Dna Resultat ;-) {{forumTopicSubject}}
Så fik jeg idag svar på Coopers Dna test for L-2hga og Hc. Cooper er 110 procent Dna Clean, kæft det er lækkert
Grunden til jeg har fået foretaget denne test er fordi jeg fandt ud af at den kennel jeg har ham fra ikke har været ærlig om Coopers forældres sundheds resultater. Der fik jeg nemlig afvide at begge forældre var testet for alt og blev vist dokomention for dette, dog viste det sig at faren til Cooper ikke var testet og derfor var Cooper ikke Clear by parents som først forventet.
Men nu hvor jeg selv har valgt at få ham testet kan jeg med god ro i sindet vide hvad jeg har at gøre med.
Kan i nu alle have en fantastisk aften der ude
okt 2012
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.605
Da jeg havde min hanhund, fik jeg ham testet for FN - der er en nyresygdom, der slår hunde i racen ihjel før de er 2 år OG den er arvelig. Havde opdaget én han bag min dreng, at den havde givet FN afkom, så jeg skyndte mig at teste - han blev normal/clear.
Opdrætteren gik fuldstændig i selvsving og brokkede sig over, at jeg "bildte" mig ind at tage sådan én test, da den sygdom ikke har været i racen i mange år i DK.
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 618
jan 2013
Følger: 21 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 370 Svar: 3.502
Ja han er lidt bredhovedet hehe
Dna Resultat ;-)