618 visninger
|
Oprettet:
HG's Smileys {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg er dum
Nogen der gider fortælle hvordan man laver de forskellige Smileys herinde?
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 937 Hunde: 8 Emner: 355 Svar: 8.048
Der er et billede af en smile. Tryk på den, så kommer de alle sammen frem
dec 2013
Følger: 81 Følgere: 68 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.866
dec 2013
Følger: 81 Følgere: 68 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.866
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 54 Hunde: 2 Annoncer: 1 Emner: 224 Svar: 10.206
dec 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 538 Svar: 3.326
God morgen mand
Men tak for det
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.019
*GG* .... Jeg troede lige det var en Joke .... siden du skrev , vi skulle fortælle hvordan man lavede Smiley ..... og så selv sluttede af med at lave en Smiley selv ....
dec 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 538 Svar: 3.326
Jeg har faktisk fået det at vide før, bare ikke at der var en boks man kunne bruge.
Men hold nu op, hvor skal jeg bruge dem nu
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 54 Hunde: 2 Annoncer: 1 Emner: 224 Svar: 10.206
dec 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 538 Svar: 3.326
Tilmeldt:
maj 2004
Følger: 1 Følgere: 152413 Emner: 72 Svar: 498
Anvender man app'en - som Louise & Elmo , så så er der ingen boks - men smileys virker stadig, man skal bare skrive dem manuelt.
Du kan se listen over smileys her: http://www.hundegalleri.dk/forum/generel-diskussion/553426-nye_smileys_og_info_om_bruger
Derudover skriver laver man som nævnt hjertesmileyen med < 3
God weekend
Mvh. Rikke/HG
HG's Smileys