{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
432 visninger | Oprettet:

Kalder alle øl-elskere! :-) {{forumTopicSubject}}

I adventsgave til kæresten kunne jeg godt tænke mig at give ham en Leffe Christmas øl..

Måske et langt skud - men er der NOGEN der ved hvor jeg kan købe den øl i Århus-området? Eller kender et lille sted der muligvis kunne have denne øl..

På nettet skal jeg give 100 kr i fragt.. For 30 krs øl..

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kalder alle øl-elskere! :-)
  • #1   17. nov 2014 Hiv ham med på Cockney Pub i Skt. Clemens Stræde. De har den muligvis enten på fad eller flaske. De plejer i hvert fald at have 26145912538864 (okay, overdrivelse smiley ) forskellige øl og det er jo en pisse hyggelig pub!

PS. De plejer at have søndags jazz. øl + jazz = good times! smiley

• #4   17. nov 2014 Tak skal I have - vil jeg prøve smiley

• #5   17. nov 2014 Jeg mener (uden at være heeelt sikker) at de har dem i Føtex på guldsmedgade (den der ligger lige ved klostertorv) ellers ligger der en vin forretning ikke langt derfra hvor de har masser af forskelligt og hvis jeg ikke husker helt forkert, så også øl.
    Ellers er Metro altså et godt bud, de har ALT! min kæreste ELSKER special øl og købte nogle "specielle" (tror jeg smiley ) Øl som skulle være brygget af munke og vidst hedde noget med Trapetz, trapez eller noget i den duer i metro og der var altså mange forskellige varianter af alle øl smiley

• #6   17. nov 2014 Kristine - trappist, hedder det. Det er en betegnelse for øl der er brygget på nogle specifikke klostre, af munke. Mener at der i verden kun er 6-8 klostre der er godkendt til denne form for bryggeri. Det er ret interessant!

Men ja, de fleste vinforretninger fører et fint udvalg af specialøl, så det burde også være til at opdrive Leffes juleøl på flaske et sted smiley

• #7   17. nov 2014 Nina: Ja, det var det de hed! smiley så var jeg jo ikke hel gal på den smiley

Kommentér på:
Kalder alle øl-elskere! :-)

Annonce