{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.398 visninger | Oprettet:

praler aftid af mopse hæmoriden (ifølge ida k) {{forumTopicSubject}}

ja,det var nytårsaften i går.

de andre nytårsaften har,mopsen aldrig været bange.
Men ha læst at,at det kan ændre sig år for år,derfor er jeg altid hjemme.

nå,igår kl.ca.19.gik,jeg som jeg ellers troede en sidste "stille tur.

Men ca.kl.20 begyndte,det at brage,(faktisk ikke så meget som andre år),men flot fyrværkeri.jeg HADER det.

Men "hælmoriden,ville op i vindueskarmen,hos underboen,.

hvor "den stille fest blev holdt" men vindueskarmen måtte rydes,for mopsen,ville se lysenen, og gav sit besyv med

.
han fik UDEN tørfoder,1 god engelsk bøf. kl.12,begyndte han at "små fise".Det var på tide at,"fisene",var udenfor.Bævende gik jeg ned af trappen,med snor på.kl 12.

Unge glade mennesker,sagde pænt,vi skyder ikke før han har "fiset" af.

Og,tænk,mopsen,var totalt bedøvende ligeglad,med lys,,brag,,af med snoren,han,ville hilse på søde unge mennesker(hensynsfulde),,og så se lys show,og lidt brag.

underlig hund jeg har.

jeg hader det,så efter 15 min,fik han snor på,og jeg hev ham op af trappen,jeg ville ihvertfald,i sikkerhed hos underboen..

Han er ikke bange for en skid.En cykel (min) der punkterer,undrlige umotiveret brag,jeg hader alle brag.

det eneste han er bange for,ligesom mig,er "karmamanden med karmahunden",der har et gab som en løve.

godt nytår

fra "braghunden"og den overnervøse ejer

vibeke,,,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  praler aftid af mopse hæmoriden (ifølge ida k)
  • #1   1. jan 2015 Tog du din hund med ud kl. 12, lige som det hele går løs, og tager snoren af ham, fordi "han er ikke bange" ? smiley

• #2   1. jan 2015 deeeet forstår jeg nu heller ikke lige.. ihvertfald ikke at snoren skulle af..
    Pixie er også ligeglad og hun rendte rundt ude i en indhegnet have ved mine venner. og så brugte vi lige årsskiftet på lidt miljøtræning. da farmand var blevet tørstig efter bobler blev hun smidt ind i seng igen.. hun registrere det dårligt nok smiley

• #3   1. jan 2015 Dejligt at hunden ikke er bange smiley
    Men ufatteligt dumt at slæbe hunden ud lige når det er aller værst og så tage snoren af smiley Du har så, heldigvis for din hund, været heldig at han ikke blev bange og flygtede. Måske er du ikke så heldig næste gang smiley

• #4   1. jan 2015 Jeg synes det er dejligt at du kan prale af din hund ... smiley .. det er også en dejlig hund .

Men jeg synes bestemt ikke , det er noget at prale af .... at du lufter hund og tager snoren AF hunden ..... klokken 00.oo Nytårs Aften . ... smiley

• #7   1. jan 2015 ja,ja

i kritiserer

men her hvor jeg bor,kender de verner,og kan faktisk godt lide ham.

han gik og fes den af langs hækken 5 meter,fra hoveddøren.

og som,før .

så,det var mig,der tog hans snor på,og sagde

så,er det godt unge mand,nu er det op

så,løft i bare pegefingeren,og sig jeg er ansvarsløs,

verner er stadig her,og sidder i vindueskarmen,og følger knald og især lysene.

verner er 6 år nu,og der har ALDRIG været nogen,der så meget har tændt en stjernekaster i hans nærhed..

og,hvis i med pegefingerene,synes jeg lyder hellig,ja,så bor jeg et godt og "helligt" sted hvor der bliver taget hensyn til verner OG mig "kryster"

stadigt godt nytår

vibeke barske verner

.

• #8   1. jan 2015 Fuldstændig åndssvagt tåbelig ide,slet ikke noget at prale af.... Jøsses!

• #9   1. jan 2015 "Skruetrækker"
    Det kan også bruge sit vodka overskudslager til. smiley

• #11   1. jan 2015 Nelly er også fløjtende ligeglad! Hun har hygget med unger det meste af aftenen, og så gik vi en tur kl 1, og selvom de bragede af, passede hun bare sig selv.
    Men jeg kunne ALDRIG finde på at tage snoren af hende, og slet ikke klokken 12!
    At Verner sidder hjemme hos dig nu, er altså mere held end forstand. Du kan ikke regne med, at alle opføre sig "anstændigt" og tager hensyn nytårsaften kl 12.
    Jeg synes det er fuldstændig tåbeligt, at tro, at du kan styre dine omgivelser, og naivt tro, at alle vil tage hensyn til dig og din hund. Du har ikke taget en klog beslutning.. Du har været heldig!

