{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

Mest mærkelige oplevelse! {{forumTopicSubject}}

Mest mærkelige oplevelse!
Lua sover herhjemme om natten i sin taske, med en lille skål vand derinde. Det er lukket, så jeg ved hvor hun er om natten. Hun er hvalp så det har jeg det bedst med smiley Hun sover lige ved siden af vores seng. NÅ, men her til morgen da vækkeuret ringer og jeg vil tage hende ud af tasken, er hun der ikke?! Mig i panik og vækker kæresten, som roligt siger, at hun sikkert er et andet sted i lejligheden, og ganske rigtigt, lille Lua ligger inde i stuen i sin kurv og sover. Men SÅ er mit spørgsmål, hvordan f***** er hun kommet derind? Alle lynlåse i tasken var lukkede og jeg kan jo tydeligt huske, at jeg puttede hende derind i aftes, efter hun havde puttet lidt oppe i sengen hos os. Det kan min kæreste også huske. Så hvad dælen der lige er sket, det er en gåde! Haha. Så enten har jeg simpelthen i søvne og uden at kunne erindre det, taget hende ud af tasken og lukket den igen - hvilket er yderst mærkeligt da jeg sover meget let om natten og vågner ved den mindste lyd. Eller også er har Lua teleporteret sig ud af tasken smiley ej jeg ved det ikke, det er nok sådan en gåde som ikke lige bliver løst!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mest mærkelige oplevelse!
  • #1   24. nov 2014 Hvor sjovt.. Men ja enten er du eller din kæreste gået i "søvne" og ikke vågnet af det.. Eller også er det en meget klog hund, der kan åbne og lukke lynlåsen på den ene eller anden måde.. smiley smiley

  • #2   24. nov 2014 Ja nemlig! Det er så mærkeligt. Fordi normalt når jeg tager hende ud derfra, hvad enten det er fordi vi har været ude og køre eller om morgenen når hun sover, så lukker jeg aldrig lynlåsene igen. Dem lader jeg altid stå åbne. Men ja det får jeg nok aldrig svar på smiley

  • #3   24. nov 2014 smiley hvor er det en sød historie,ja enten har du en meget klog lille hund,ellers er Nissen kommet tidligt til jer i år smiley eller måske er det et lille hint til at hun hellere vil sove i sin kurv om natten smiley

  • #5   24. nov 2014 De kan komme ud af de allermindste åbninger. Nogle man slet slet ikke kunne forestille sig. Nogle af de videoer der er på YT om hvordan de lukker sig selv ud fra steder er simpelthen helt ufattelige selv om man ser det med egne øjne.

  • #6   24. nov 2014 Den her chihuahua har virkelig styr på det :o) https://www.youtube.com/watch?v=5J3zo9tHkUU

  • #7   24. nov 2014 Ha ha ej det ville jeg også blive mærkelig over Hvis du kan huske, at du har lukket til nat Det tror jeg du vil undre dig over længe Men din lille hund vil nok helst sove i sin kurv smiley

  • #8   24. nov 2014 Der har åbenbart været drillenisser på spil smiley

    Den lille chihuahua er en sand Houdini smiley


  • #9   24. nov 2014 Jeg kan tydeligt huske jeg lukkede i nat! For hun var oppe i sengen i aftes og putte ved os, også kan jeg tydeligt huske jeg puttede hende ind i tasken, stillede den lille vandskål og lukkede og sagde godnat, også så min kæreste og jeg en film i sengen nemlig. Men det er SÅ mærkeligt. Lua måtte sådan set også gerne sove inde i sin kurv, men jeg gider bare heller ikke stå op til tis og andet lækkert om morgenen, og det undgår jeg ved at hun sover i tasken, fordi så piver hun bare når hun vil ud også går vi ud. Hvis hun går rundt selv, kan hun bare tisse hvor hun vil. Men har da tænkt her når hun bliver omkring et halvt år, at hun må sove når hun vil. Måske det bare skal være nu i stedet for smiley Hendes kurv er en ølkasse vendt på siden og så ligger der en pude og et tæppe deri, så det er sådan en halv-hule agtig. Hun elsker den smiley

    Meeen hun kommer nok ind i tasken igen i aften smiley Synes stadig hun er for lille til at gå rundt i hele lejligheden. smiley


  • #10   24. nov 2014 Haha Sanne, ja det ser dælme sjovt ud!

    Men de der lynlåse er helt lukkede, det er den her taske hun sover i http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundetransport/baeretaske/182826#more

    Hvis hun skulle ud af de lynlåse for oven, ville tasken simpelthen vælte. Jeg må jo have lukket op i nat og lukket igen. Jeg er bare ikke en søvngænger-person. hehe. jeg vågner normalt bare ved min kæreste vender sig i sengen.


  • #12   24. nov 2014 Haha det skal jeg nok! smiley

  • #13   24. nov 2014 Hehe jeg har oplevet noget der minder om smiley
    Når vi køre bil, så er Baby altid i sin transporter. Og den skal også lynes op for at åbne.
    En dag vi var ude og køre med hans opdrætter, spørger hun mig, om jeg har husket at lyne Baby's kasse.. Han var smuttet ud, men kassen var altså lynet!!

    Ren magi smiley


  • #14   24. nov 2014 Der MÅ være et hul, smid hende i tasken, og observer hende smiley

  • #16   24. nov 2014 Har du tjekket at nettet ikke er gået løs i kanten et sted?
    For lucky havde også den der, nu bruger vi den bare som hule, så han selv kan gå ind og ud, for han skulle lige være alene i bilen i 5 minutter, satte ham i den på bunden af bilen, da jeg kom tilbage, sov han på sædet, for han gad da ikke være i den, så han havde da bare ødelagt kanten i toppen og var kravlet ud..

    Så hvis du ikke har tjekket, er mit bud, at der er en lille åbning i kanten et sted, hvor hun smutter ud..


  • #18   24. nov 2014 Har lige gået den igennem nu og prøvede at lukke hende derind og lokke med mad ude på den anden side, hehe, men hun gjorde ikke andet end at skrabe helt vildt på den. Og har også selv undersøgt den, der er simpelthen ikke noget hul hun ville kunne kravle ud af. Men vi prøver igen i nat og se hvad der sker smiley Haha

  • #19   25. nov 2014 Lige en morgenopdatering herfra smiley jeg var vågen 2 gange i nat og begge gange lå Lua sødt og sov i sin taske og her til morgen gjorde hun det stadig smiley ergo må det jo have været mig der i søvne har lukket hende ud den forrige nat. Det er bare skørt, da jeg ikke er søvngængerpersonen smiley jeg sover så let som ingenting og vågner bare kæresten nærmest vender sig.

    Nå men god dag til jer alle smiley


Kommentér på:
Mest mærkelige oplevelse!

Annonce