Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Silver Fang.
  • #1   15. okt 2014 Altså 149kr er jo ikke alverdens hvis det er

https://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=136368891515411607

Men jeg advarer...den er ræderligt oversat og det japanske lydspor kan høres gennem de danske stemmer...

Jeg er selv rimeligt besat af den serie, men jeg må indrømme jeg aldrig ser den uncut version...for det er bare ikke den samme nostalgi som med vhs'båndene...stemmerne er forkerte...replikkerne er forkerte smiley

Heldigvis fik jeg fat i en digital version af vhs båndene på dansk...brændt på dvd -bedste gave fra en kæreste ever!! smiley

• #2   15. okt 2014 Jeg ser det på forskellige sider:)
    http://www.waoanime.tv/anime/ginga-nagareboshi-gin/

Total ynglings serie smiley

• #3   15. okt 2014 Med Uklippet mener jeg den helt originale, Japanske version, som der er nogle få afsnit af på Megashare.Info - Men langt de fleste af dem derinde er fjernet.:|

-Desværre er jeg ikke ligeså god til at forstå Japansk som jeg var dengang - Eller, jeg får ikke ligeså meget ud af bare at høre lyde og kigge på billeder som jeg gjorde.

Men tak;) Min lillebror var ikke videre begejstret, men jeg blev da selv lidt optaget af den;p

• #4   15. okt 2014 Er os helt besat af Silver Fang, havde dem på VHS som ung!! smiley

Jeg ville så have dem på DVD nu man ikke havde en VHS afspiller, men FØJ hvor blev jeg ked og skuffet!

Forkerte stemmer, forkerte navne, ord, osv, blev næsten helt dårlig! smiley

• #5   15. okt 2014 Jeg ELSKER Silver fang smiley

DVD'erne er meget skuffende, når man har set VHS versionen som lille...
    Jeg var meget skuffet over, at Silver og Daisuke har næsten samme stemme, og at Sniper slet ikke har sin tyske nazi accent mere.
    Der er også klippet i senerne, der mangler en del.

Men det ændre nu ikke på, at det er den fedeste serie, og der er så mange minder i det for mig smiley

• #6   15. okt 2014 Ja og trillinge brødrene hedder bare Grå Tiger, Røde Tiger osv, de havde sq rigtige japanske navne på VHS!

• #7   15. okt 2014 Ja...
    Der er en del fejl i DVD'en desværre!!

• #8   15. okt 2014 Ja det er der smiley

Blev vildt ked og skuffet ihvertfald smiley

• #9   15. okt 2014 Jeg er så helt omvendt, de gamle VHS kan stikkes skråt op, jeg vil kun se den uklippede version! smiley

• #10   15. okt 2014 Helt aldeles enig med Den danske kæmpe, kan sagtens huske alle de "rigtige" stemmer som på VHS, feeed serie smiley

• Natchan
    Natchan Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Svar: 36
    #11   15. okt 2014 Synes også dvd'erne var mega skuffende når man var vant til VHS filmene. Men så kan man jo se sen den på japansk smiley
    Og dvd'erne er da den originale uklippede version?? smiley Der er da i hvert fald mange scener med som ikke var på VHS filmene........

• #12   15. okt 2014 Jeg har selv dvd'erne og ser dem med japansk tale og danske undertekster og er da stadig helt skudt i serien XD Foretrækker dog de engelske undetekster smiley
    Jeg synes nu ikke den er slem i forhold til dem jeg så som barn, men foretrækker helt klart med japansk tale. De danske undertekster er dog pænt dårlige, men der irriterer ikke mig, for det synes jeg de er på alle andre nye film også smiley
    Og jeg købte min boks i fona til 50kr smiley

• #13   15. okt 2014 Jeg var SÅ skuffet over boksen smiley Slet slet ikke det samme!

Er der nogen, der kan skaffe den "gamle" version med de "rigtige" stemmer på DVD, så er jeg meget interesseret. h
    Boksen gider jeg ikke se igen.

• Natchan
    Natchan Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Svar: 36
    #14   15. okt 2014 Jeg tror ikke de har lavet en ny version på DVD med de gamle stemmer, desværre smiley Jeg har kun hørt om den DVD boks med nye stemmer og ekstra scener.... Men ser man den på japansk, synes jeg ikke det er så slemt.

• #16   15. okt 2014 Min computer kan ikke klare youtube. -Den hakker og skratter, og efter nogle få minutter går den ned.;)

• #17   15. okt 2014 Var super skuffet over dvd'erne. Jeg har dem, men jeg har ikke set dem færdigt, kunne ikke holde lyden og de danske stemmer ud.

Jeg har dog også de gamle VHS'er stadigvæk, det er de eneste videobånd jeg har tilbage, men de får aldrig et nyt hjem!

Jeg håber jeg en dag møder en person som kan få mine VHS over på dvd også, så jeg kan se dem igen smiley

• #18   15. okt 2014 Katja: sig lige til, så nupper jeg os gerne et sæt *rødme*

• #19   15. okt 2014 Jeg skal prøve at have denne tråd i tankerne, så jeg kan opdatere, hvis det sker smiley

• #20   15. okt 2014 Jeg forbander mig selv at jeg solgte mine vhs film, men vidste jo ikk de ville ødelægge serien på dvd smiley

Ville gå gennem ild og vand hvis jeg kunne skaffe dem på dvd som de er på vhs! smiley

• #21   16. okt 2014 Den ligger altså derude...den digitale vhs udgave...just saying smiley

Kommentér på:
Silver Fang.

Annonce