mad til 30 års fødselsdag {{forumTopicSubject}}
Da jeg snart rammer de 30 år (GISP!!)
har jeg inviteret 3 veninder til mad og fest.
Men hvad skal jeg lave af mad til 4 tøser (den ene gravid), der er let at lave, lækkert og ikke for dyrt
??
nov 2009
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 6 Emner: 49 Svar: 1.784
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.975
okt 2010
Følger: 17 Følgere: 1332 Hunde: 1 Emner: 204 Svar: 13.639
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.975
er alm salat for kedeligt? og alm kartofler?
okt 2004
Følger: 34 Følgere: 595 Hunde: 2 Emner: 420 Svar: 4.899
Blødende chokolade kage ,is og bær vendt i en "sovs " af appelsin saft , passion frugt , sukker og vanille
okt 2010
Følger: 17 Følgere: 1332 Hunde: 1 Emner: 204 Svar: 13.639
nov 2009
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 6 Emner: 49 Svar: 1.784
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.975
nov 2009
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 6 Emner: 49 Svar: 1.784
Jeg synes klart du skal prøve det en eller anden dag
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.602
Men ellers nogle lækre bøffer, med noget salat, fyldte bagte kartofler m. fx. bacon og bearnaise sovs og et lækkert flute.
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.975
Raketter har været oppe og vænne, men igen, så skal manhave mange forskellige ting til det, og det render også hurtigt op, så vil jeg hellere ha en god bøf/steak for pengene.
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.975
aug 2011
Følger: 16 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 4.462
mad til 30 års fødselsdag