7.653 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 62 Svar

Hjælp til at vælge hårfarve! :) OFF TOPIC Hjælp til at vælge hårfarve! :) OFF TOPIC

Jeg vil gerne have farvet mit hår, og regner med at gøre det i weekenden hvor jeg alligevel skal ud til svigermor (hun skal hjælpe mig)
Men jeg kan simpelthen ikke bestemme mig hvilken farve jeg skal have..
Jeg har haft flere forskellige igennem tiden, men sort har klart været min egen favorit. overvejer dog at jeg vil have det enten helt sort eller helt lyst og så med en eller anden farve i, enten i pandehåret eller bare som en stribe i den ene side eller et eller andet. Der skal bare ske et eller andet med mit hår! er simpelthen så træt af den farve jeg har nu..
Men brunt kunne måske også være en mulighed..
Kæresten er ikke til spor hjælp, da han er typen der er fuldstændig ligeglad, bare jeg er glad.. -.-'

Jeg har smidt en stak billeder ind i mit album: hende bag skærmen.. Men nye og gamle billeder så i kan se nogenlunde hvordan jeg ser ud med forskellige farver. jeg har dog aldrig haft det helt lyst..

Så kom gerne med jeres mening, hvilken farve skal det være? smiley og skal jeg bare farve det hele den samme farve, eller skal jeg lave noget med en farve? tænker rød, orange, mørkeblå eller lilla umiddelbart..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til at vælge hårfarve! :) OFF TOPIC
  • #2   3. nov 2014 Tak, men hvilken en af farverne? xD
    Der er 3, en udgroning der er under den næsten helt lyseblonde, og det nederste brune er gammelt sort hårfarve som er blevet bleget af solen, hvorefter jeg har smidt en hel lys blond hårfarve oveni, for at det ikke så helt så slemt ud.. Er lige blevet klippet på billedet, så det så en del værre ud inden jeg fik et godt stykke klippet af. smiley

Jeg har som sagt aldrig prøvet at have helt lyst hår, var dog blond som barn. Men skal det være blond, så bliver det platin blond, eller ovre i de kolde farver, for jeg synes ikke de varme farver (med tydelig rødt i ) gør noget som helst godt for mig.. smiley

• #3   3. nov 2014 Hvor langt er dit hår nu?
    - Er helt vild med det du har på billede 3-4 smiley - Det synes jeg du skulle vælge igen smiley

• #7   3. nov 2014 Jeg har ikke råd til at gå til frisør, så det skal være noget jeg kan gøre selv smiley

Kristine, det er faktisk også en sort solen har plejet på de billeder, det er fra jeg gik på efterskole smiley Det næstsidste billede er det hår jeg har nu, dog uden alle krøllerne, så ca. skulderlangt og så vises farven ikke helt ordentligt, da jeg har en meget stor udgroning. smiley

• #8   3. nov 2014 Christina, ville ikke have en så vild farve i hele håret, det skulle bare være en stribe eller lign, for at give det noget ekstra.. Jeg har altid godt kunne tænke mig at få lavet noget fedt på den måde, har bare aldrig fået det gjort.

Cecilie, jae måske, det er lidt ovre i det jeg har nu, mit er dog lidt mere rødligt (lys kobber, er det ikke det det hedder?) Men vil da i hvert fald lige kigge på det. smiley

• #10   3. nov 2014 Ej hvor sjovt, det ser helt kastaniebrunt ud smiley - Hvilket virker til at være en god farve til dig :P.
    Hvis du vil ud i de mere vilde farver, tror jeg også en knald rød ville klæde dig godt smiley

• #11   3. nov 2014 Kristine, det har jeg tit tænkt på, synes det ser så godt ud til nogle.. tror bare at jeg vil blive for rød i hovedet af det smiley .. det er lidt mit problem, enten bliver jeg meget bleg (er generelt meget lys, kan simpelthen ikke blive brun, så er altid meget lys i huden) eller også bliver jeg lyserød som en lille gris smiley
    Det er det jeg ikke kan lide ved det jeg har nu, synes det fremhæver min hud på den forkerte måde.. Det sorte gjorde mig meget bleg, men på en måde jeg ikke havde noget imod.

