309 visninger
|
Oprettet:
Min blog {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle sammen.
Jeg har i løbet at det sidste halve år haft en blog, som jeg aldrig har fået ordentlig gang i.. Det arbejder jeg så på højtryk for nu.
Designet er ændret, og indlæggende er mere regelmæssige.
Man jeg mangler ideer til nogle indlæg, ?
Så tager gerne imod, ideer, kritik o.s.v. for at få bloggen ordenligt oppe at køre
I kan se bloggen her hvis i lyster:
(link fjernet)
Tak for forhånd
aug 2013
Følger: 10 Følgere: 73 Hunde: 3 Emner: 263 Svar: 7.763
Jeg har selv en blog, det er dog en madblog, så det er jo opskrifter jeg blogger om. Men hvis jeg i perioder ikke rigtig får prøvet noget nyt osv, jamen så står bloggen altså stille.
Så ja Isabelles svar giver for mig ret meget mening, man skal jo ikke bare blogge for at blogge, men gøre det fordi man rigtig gerne vil, og har noget på hjertet
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 103 Hunde: 2 Emner: 364 Svar: 6.228
dec 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 10
Jamen, jeg brænder også få den. Tror bare lige jeg skal finde den rigtige balance for hvordan den skal fungere og hvilke slags indlæg der skal på bloggen.
Det er det jeg arbejder på fuld kraft hen mod! Derfor søger jeg råd og inspiration for at få en masse inspiration !!
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 103 Hunde: 2 Emner: 364 Svar: 6.228
At du efterlyser ideer til indlæg, det tolker jeg lidt som at du ikke brænder nok for 'et budskab', og det kan hurtigt blive noget halvhjertet skriveri, hvis du bare knalder ting af som tilfældige mennesker foreslår.
aug 2013
Følger: 10 Følgere: 73 Hunde: 3 Emner: 263 Svar: 7.763
Min blog er ikke nogen stor blog, har 146 faste læsere, og 150-600 besøgende om dagen , alt efter om jeg har postet et nyt indlæg, om det er lige det folk leder efter osv. Men for mig er det bare heller ikke det vigtige, jeg blogger for min egen skyld, og bruger det som en slags online kogebog. At andre så kan bruge mine opskrifter, jamen det er jo så bare en ekstra bonus, og jeg bliver selvfølgelig også altid glad når jeg får positiv respons. Men jeg blogger for min egen skyld, og fordi jeg så slipper for at have 500 notesbøger herhjemme med opskrifter, og uanset hvor jeg er altid kan finde dem.
Min blog