéer? Vi har brug for det, tak smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  60 års fødsesldagsgave idéer (far)
  • #4   25. sep 2014 AT - Vi har også tænk på sådan en kurv, hvor bla. de ting han altid ønsker sig, er i. Men vi synes måske det bliver lidt ja, jeg ved ikke, kedeligt, nu hvor det er 60 års fødselsdag?

Fru. Mormor - Det lyder som en hyggelig ide, men nok ikke lige noget for min far, desværre. Han har nemlig kun sine snart gamle, kedelig børn endnu smiley

Og det er det, vi har også givet alle mulige mærkelige oplevelser og hvad der ellers er. Han vil bare ikke finde på noget nyt selv..

• #5   26. sep 2014 Da min far fyldte 50 fik han af min ene søster og jeg, en kurv med et gavekort til en tur med Oslobåden. I kurven var mange "mandeting", deodoranter, sokker, barberskum, skraber, tyggegummi og i den dur.

• #7   26. sep 2014 En tur til et arrangement med:
    Vinsmagning
    Whisky-/whiskeysmagning
    Ølsmagning

Noget andet stand-up eller koncertbilletter.

En god blandet kurv med noget godt til både kroppen og ganen falder som regel altid i god jord.

Gavekort til en god restaurant. I kan jo evt. bestille bord, så det passer med at afslutte ballonfærden med en lækker middag smiley

• #8   26. sep 2014 Hahaha, Bugsy. Man behøver jo heller ikke blive kedelig, bare fordi man runder de 60. smiley smiley

• #10   26. sep 2014 Tak for jeres idéer!

Måske den kurv ikke var så dårlig en idé alligevel - så kan man måske finde en lille oplevelse, som ikke er så dyr, som også kommer i kurven.

Kunne være sjovt at se hvad familien sagde til en stripper hahaha
    Så må min 11-årige fætter nok også forlade lokalet, tror hans mor ville blive nok så forarget smiley

• #11   26. sep 2014 Da min far blev 60, gav jeg ham et maleri, min bror og jeg gav ham en cykel og min daværende kæreste gav ham posca tuscher. Maleri og tuscher relaterer til hans hobby med modeltog.

Har han leget med tog som lille? Så ville en startbane med Märklin-tog måske være noget?

• #12   26. sep 2014 Sidste gang min far havde fødselsdag, fik han en stor kasse med en hel masse forskellige specialøl. Det var nogle som han aldrig havde smagt, og sikkert heller ikke ville købe. Men han blev så glad for gaven, og havde glæde af den i lang tid.
    Mine forældre synes det var så hyggeligt, at smage (dele) en ny slags øl hver dag til frokost i en hel måned.
    De gemte mærkaterne, og skrev ned, hvad de syntes om hver enkelt øl

• #14   26. sep 2014 Jeg fisker faktisk mest efter forslag til nogle oplevelser, som vi kan give smiley

Julie P - Han har ikke leget med tog af hvad jeg ved. Han er faktisk mere et natur-menneske, han kan godt lide at dyrke afgrøder i sin nyttehave, han cykler til arbejde, han kan godt lide at se på fugle og den slags.

Fotobog vil desværre ikke være noget lige nu og specielle øl + chokolade har vi ofte givet til fars dag og lign.

• #15   26. sep 2014 Hvad med en cd med fuglesang? Man kan få sådan nogle 'sådan lyder solsort fløjte fløjte fløjte' så man kan lære fuglenes kald

• #16   26. sep 2014 Julie - det kunne man selvfølgelig putte i en kurv, hvis vi besluttede os for sådan en. Om han ville bruge den, ved jeg ikke, men det er da en sjov ide smiley

• #17   26. sep 2014 Min mor har sådan en i bilen. Så sad hun og hørte fuglefløjt på vej på arbejde smiley

• #18   26. sep 2014 Haha, hvor hyggeligt, så må min far få CD'en ind på sin telefon på en måde, så han kan høre den fra mobilen på cyklen eller i bussen - mor har nemlig klausul på bilen smiley

Kommentér på:
60 års fødsesldagsgave idéer (far)

Annonce