To sek ser lige om jeg kan finde et billede, hvor man tydeligt kan se hvad jeg mener smiley

• #13   3. nov 2014 Det er det her jeg mener.. Nu hjælper trøjen eller det faktum at jeg er på mallorca og at solen sikkert også har haft lidt at sige nok ikke på det.
    Men jeg kan bedre lide når det nedtoner det røde smiley
    Vil hellere være helt ligbleg end være helt rød i hovedet uden egentligt at være det, hvis i forstår..
    Det er forresten den farve jeg har i nu, som så er ved at være groet ud.

profilbillede
  • #14   3. nov 2014 Christina kigger lige smiley

• #15   3. nov 2014 Det første billede er helt klart det pæneste af dig - det er altså bare ikke ret mange, der kan bære de meget mørke og røde farver..
    Så lyst og karamel striber vil være mit bud. Iflg. min frisør så er det de naturlige farver, der er helt in nu - herunder også gråt.

• #16   3. nov 2014 Nr. 3-4 ??

• #17   3. nov 2014 Jeg går ikke op i hvad der er in smiley
    '

men pt kunne det jo godt se ud som om jeg skal have lyst/karamel eller brunt hår smiley

• #18   3. nov 2014 Christina du er altså også en flot pige smiley tror heller ikke jeg vil have det helt lyst, det er også et bøvl uanset. og vil ikke risikere at blive gul håret, for det klæder altså meget meget få mennesker smiley

• #20   3. nov 2014 En mørke brun med rødligt skær , ville sidde lige i skabet til dig smiley

• #21   3. nov 2014 My only Sunshine: Så har du samme problem som mig, jeg er også altid bleg smiley
    - Men som Gina og ræveungen siger, er en mørke brun med rødligt skær slet ikke ved siden af smiley - Synes personligt den klæder rigtig mange folk som er noget lyse i huden smiley

• #22   3. nov 2014 Jeg begynder at forstå hvorfor jeg har så store problemer med at vælge.. Hvordan skulle jeg dog kunne finde ud af det, når HG tydeligvis heller ikke er enige smiley hehe.. ÅRH jeg finder aldrig ud af det! det ender med at jeg slet ikke får det farvet, fordi jeg er bange for at vælge den forkerte farve (igen) den jeg har nu har jeg været virkelig ked af.. jovist er den da pæn, og har da også haft nogle gode stunder med den, men hold op hvor har den altså primært bare været træls, og jeg synes ikke den klæder mig, men min kæreste valgte den, og så gav jeg mig.. Så fra nu af får han kun frihed til at vælge ud fra de farver JEG SIGER! smiley

• #23   3. nov 2014 Jeg har lige fået lavet det her.
    Normalt er jeg helt lys blond.
    Farvet mørkt med sølvgrå spidser i det lange og lilla effekt i pandehåret.

profilbillede
  • #24   3. nov 2014 Wauw IB, det ser fedt ud! smiley

• #25   3. nov 2014 Tak. Er også ret vild med det.
    Set fra siden

profilbillede
  • #26   3. nov 2014 Før billede

profilbillede
  • #27   3. nov 2014 Det ser virkelig fedt ud og det klæder dig helt vildt godt! smiley

Hvis jeg havde penge til det tog jeg også til frisøren og fik dem til at lave noget fedt, men pengene er desværre ret små, så tror ikke lige det er der jeg skal bruge en masse pt.. smiley

• #28   3. nov 2014 Jeg har fået det lavet på frisørskolen. Det er nogle helt andre priser.
    Det her er en svendeprøve smiley

Jeg synes lilla effekt er vildt fedt. Både i lyst og i mørkt hår

• #29   3. nov 2014 Men stadig nok lidt dyrere end de 150 kr kæresten har givet mig lov til at bruge smiley
    Jeg fik valget imellem klipning og farve, så valgte farve, for er egentligt ok tilfreds med mit hår pt, vil gerne have det lidt længere igen, men ellers..