• #12   1. jan 2015 Og en tilføjelse.. Hvad er det for en overskrift?

• #13   1. jan 2015 søren u

øh,

kan se du er ældre end mig,

så er du måske så meget klogere end mig ;;;

hvad skal jeg bruge dit indlæg til ???

jeg bryder mig ikke så meget om vodka,har aldrig spurgt verner,,han er ikke engang til let mælk

vibeke

• #15   1. jan 2015 isabella

vi var faktisk kun 3 personer,her hvor jeg bor,der havde gæster,

og,som jeg før har skrevet 100 gange,så er der ingen,ej HELLER fremmede,der kunne drømme om at,fyre en "fed" af i rumpen af verner.

beklager meget,at hvor jeg bor,(ganske almindelige mennesker),der er søde og rare ved div.hunde,de tager hensyn.

beklager meget,at jeg bor et heldigt sted,hvor vores 3 hunde føler sig trygge.

ved godt det lyder underligt en nytårsaften,for jer andre,der er på "toppen",med hensyn til jeres hundes sikkerhed.

men beklager,det er jo ikke mit problem,men jeres.

vibeke.
    der er 3 styks,i 3 forskellige opgange

• #16   1. jan 2015 isabella

nå,det var godt,kan nemlig ikke fordrage vodka

så skål i det isabella

vibeke

• #18   1. jan 2015 c 0g n

svare på det om nogle dage,når jeg har drukket letmælken

vibeke

• #19   1. jan 2015 isabella

hvorfor skulle det gå galt.

det er ikke ham der er bange,men mig.

så derfor ligesom,de andre år,snor på efter luftetur,og så slæbe ham op i lejligheden.
    og så kan han give sit besyv med i vindueskarmen,med brag og lys.

hvor jeg helst vil rulle ned,og se tv.meget højt

vibeke

• #20   1. jan 2015 jeg er nu også ligeglad.. bare du så ikke efterfølgende opretter en tudetråd herinde hvis det går galt når du er så ligeglad.. du er/var sgu ret uansvarlig,,..

• #21   1. jan 2015 Vibeke - min hund er også ligeglad med skyderiet. Jeg tror bare, at hun panikker, hvis en vildfaren raket rammer hende. Der er hvert år mennesker, der kommer til skade - i år endda 3 dræbte. Jeg synes, man bør tage et ansvar for sine børn og dyr. Godt der ikke skete noget med verner. Så vidt jeg husker, har han mistet et øje.

• #23   1. jan 2015 søren u

nu er jeg for at sige det pænt

er dødhamrende træt af at konstant blive konfronteret med verners manglende øje

DET ER% FOR HELVEDE IKKE MOPSERELATERET.

Han gik som alle andre formodentllig også din hund,aner ikke hvad du har,er også ligeglad,på jagt efter en halvspist pizzabakke

en dum gren kom i vejen,øjet tog skade og blev taget ud.

han var 3 år,og en dum bold,UDEN mit vidne blev sat ind i hul rummet.
    den "poppede ud i april i år,og han må have mange smerter.

regningen kostede også mig mange smerter,men han er smertefri nu.

OG,nu er jeg totalt færdig,med at,svare på div.indlæg,vedr.min barske,psysiske,stærke,kærlig elskelige mops.

vibeke.

., .

• #24   1. jan 2015 hold da op.. er du 4 år eller sådan noget?? eller er du bare ikke heeeeelt ædru endnu??

man kan da ikke oprette en tråd på en internet forum for derefter at sidde og skabe sig over at folk rent faktisk kommentere i den, kun fordi det ikke liiiiige var det svar du gerne villle have hørt...

og jeg kan se i din afslutnings sætning stadig ikke har fattet en brik af hvad det er folk har forsøgt at forklare dig...

• #25   1. jan 2015 smiley

• #27   1. jan 2015 Vibeke - nytårsskyts er heller ikke mopsrelateret. Men du er tilsyneladende tilfreds med din agéren og søgte efter anerkendelse.
    Det bliver så ikke herfra. smiley

• #28   1. jan 2015 Vibeke, nu er du simpelthen naiv. Du kan ikke på nogen mulig måde vide, at fremmede ikke vil fyre krudt af i nærheden af Verner. Muligheden for, at Verner bliver skræmt, er altså altid tilstede, også selvom du ikke har prøvet det før.

