{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

Dna Resultat ;-) {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg idag svar på Coopers Dna test for L-2hga og Hc. Cooper er 110 procent Dna Clean, kæft det er lækkert smiley

Grunden til jeg har fået foretaget denne test er fordi jeg fandt ud af at den kennel jeg har ham fra ikke har været ærlig om Coopers forældres sundheds resultater. Der fik jeg nemlig afvide at begge forældre var testet for alt og blev vist dokomention for dette, dog viste det sig at faren til Cooper ikke var testet og derfor var Cooper ikke Clear by parents som først forventet.

Men nu hvor jeg selv har valgt at få ham testet kan jeg med god ro i sindet vide hvad jeg har at gøre med.

Kan i nu alle have en fantastisk aften der ude smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dna Resultat ;-)
  • #1   8. okt 2014 Sådan. Altid rart at have det resultat.
    Da jeg havde min hanhund, fik jeg ham testet for FN - der er en nyresygdom, der slår hunde i racen ihjel før de er 2 år OG den er arvelig. Havde opdaget én han bag min dreng, at den havde givet FN afkom, så jeg skyndte mig at teste - han blev normal/clear.
    Opdrætteren gik fuldstændig i selvsving og brokkede sig over, at jeg "bildte" mig ind at tage sådan én test, da den sygdom ikke har været i racen i mange år i DK.
    smiley Kort tid efter testede hun selv + en af hendes hvalpekøbere de hunde der var kennelen og som skulle bruges i avl for nøjagtig samme sygdom....gad vide hvorfor smiley

• #2   8. okt 2014 Ej hvor godt, godt du fandt ud af sandheden og smukke Cooper er clear

• #4   8. okt 2014 Tak alle sammen.

Ja han er lidt bredhovedet hehe

Kommentér på:
Dna Resultat ;-)

Annonce