• #30   3. nov 2014 Nu har jeg ikke læst hele tråden Jeg vil sige som fx Gina og så syntes jeg, at det helt mørke var meget flot til dig Ellers prøv den rødlige som TG har, den tror jeg også vil være flot til dig smiley

• #31   3. nov 2014 Jeg har næsten altid haft mit farvet sort, nogen gange med striber i, men der skulle sq ske noget nyt, så nu er det skrig rødt med pink striber xD

profilbillede
  • #32   3. nov 2014 Lunte, det ser virkelig fedt ud.. Jeg tror dog ikke jeg kunne få mig selv til at have pink hår, og jeg tror ikke det ville klæde mig overhovedet, men hold op hvor er det altså fedt til dig! smiley

• #33   3. nov 2014 Altså nu så jeg dig jo lige den anden dag, og jeg tænkte så netop at den farve du har nu er vildt god til dig .

• #34   3. nov 2014 Tark *rødme*

Ja, for at få farven måtte jeg jo afblege mit hår, jeg faldt næsten død om ved at se mig som BLONDINE! Haha

Men må indrømme jeg syns det var okay pænt os, os selvom jeg er ligbleg lol

Men altså, min mening er, at man skal smøre den farve i håret man selv kan lide, prøve lidt nyt engang imellem smiley

profilbillede
  • #35   3. nov 2014 Jeg tror pt jeg hælder mest til at gøre det mørkere, selvom jeg også godt kunne lide det jeg havde på billede 1 som mange også har nævnt, men det er jo ikke en farve jeg kan lave, da det jo er 3 farver der er kommet ret tilfældigt og det var ikke skide pænt irl, og de kaldte mig en tre farvet is hos frisøren (tusind tak for det smiley ) Men den lyse var jeg ret glad for..

Har fundet de her, ved godt det ikke er helt samme farve, men frygter det ville blive for rødt til mig, selvom det ser virkelig fedt ud, men jeg skal jo bare tænke på hvad det fremhæver smiley

Så hvad synes i? skal jeg farve det lyst, som det øverste af mit hår på billede 1, farve det en mørk brun (ca. billede 3 og 4 tror jeg?) eller skal jeg springe ud i en af disse røde farver? smiley

profilbillede
  • #36   3. nov 2014 Lunte, jeg tror du er en af de personer der bare kan gøre alt ved dit hår og stadig se godt ud med det smiley det er snyyyyd... det ser faktisk også rigtig cool ud det lyse fordi det bliver mørkere..

Rikke det er du vidst ikke den eneste der synes, men jeg kan ikke selv lide det.. jo det er da en fin farve, men ikke til mig.. min søster er næsten den farve (lidt mørkere) naturligt, og hun er bare så smuk med det... Er vel egentligt heller ikke fordi jeg slet ikke kan li det, nu har jeg haft den farve siden maj, men trænger vel bare til noget nyt.. Det er sjælendt jeg har den samme hårfarve mere end ½-1 år, og er bare lige i en periode hvor alting skal være alt andet end hvad det plejer smiley

• #37   3. nov 2014 Den røde farve miss duckface laver er fed! Prøv den smiley

• #38   3. nov 2014 Ombære er så fedt.

Jeg har selv fået mit hår farvet sådan. Mørkt når jeg sætter det op og masser af liv når det hænger. Vildt flot til fletninger..

