{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
313 visninger | Oprettet:

Movellas - New Jersey. {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe i dag siddet og grublet over hvad min næste movella skulle handle om. Jeg er ved at være lidt træt af at skrive fanfics og overnaturligt, så jeg har prøvet noget nyt, men er lidt af en perfektionist, så vil gerne høre jeres mening før jeg ligger det ud.
Ville i kunne finde på at læse videre på noget som dette? (På Movellas kan man kun se den, hvis man er over 16)
Den hedder New Jersey. Resumé:
''-Er det ikke lidt nedern, at være den absolut eneste på skolen, der er opkaldt efter præcis den stat man bor i?
Eller at være den eneste, der ikke kan få hverken venner eller en kæreste - bare hende den ensomme, som bliver udnyttet og brugt af alle de drenge der mangler lidt sjov?
Well, sådan lever Jersey. Hun er som et spøgelse på gangene. Ingen kender noget til hende, og hun har ingen planer om at lade sine mange hemmeligheder komme frem. I stedet bruger hun sit liv på at være drengenes dukke, og finder sig i alt.

Drengene på hendes skole kontakter hende over SMS. -Men en almindelig torsdag udvikler sig til et mareridt, da hun pludselig modtager en SMS fra ukendt nummer.
Hvordan udvikler det sig, da den 15 årige Jersey bliver kidnappet?''

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Movellas - New Jersey.
Kommentér på:
Movellas - New Jersey.

Annonce