Det kan godt være, at dine naboer tager hensyn, men at tage hunden med ud og slippe den løs ved midnatstid når det hele går løs, det er altså så tæskedumt som det kan blive - på trods af at du bor et "heldigt sted", så har du altså ikke fuldkommen kontrol over, hvordan andre fyrer af, eller hvor forudsigeligt din hund reagerer.

Vibeke forfanden, tag nu ansvar for din hund! smiley

• #29   1. jan 2015 wow modige handlinger må jeg sige...

• #30   1. jan 2015 Konfrontationen med Verners manglende øje kom nok ikke, som en kommentar på mopserelaterede sygdomme - men som et spørgsmål om, hvorvidt du ønsker at din hund muligvis kan skades endnu mere... Blot et gæt smiley

• #31   1. jan 2015 ha ha nej.. det gik også lidt stærkt da jeg skrev så i må selv lige indsætte de ord der mangler smiley

• #32   1. jan 2015 søren u

ved du hvad nu har du ødelagt min nattesøvn

det er virkelig tarveligt

det kommer jeg ikke lige over med det samme.

vibeke

• #34   1. jan 2015 Så er du sgu selv for følsom Vibeke..
    Ingen har skrevet noget personligt, heller ikke Søren.
    Dette er et debatforum, og du kan ikke selv vælge, hvilke svar folk kommer med.
    Jeg må indrømme at dine svar virker en hel del uintelligente...
    Du har dummet dig. Suck it up!

• #35   1. jan 2015 funke

vil faktisk skade ham med en lille slankekur.

han har lige taget et par gram på,til at,jeg helt kan styre ham i cykelkurven,når vi cykler på tur.

har tænkt på,om man kan købe en cykelhjelm til en mops.
    de har jo en speciel hovedform.

så,den skal nok skræddersys,så,jeg må vente,på en til mig,.til jeg har råd.

vibeke

• #36   1. jan 2015 Jeg er lidt usikker på, om du med vilje laver en joke ved at snakke om noget FULDKOMMEN irrelevant?

• #37   1. jan 2015 hvad dælen er dansk læreren faldet af på den.. der mangler da et "at du" på den 2 sidste linie smiley

• #38   1. jan 2015 "Im Schatten des neuen Jahres" Som tyskerne siger.?.?

Frit oversat: Sjatter fra nytårsaften. smiley

• #41   1. jan 2015 dælens.. jeg havde sat det i et ord men jeg syntes det så forkert ud smiley

• #42   1. jan 2015 #39 Ville det ikke være mere korrekt at skrive næstsidste? smiley

• #43   1. jan 2015 Kan godt forstå du synes det dejligt han slet ikke er bange for det.
    Jeg synes du skal tænke lidt over hvad de andre siger, selvom det kunne være sagt en del pænere smiley jeg har jeg set mange vild farende raketter og andet og derfor hader jeg også det skidt. Så selvom han ikke er bange for det, så det bare nemmere at hive ham til sig i snoren hvis nu der skulle ske noget. Tænk lidt over det, der ingen grund til at blive sur og ked. En betaget mops flytter sig ikke bare sådan lige, men i snor vil du hurtigt kunne hive ham til dig hvis der skulle komme en ild kugle osv.

• #45   1. jan 2015 funke

joker aldrig

det er livet alt for alvorligt til.

hund uden snor nytårsaften,hundemishandling,fra ejers sidde (mig)dyremishandling,hvor er dyreværnet henne i denne sag ;;;;;

2 stakkels indvalide g.d.,fundet i en papkasse,der søges donationer

og der sælges "øndigt" brugt lyserødt tøj til chier

sælges pallietbesatte udstillingsliner til div.udstillinger

henrivende småhuler,med lyserødt indtræk,også til små chier

sjove julenissehuer til hunde

morsomme butterfløjs til nytårsafter til div.herrehunde

og små julehunde hvalpe som henrivende julegaver

nej det er da ikke irrelevant,det er salgsannoncer

MEN min verners bold i den tomme øjenhule,afsindig irrelevant.

slut med snor af eller på nytårsaften.

gider ikke diskuterer det mere

vibeke

• #46   1. jan 2015 camilla,

jeg havde jo for fanden snoren i hånden

vibeke

• #47   1. jan 2015 isabella

hvorfor skulle jeg beklage mig

vibeke

• #48   1. jan 2015 Nåh jeg havde forstået han var løs undskyld smiley

• #50   1. jan 2015 Jo en hund er da bestemt løs hvis ikke snoren er sat på halsbånd/sele. Skulle jeg da nok mene smiley
    Så jo. Hunden var løs smiley

• #51   1. jan 2015 p.s.