Og de kan jo laves i alle mulige farver. Jeg overvejer seriøst at gøre der med lilla og platin

• #41   4. nov 2014 Jeg ved godt rødt bliver svært at få ud igen, men det er det vel også selvom det kun er brunt med rødt i.. Sort tager også en krig at få ud, i hvert fald i mit hår, men det gør mig ikke så meget.. Det var dog værre da jeg havde en del længere hår.. Nu er det da en længde hvor det burde være overskueligt, ellers må man jo farve det om stille og roligt, men det skulle da være helt galt hvis jeg ikke bare havde det til det var så meget ude at jeg kunne farve det stille og roligt over i noget andet osv. Plejer ikke at farve det så tit smiley ca. hvert halve år eller sådan..

Cecilie, hvor ser det fedt ud... jeg spurgte faktisk min kæreste for lidt siden om hvad han ville gøre hvis han var mig (for ellers siger han bare: du er smuk uanset skat..) og så sagde han farve det lilla.. men jeg måtte alligevel tøve, for det ser virkelig fedt ud, så et billede tidligere af en med lilla hår, meeeeen jeg tror alligevel det bliver lidt for vildt til mig smiley

• #42   4. nov 2014 det her: http://www.youtube.com/watch?v=WOq92IkgpBE

Synes det er så fedt, men det bliver når jeg har lagt hår igen og mange penge til frisør tror jeg smiley

• #46   4. nov 2014 jeg får mere og mere lyst til at lave et eller andet vildt.. og vil virkelig gerne se min svigermor i hovedet hvis jeg kommer med en så speciel farve og ber hende om at farve mit hår i den farve smiley
    men argh.. jeg er en bangebuks og jeg kan ikke finde ud af hvad det skal være..

Og selvfølgelig kommer der billede. Det ville være ondt andet smiley

profilbillede
  • #48   4. nov 2014 de tre øverste og den nederst til venstre er alle hjemmefarve.. jeg kan dog bedre li den lilla nederst til højre, eller den røde i midten nederst... argh!!!!!!!! smiley

• #50   4. nov 2014 af de sidste billeder du har lagt , vil jeg klart sige , af de øverste 3 , den sidste til højre . Brun , Med rødt skær smiley

• #51   4. nov 2014 Dem her var lige dem jeg kunne finde på matas hjemmeside.. smiley

profilbillede
  • #52   4. nov 2014 Nå spurgte lige kæresten og han sagde: jeg kan ikke li de der med sjove skær (hentydede til det øverste billede. Men han kan godt li rød og lilla.... jamen det er da også bare så meget hjælp! prøvede så at stikke til ham, for at høre hvad han faktisk bedst kunne li, men han var fuldstændig ligeglad smiley
    Hvordan kan man være ligeglad med om ens kæreste farver sit hår lilla?!

Så jeg er tilbage til, rødt eller lilla smiley Eller sort. men det bliver bare så kedeligt..

• #54   4. nov 2014 Jeg ville helt vildt gerne have farve ligesom hende i videoen, men det er nok ikke noget man bare lige selv laver, og jeg tror det er ret dyrt ved en frisør...

Så det ender jo nok med at det bliver rødt.. meeeen lilla er sååååå fedt! smiley

mit hår er sundt nok, er så sjældent jeg farver det at jeg tror det går... hvorfor skal det være så svært at vælge EN farve.

• #57   4. nov 2014 Hehe jeg vil gerne have den lilla, men ja pengene er meget små så det bliver nok lidt umuligt, da jeg desværre ikke kender nogle, og tror ikke jeg lige finder en der vil tage det som en udfordring.. Er medlem af en side hvor de kan finde hårmodeller, men der er ikke lige nogen der søger en til sådan noget, det kunne ellers være fedt smiley

Så må jo nok "nøjes" med en fed rød farve.

• #58   4. nov 2014 Du kunne ikke bruge mit råd til noget? smiley

• #60   4. nov 2014 Jeg kan lide alle hårfarver, men ikke alle hårfarver passer til alle.
    Man skal vælge en hårfarve der passer til ens hudtone ellers kan alt se forfærdeligt ud.
    Er man bleg skal man ikke vælge skarpe og kolde farver, eks ikke meget lyst, meget mørkt eller pangfarver som skrig rødt, så skal man vælge en varm hårfarve der kan give en glød i ansigtet.
    Er man mørk skal man ikke vælge for lys en hårfarve, så kommer man til at se afbleget ud på den trælse måde.

