{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kage uden smør
  • #3   24. okt 2014 Jeg synes ikke rigtig at der dukker noget op. Bruger helst kun opskrifter fra blogs og ikke arla.dk mm.
    Der er flere hits på at den ser smør i opskriften og så har en eller anden skrevet at man kan spise den uden bekymringer osv.

• #4   24. okt 2014 Ingen smør, olie eller mel i denne opskrift.

ca 240-250g (kogte og drænet) sorte bønner. Fra dåse er OK

100-200ml agave sirup (eller 100g sukker) - det afpasser man med hvor sød en tand man har. Jeg har brugt mørk, men lys er sikkert også helt fint. Man kan også bruge sukker, men så bliver kalorietallet nok en anden.

3 spsk ren kakao. Med top.

½ banan

3 æg

1 tsk bagepulver

indmaden fra 1 vaniljestang (evt vanijlesukker hvis man er snyder som mig)

BLEND ALT! Det bliver fuldstændigt flydende, og man tror ikke at det bliver til kage nogensinde, men det gør det altså.

Hæld i form med bagepapir (det gør jeg pr automatik uanset hvad jeg laver. Jeg ANER ikke om denne kage kan klare sig uden)

Hvis man er til chokoladestykker, så hakker man mørk chokolade - jeg bruger 100g i selve kagen. Det smider man ovenpå den udhældte dej.

Man kan også/alternativt smide lidt appelsinsaft i, eller måske noget kokos... Eller jeg kunne forestille mig at bær eller valnødder ville være godt. Det kan man jo selv styre.

175 grader (forvarmet) i 35 minutter.

Afkøles før den kan fjernes fra formen. Holder pænt længe i køleskab.

Glasur kan man lave ved at blende en avocado med kakaopulver og agavesirup. Den må du tage på gefühlen. Det er fannerme mums... Ellers kan man rive resten af sin mørke chokolade ud over og lade det smelte.

Meeeen nu er det ikke sikkert at du lige har bønner i køkkenet, så måske var dette noget:
    http://chocolat.dk/tag/smorfri
    http://www.bbcgoodfood.com/recipes/9694/nobutter-sponge-cake

• #5   24. okt 2014 Google sukkerbrødskage, der kan du finde mange uden smør....

• #6   24. okt 2014 http://vegetarforening.dk/sites/default/files/DVF_BlogOpskrifter.pdf

Snickerskagen i den folder... Intet smør, og den er mega nem og mega lækker!

• #8   24. okt 2014 Mon ikke det kunne tænkes, at hun ikke HAR smør smiley og det er svært at putte noget i, man ikke har.

• #9   24. okt 2014 Makroner ellet marengs/rutebiler

Kommentér på:
Kage uden smør

Annonce