det er mig der hader skyderi og ikke verner,det samme var med cookeren otto.

han var en "hemann",jeg var som nu et skavat

• #53   1. jan 2015 Vibeke, jeg kan slet ikke finde hoved og hale i dit indlæg til mig. Hvorfor snakker du nu om markedsannoncer? Nej, men helt seriøst, ud af den blå luft snakker du om salgsannoncer - jeg kan altså ikke forstå det smiley

• #54   1. jan 2015 Vibeke kan du helt ærligt selv finde fornuft i noget du skriver??? det er virkelig usammenhængende.. særligt #45

• #56   1. jan 2015 Jeg tror måske Vibeke mener, at hun ikke kunne hive Verner til sig som Camilla siger, fordi hun havde snoren i hånden da Verner var løs smiley

• #59   1. jan 2015 steffen c

ja,nok lidt mere end 4 år gammel.

jeg gætter på du er ca midten i tyverne.

hvis du er interesseret i min alder,så bare se den på min profil,ingen billed.

men i din alder,ja så kan man da godt sætte et protræt i profilen,hvis man ikke er særlig forfængelig.

hov,det var vist personligt.

hvis du vil have et godt gammelt råd,til at blive ædru,så er letmælk godt.

skal hilse fra mopsen,den enøjede,du spurgte,så interreseret til,han har det fin.
    .

gider ikke svare mere nu

vibeket, .

• #61   1. jan 2015 tak tak.. jeg blev 32 i foregårs.
    jeg er rigelig ædru, det er også derfor de fleste af mine indlæg rent faktisk giver mening..
    og nej.. letmælk hjælper ikke på at blive ædru.. det eneste der hjælper er tid.. du virker bare lidt beruset når du skriver så det var kun derfor jeg spurgte..

i hvilket svar har jeg spurgt så interesseret til den?? eller nævnt noget om dens øje som jeg så ikke anede noget som helst om før lige nu smiley følg nu lige lidt med i dit eget emne.. det gør det nok nemmere at svarer på en fornuftig måde

• #63   1. jan 2015 tak tak.. jeg blev 32 i foregårs.
    jeg er rigelig ædru, det er også derfor de fleste af mine indlæg rent faktisk giver mening..
    og nej.. letmælk hjælper ikke på at blive ædru.. det eneste der hjælper er tid.. du virker bare lidt beruset når du skriver så det var kun derfor jeg spurgte..

i hvilket svar har jeg spurgt så interesseret til den?? eller nævnt noget om dens øje som jeg så ikke anede noget som helst om før lige nu smiley følg nu lige lidt med i dit eget emne.. det gør det nok nemmere at svarer på en fornuftig måde

• #65   1. jan 2015 jamen det gør jeg helt bestemt også smiley det gør mænd også smiley

• #67   1. jan 2015 det er rigtigt smiley

• #68   2. jan 2015 Vibeke, du er heldig, at Verner ikke er bange, men derfor er der ingen grund til at friste skæbnen. Vores pekingeser er 5½ år, og har aldrig været bange til nytåret, men på grund af en slem forskrækkelse midt i december, er han nu blevet så bange. at han måtte medicineres i år, og tro mig, det var bestemt ikke spor rart, hverken for ham eller os. Jeg ville bestemt, i det mindste beholde linen på min hund, hvis den absolut skulle ud på sådan et dårligt tidspunkt.

• #71   3. jan 2015 Vibeke:
    Lige et godt råd:
    Måske skal du lige læse andres kommentarer og dine egne igennem en ekstra gang..
    Jeg og (flere andre lader det til) har lidt svært ved at finde hoved og hale i det du skriver

• #72   3. jan 2015 Som alle de andre mener jeg også det er fuldstændigt uansvarligt, at have en løs hund med ud kl. 24.00, så det vil jeg ikke køre mere i.....

MEN du kan være ganske glad for, du ikke fejrede nytåret her hos os. Selv om alle tog pænt hensyn til hinanden, da der blev fyret af var der to batterier der væltede og pludselig var alt i kaos for en kort tid, da det skød ud i alle retninger... Det er sådan nogle "ting" der kan ske nytårsaften, så tag lige ( for din hunds skyld) at tænke over dette en anden gang INDEN du tager snoren af din hund....
    Pepsi var ( ville ikke ud) fra kl ca. 15.30 til 03.45......
    Jeg har ikke haft Pepsi løs det meste af december og har det stadig ikke, da der stadig bliver skudt af med jævne mellemrum. Jeg skal sgu ikke risikere min hunds liv på min egen dumhed!!!!

Kommentér på:
praler aftid af mopse hæmoriden (ifølge ida k)

Annonce