Jeg synes du skal vælge en varm mellemblond farve gerne med lidt spil i.

• #61   4. nov 2014 Gina, undskyld havde slet ikke set din besked.. min kæreste kan ikke lide den desværre. smiley

Cecilie nej det har jeg ikke, men skulle måske prøve. Tvivler dog på at jeg kommer særlig langt for 200 kr, men der sker jo ikke noget ved at spørge. har også lige lagt det op på en side på facebook hvor de nogle gange søger hårmodeller, det kunne jo være der var en der lige stod og manglede en de kunne lave vilde farver på smiley

Kennelmor, du har sikkert ret, men jeg gider ikke de kedelige almindelige farver pt.. jeg har en helt lys kobber i nu, og er simpelthen så træt af det. smiley Så det bliver noget vildt, spørgsmålet er nu bare hvor vildt og hvilken en farve.. Men nu ser jeg lige om der dukker en frisør (elev) op der ser det som en udfordring og ikke vil have så meget for det, eller om jeg skal en tur i matas. Hvis det bliver hjemmefarve bliver det nok rødt, men det kommer også lidt an på hvordan de lilla de har ser ud på pakken og om det kræver at jeg afbleger det først, hvis det gør det, bliver det rødt smiley

• #63   4. nov 2014 Nå vi var inde i byen for at købe sko til kæresten, og de havde tilbud på hårfarve i kvickly så kunne ikke dy mig for at købe det.. Og kæresten sagde: jeg synes du skal gøre det, men du tør jo ikke... så nu bliver mit hår altså Lilla smiley

Så håber jeg bare at det bliver godt. må nok erkende at jeg er lidt nervøs for udfaldet, men det går vel ikke værre end at det er grimt, hehe.. smiley

• #64   4. nov 2014 Det er da frisk gjort smiley

• #66   4. nov 2014 Hehe jeg håber virkelig det i det mindste bliver en farve der er til at holde ud.. det er meget svært at forudsige hvilken farve det nøjagtig bliver udfra det bag på pakken.. Men hvis det bare bliver nogenlunde den farve eller lidt mørkere, så tror jeg at jeg bliver glad for det, selvom det bliver meget specielt smiley

Det bliver ikke som det jeg har sat billeder ind af, men det kan jeg jo altid få.. Måske lidt ovre i det du har på dit billede Cecilie, men nok bare en lidt mere "rødlig" lilla hvis man kan sige det sådan.

• #68   9. nov 2014 Så blev det farvet, og jeg er IKKE glad! smiley
    For det første var det en virkelig dårlig hårfarve, den er overhovedet ikke trukket ind i halvdelen af mit hår (Den del der IKKE var farvet i forvejen) så jeg har 3-4 forskellige farver i håret nu.. Noget af det er da pænt, for det giver bare spil, men noget af det er jo så min naturlige og så langt fra det andet at det bare er grimt, og det er ligesom i "pletter"... det var min svigermor der farvede det og hun startede med bunden og vi brugte 2 pakker, selvom jeg kun har hår til skuldrene og alligevel er det blevet sådan.. ARGH!
    Nå men det så virkelig lovende ud da jeg sad med det i de 30 minutter jeg skulle, virkelig en fed lilla farve. Jeg fik det farvet igår, og det er PINK! en rigtig grim mørk pink.. Jeg er ikke særlig vild med pink, så det er en katastrofe! jeg HADER DET!
    Men bortset fra det er jeg ret glad for mit pandehår..
    Så jeg køber en mørk enten helt mørk lilla eller sort og farver oveni og håber at det bliver bare lidt bedre for det her går jeg ikke med til det kommer ud af sig selv!

