Forp... PostDK {{forumTopicSubject}}
BROKKE TRÅD !!! Så er i advaret.
Jeg var ved dyrlægen mandag for at lave blodprøver til shunt test på hvalpene. Kører på posthuset og gør opmærksom på de skal frem dagen efter og får af vide at der er dag-til-dag på alt A post og jeg derfor bare skal ligge den i sækken, så kommer den med garanti frem dagen efter...
Snakker med min dyrlæge i dag og hun har ikke fået resultaterne så hun ringer til labratoriet for at høre hvor de bliver af - de har først fået prøverne i dag!
Det er simpelthen ikke i orden, her går jeg og er ved at dø af skræk og venter på mine resultater! Nej hvor er jeg træt af PostDK, min dyrlæge fortæller at hun desværre har oplevet det før.... Grrrrrr......
De har lovet mig svaret i dag over middag - så kryds lige fingre for alt er vel
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.005
Post dk ?? de er bare ------>
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 490
Postkasserne skulle flyttes helt ud til fortovet, så det var nemmere og hurtigere for postbudene.
Hvad har vi fået a.post er ikke mere fra dag til dag.
Skal man være sikker på at få en forsendelse frem til tiden, er man nødt til at bruge et privat kurer firma - sørgeligt.
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 38 Hunde: 8 Emner: 169 Svar: 3.782
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.288
Hvis vi får lavet prøver hos vores dyrlæge så kommer gls altid mens vi stadig er der og køre hvad der nu er taget prøve af direkte til Tyskland. Blodprøver tester de dig selv ?
apr 2009
Der er så vidt jeg ved ikke nogen dyrlæger der selv laver shuntprøver, medmindre man kan komme ind på KVL til prøverne
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.602
Jeg har købt en jakke over trendsales, kunne ikke forstå hvor den blev af! Skrev til sælger som havde været så sød at sende som forsikret uden at vi havde aftalt og at jeg havde betalt for det, hun kunne se min jakke var kommet den 8... Men har jeg fået noget i postkassen, NIX!!!
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 4.468
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.973
jul 2012
Følger: 23 Følgere: 1457 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 8.516
Det værste er da al den post, vi aldrig modtager.
apr 2009
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.654
Hos os er det så afgjort post Danmark som giver den bedste service;) den værste er er et firma der hedder VLN, her bliver vores pakker konsekvent læsset af hos naboen, chaufføren taler ikke dansk og da naboen forsøgte at forklare at pakken ikke var til hende gav han hende fingeren;( jeg vælger altid post Danmark
jun 2014
Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 905
Selvfølgelig kan der ske fejl. Men hvis jeg skulle kunne blive træls over dét, så kunne jeg da lette måsen selv og hente/bringe det der skal videre og se hvor lang en rejse det er
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 102 Hunde: 2 Emner: 363 Svar: 6.228
Her for et par måneder siden lå der post i min postkasse plus et brev fra postdanmark, om at de hoooooovsa havde fundet post til mig i en kasse de ikke plejede at bruge..... de breve og regninger var så fra december 2013!
Når det gælder pakkeposten, så er det mere normen end reglen at sedlerne er udfyldt på forhånd, mens pakken bliver i bilen, og så bliver sedlen sneget ind uden hverken banken eller ringen på - gerne med så stor en sniger at hundene ikke engang hører det.
Forp... PostDK