{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Hvordan har jeres weekend været? {{forumTopicSubject}}

Så er weekenden ved at være slut, så det kunne være hyggeligt med en lille update, på hvad der er sket i jeres weekend. :o)

I går var vi på skue med Chessie. Hun blev desværre meget forskrækket, da højtalerne skrattede, og kunne ikke rigtig finde ro. Det var svært at få kontakt til hende i ringen, hun ville ikke have godbidder o.lign., og skæbnen ville selvfølgelig, at der blev snakket i mikrofonen, mens vi var i ringen. Dommerne var dog enormt sød, og vi endte da også med en excellent, på trods af at Chessie næsten lige har smidt pelsen.

Kort inden vi skulle i Store Ring, skrattede højtalerne igen. Jeg kunne kun få hende til at falde lidt til ro, når jeg sad ved siden af hende, med en hånd i halsbåndet og en hånd under maven.

Men samlet set er jeg så stolt af hende! Det er hendes 3. skue og 2. gang jeg går med hende (sidste var i Februar). Og så endda med Excellent - og vores begges første tur i Store Ring. Oveni det, slappede hun så fint af i buret.

Hvad har I lavet i weekenden? :o)

(I får også lige et billede, fra da vi var i ringen. Det kan nok godt ses, at hun ikke er helt fokuseret her)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan har jeres weekend været?
Kommentér på:
Hvordan har jeres weekend været?

Annonce