Nå men jeg kunne ikke få et ordentligt billede af farven, så det er altså 10 tusind gange værre irl, og en del mere skrigende der hvor farven er trukket godt ind..
    Beklager billedkvaliteten..
    Smider selvfølgelig et nyt billede når jeg får farvet det igen..

profilbillede
  • #69   9. nov 2014 Hvis man skal fave lilla osv i håret, vil det oftest kræve at man lysner/afbleger håret først, for at det tager ordentlig imod farven. Har man flere forskellige farver i håret i forvejen, vil der naturligvis også komme farveforskelle i håret igen efter farvning.

Så skal du fremover farve håret andet end mørkt, så vil jeg råde dig til at gå til frisør, så hellere spare op i nogle måneder, og få et flot resultat med det samme smiley

• #70   9. nov 2014 Har ikke lige kunne overskue at læse alle indlæg ud over at jeg kan se at du allerede har fået det gjort smiley

Men jeg synes absolut at sort er den dårligste farve til dig i forhold til de billeder du har smidt ind. Alt for hårdt at se på.

Og så en anden ting. Frisøren ér altså bare et mere sikkert valg og ikke al det købe hårfarve der. Nogle gange må man bare ofre lidt mere for et ordenligt resultat så man ikke ender ud i sådan noget du uheldigvis er endt ud i.

Derudover kan jeg godt lide enten det lidt røde look eller lidt mere lysebrynt/karamel til dig smiley

• #71   9. nov 2014 Rikke, det ved jeg godt.. Og farveforskellen i forhold til ikke farvet vs farvet er fint, for det giver spil.. Havde halvt om halvt da vi var sammen til udstilling..
    Og jeg læste netop på pakken om der stod det skulle afbleges først, da jeg ved man skal det hvis man skal bruge den blå, men der stod den eneste forskel var at det blev mere intenst LILLA hvis man gjorde dette.. På pakken viste det en meget mørk lilla farve hvis man ikke farvede det først..
    Mit hår er skrigende PINK! -.-'

Jeg har farvet mit eget hår siden jeg var 13-14 år gammel, dog meget meget sjælendt dengang.. Men har farvet det i alverdens farver, også oveni hinanden når jeg var træt af udgroningen. har farvet det fra sort til lyst (det billede jeg har med langt hår og briller som mange godt kunne lide) og ved godt det ikke ligner det på pakken, men har altså ikke oplevet at få en helt anden farve end den der var vist..
    Der er altså ret stor forskel på lilla og pink. smiley

• #72   9. nov 2014 i følge pakken skulle mit hår (Som det var) være ca. den her farve nu..

profilbillede
  • #73   9. nov 2014 men det er nærmere denne farve, dog kun i halvdelen af håret, dog er mit lidt mere pink end det på billedet.

Det er første gang jeg har brugt den slags hårfarve, og også sidste. jeg har altid været tilfreds med resultatet når jeg har farvet hår, men det var også en anden slags, selvom det er fra samme firma.. Så må jo bare finde en farve af dem jeg kender.. smiley

profilbillede
  • #77   9. nov 2014 Christina som sagt ved jeg det godt.. Men farven var jo netop til min hårfarve, det tjekkede jeg på pakken.. Og uanset skal den jo ikke blive pink når det er en mørke lilla farve.. at den ikke blev den nuance pakken sagde er hvad det er, for det ved jeg man ikke kan regne med, men pink hår er altså ret langt fra lilla, specielt når der slet ikke var rød tone i farven..

Nå men jeg skal nok finde ud af det, værre er det ikke. Og når farven ikke er trukket ind i håret, er det ikke et problem at farve ovenpå.. ellers må jeg bare gå i bad og vaske hår 10 gange om dagen i en uge, så burde det være ude.. Har for første gang brugt permanentet, så det kan også være derfor..

Jeg har brugt schwarzkopf..

