1.126 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
27 Svar
smagsgaranti i maxi zoo smagsgaranti i maxi zoo
Har købt noget foder i maxi zoo som katten ikke kan tåle.
Kæresten er nede med det idag da der på deres hjemmeside skriver vi får vores penge retur pga deres smagsgaranti.
Men de nægter at udbetale penge fordi det er over 14 dage siden vi købte det.
Det skriver de så bare ikke noget om?
Andre der har brugt garantien?
Bør jeg gå ned og brokke mig? Jeg får ikke brugt 400 kr dernede, slet ikke nu ville gerne have haft pengene da jeg skal købe andet foder
0 synes godt om
jan 2012
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 228
mar 2014
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 298
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.615
At give et tilgodebevis er ikke at give pengene retur son der står.
Jeg har købt andet foder istedet så nej jeg får ikke brugt det tilgodebevis da de ikke har foder jeg vil fodre min kat med
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.615
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.615
mar 2014
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 298
okt 2005
Følger: 31 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 427 Svar: 3.671
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.736
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.764
Skriv til dem og brok dig, for så må de sgu ændre på teksten på hjemmesiden (og er de flinke sender de dig et gavekort eller noget i den stil). Det andet dér er super dårlig kundeservice.
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.615
Rene det ville jeg faktisk også men man kan kun anmelde dem, ikke stille spørgsmål direkte på væggen. Wonder why?
Er glad for det ikke kun er mig der synes det er ret mærkeligt at give sådan en påstand uden belæg for det.
Jeg vil jo heller ikke mene det er en almindelig returnering, står selv i butik så kender normerne vil jeg mene
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.736
mar 2014
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 298
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.615
Jeg synes godt nok også det er dårligt de ikke selv kan finde ud af hvad den smagsgaranti indebærer.
Kører derned imorgen og snakker med dem
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.615
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.615
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.764
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.615
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.615
Jeg ser lige i morgen om jeg kører derned, det er jo egentlig lidt nemmere, men synes jo faktisk der var nogle lidt højere oppe der skal vide om den episode.
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.764
Men ja, helt klart så burde "de højere magter" få episoden at vide. Det handler jo ikke kun om den behandling og information du har fået, men også om at deres ansatte måske er fejlinformeret eller laver deres egen version af retningslinjerne, og det skal de da klart rette op på. Det kan komme mange andre til gode
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
Den info jeg har fået fra firmaet er at foderet skal være brugt længe nok til at man kan konstatere at hunden \ katten virkelig ikke kan lide det. Dvs mindst en uge. Der er ikke noget max på tiden.
Det er ikke et tab for forretningen. Den returnerede sæk erstattes af foderfirmaet.
Meen reelt set er der jo ikke tale om et smagsproblem i dit tilfælde.. Vel ?
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.764
Dog oplevede jeg så faktisk selv at Petworld tog en sæk foder retur, da Bella simpelthen fik diarré og kastede op flere gange om dagen, efter jeg prøvede at købe et nyt foder til hende dér.
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.736
Om det er på grund af opkast/eller dyret ikke vil spise foderet burde ikke være et problem, for det vil jo være ord mod ord i sidste ende.....
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
Men jeg er heller ikke en kæmpe kæde med mange ansatte.
mar 2014
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 298
Jeg gør præcis det samme som dig, men jeg er også kun mig selv
Ofte vil kunden dog bare gerne have en anden smagsvariant og så bytter jeg blot sækken
feb 2014
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 172
Jeg ville tage ned i butikken igen og hvis ikke det hjælper, vil jeg ringe til hovedekontoret - så vil de også tage kontakt til butikken bagefter.
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.615
Jeg skrev til Maxi zoo på deres hjemmeside også skrev jeg på facebook.
Jeg blev kontaktet af en Lene, og fik super behandling og det var den enkelte ekspedienten der har fået noget galt i halsen, for jeg snakkede med chefen som selv sagde at det altså kun var en almindelig returnering der skulle være inden 14 dage og at disse to ting ikke er det samme.
Jeg har fået pengene tilbage istedet for.
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
smagsgaranti i maxi zoo