• #78   9. nov 2014 Det er altså også en virkelig fed farve jeg har fået, hvis den havde trukket bedre ind i det hele, så havde jeg beholdt det selvom jeg ikke er så meget til pink, for hold op hvor er pandehåret fedt og det ligner virkelig at jeg har fået det lavet ved en frisør.. Hvis bare resten af håret havde fulgt det eksempel.. smiley

Men pyt jeg tager det ikke så tungt.. Havde desværre allerede købt farven da jeg blev tilbudt en tid hos en frisør elev, så har ikke råd til at smutte til en.. Tror heller ikke jeg vil være bekendt at sætte dem til at fikse det her, for det tager tid og bliver pisse dyrt for mig..

• #79   9. nov 2014 Være bekendt? Det er deres job Solvej smiley Om du så vil betale det, er så en anden sag.

• #80   9. nov 2014 Det var ikke frisører men frisør elever jeg snakkede om smiley

• #81   9. nov 2014 Det er jo stadig det de er igang med at uddanne sig til, så for dem vil det da netop være fedt at få noget de skal redde smiley

• #82   9. nov 2014 jeg ved ikke.. men jeg har ikke råd lige nu alligevel.. smiley men det skal nu nok blive fint alligevel.. Er ikke så bekymret, bare lidt træt af at have brugt de penge på en hårfarve der ikke var særlig god, men så ved jeg det til en anden gang.

• #85   9. nov 2014 Tak Isabelle, men det gør det altså ikke i virkeligheden, hehe.. Men må da indrømme at jeg er ved at vænne mig til farven.. den er faktisk ret fed... Jeg er dog stadig ked af at have de steder hvor der stortset ikke er farvet, men det er mest i bunden, så når mit pandehår bare hænger ned som på billedet ser man det ikke.. smiley
    Og har da været nede og handle i dag, uden at tage en hue over det, og der var da ingen der faldt om af grin..

Cecilie ja jeg bor lidt udenfor Århus smiley

• #88   9. nov 2014 Hehe ja det er en skam jeg bor i jylland så, det ville være fedt at få det reddet af en frisør, for det ville nok blive bedre end at jeg selv smadre mere hårfarve i, men har simpelthen ikke råd til det, vi skal jo til at købe julegaver osv. Men vil se om jeg ikke kan få kæresten til at tage billeder af det i morgen i naturligt lys, så jeg kan vise hvordan det ser ud.. Så kan jeg prøve at smide det op i hårmodel gruppen jeg er medlem af, det kunne jo være der var en der ville redde det og lege med sjove farver smiley

Selvom det er gået helt galt i forhold til hvad det skulle have været, så fortryder jeg det ikke.. Selvfølgelig er det træls at bruge penge på det, når jeg kunne have ventet lidt og så betalt en frisør elev.. Men man lever kun en gang og nogle gange skal man lave fejl og hvis alting altid bliver som man regner med, bliver livet da kedeligt smiley

Vil dog gerne have det ordnet bare lidt inden d. 18 nov. For har årsdag med kæresten.. Heldigvis spiser vi hjemme, men skal på date med ham d. 19 så mit hår må godt se bare en smule "normalt" ud den dag.. det vil sige, at det stadig skal være en vild farve, bare gerne lidt mere ensartet smiley

• #89   9. nov 2014 her er to lidt bedre billeder af hvordan det ser ud. det fanger dog ikke helt farven, men det er en del tættere på. smiley
    som i kan se er det stortset ikke trukket ind i hovedbunden, hvilket er det jeg er ked af.. Farven kan jeg godt leve med, selvom den er pink i stedet for lilla.

profilbillede
  • #90   12. nov 2014 nu sidder jeg med en meget meget rød farve i håret og venter på det skal ud igen, så må vi se hvordan det bliver.. kunne simpelthen ikke finde en ordentlig lilla farve, og da det jo var pink tænkte jeg rødt måtte være det bedste at smide oveni.. smiley

Er spændt og nervøs, men tror det bliver fedt hvis det bare bliver farvet over det hele denne gang. smiley

Kommentér på:
Hjælp til at vælge hårfarve! :) OFF TOPIC

Annonce