{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dating!
  • #1   8. feb 2015 Jeg var helt ærlig omkring det, da jeg mødte min kæreste.
    Kunne han ikke lide hunde - så var det ud af vagten.
    Hundene er en del af familien og sammen med mine børn, er det noget jeg ikke kan eller vil ændre på.

Heldigvis valgte han at acceptere det...Men der er i bund og grund ingen pardon fra min side af. Jeg var gift med én i næsten 10 år, der ikke gad hundene og jeg måtte stå for ALT selv vedr dem for de var mit valg. Samtidig havde jeg arbejde og skulle sørge for logistik med børn, da han først var hjemme hver dag omkring 18...som det tidligste....
    Det gider jeg IKKE igen smiley så hellere være alene.

• #2   8. feb 2015 Ja nemlig, de er en del af familien.
    Dejligt at du har fundet en der kan acceptere det. smiley

Jeg synes selv at det er svært at finde en der har samme interesse....

• #3   8. feb 2015 Min kæreste skulle aldrig have hund og han fjerne altid hundehår på mig og ham slev når vi var sammen. Han synes de svinede og han skulle ikke have noget med dem at gøre. I dag næsten 4 år senere har han de sidste 3 år ikke kunne førestille sig et liv uden smiley og han elsker Manfred lige så højt som mig smiley

• #4   8. feb 2015 Min kæreste har ikke samme interesse. Det er meget svært at finde en mand, der gider hundeudstilling, snak om hund i timevis o.lign. Men han accepterer det....indtil videre smiley

• #5   8. feb 2015 Min første mand og jeg gik meget op i hunde sammen
    Så min x mand og jeg ,gik overhovedet ikke på samme måde op i hunde ,ikke fordi han ikke kan li hunde ,men slet slet ikke som mig Det eneste han gjorde med hundene, var når han gik og arbejde ude ,var de med ellers ikke andet .Så skal jeg engang ha en anden mand, skal han gå op i hunde ,måske ikke lige så meget som mig ,men en som gider dem, og gider gå en tur sammen med os smiley

• #6   8. feb 2015 Min ex mand kunne ikke lide hunde

Min nuværende kæreste har jeg fundet herinde smiley

• #7   8. feb 2015 Kan du ikke lide hund? Jamen så smut. Jeg har været sammen med en som ikke kunne lide hunde, det gør jeg aldrig igen.

Da han sagde: "Jeg kan altså bedst lide din hund, når han ligger i kurven, og ikke er tæt på mig."
    Jamen så kørte jeg ham hjem, og sagde at vi ikke skulle ses igen.

• #9   8. feb 2015 Syntes også at det er svært at finde en som mand, hund eller ej. Han behøver ikke have det som en interesse, men hvis han ikke kan se det hyggelige ved at gå ture sammen osv. jamen så dur det bare ikke.
    Så lige nu lever min hund og jeg i en lille unik symbiose, hvor der ikke er en mand inde i billedet, det har vi faktisk gjort i rigtig lang tid nu og det vi har det jo godt nok. Men håber da at den rette dukker op på et tidspunkt.

• #10   8. feb 2015 Ja, det er svært at finde mænd generelt...
    Måske er der nogle inde på denne side smiley
    Vi burde lave et dating forum

• #12   8. feb 2015 Jeg kommer aldrig igen til at vælge en der ikke er hundemenneske allerede.

• #14   8. feb 2015 Jamen vi "hundemænd" gemmer os da her på HG smiley

Men mine sidste par kærester mm. Har haft det helt fint med mine to hunde, selvom de ikke alle var udpræget hundemenneske som mig. Har aldrig set det som et problem faktisk.

• #15   8. feb 2015 Jeg kommer heller aldrig til at være sammen med et "ikke-hundemenneske" igen
    Men nu håber jeg heller ikke jeg skal finde flere smiley

• #16   8. feb 2015 God idé Mort smiley har I nogle søde fyre jeg må få? smiley

• #17   8. feb 2015 Gisleyg: Du skal da bare spørge alle de søde HG fyre i stedet smiley Så er de med garanti hunde-interesseret smiley

• #18   8. feb 2015 Ja jeg burde... Hvor starter man? smiley

• #19   8. feb 2015 ind på medlemslisten på HG og skriv en PB(som du kopier) til alle fyrene derinde i rette alder og lokation:
    "Hej jeg hedder Gisley P, og vil gerne på date med dig, hvornår har du tid?" og sender den ud til ALLE. En eller anden skal nok sige ja smiley

• #20   8. feb 2015 Hahaha det lyder en anelse desperat smiley

• #23   8. feb 2015 Desperat? Det er da bare lidt offensive! smiley

Men mænd forstår jo ikke hentydninger.
    Evt. for at spice beskeden lidt op, kan du tilføje noget om dig selv såsom: "Jeg er 140cm høj og elsker at gå i røde strømper bla bla.."

Jeg havde gjort det samme hvis jeg stod i din situation. Omvendt kan du spørge dig selv, hvad har du at tabe på det? smiley

• #24   8. feb 2015 Well, er næsten sikker på, de fleste mænd fortrækker hunde, fremfor katte. Det er da en start... smiley

• #27   8. feb 2015 Mort: Når man er 30 år eller hvad man nu er og for længst er flyttet væk fra mors kødgryder, bor selv, har hund som man træner med, går til konkurrencer med mv. Og man derudover af og til er på kursus om hunde(adfærd/træning) og derudover også er hundetræner og dommer. Så er det den anelse svært at undgå at nævne, hvis man er sammen med en som man prøver at lære at kende og omvendt.
    Hvis man formår at undlade at nævne noget af ovenstående, uden at tale udenom og/eller lyve, er chancen for at fremstå som en person uden interesser meget stor(da jeg bruger meget tid på det).
    Jeg ville aldrig undlade at nævne min hund og hendes betydning hos mig, det ville vel svarer til at man undlod at nævne at man har et barn/børn. Jeg mener ikke at det er en måde at starte et forhold på. Hunde er min store interesse og derfor en del af mig, det kan der ikke laves om på, slet ikke på grund af en mand, så kan jeg godt klare mig uden.

• #28   8. feb 2015 Hehe ja Casper, mænd skal nok have det skåret ud i pap!
    Mort, er det ikke det vi skal gøre så? Starte et hunde dating halløj? smiley
    Så bliver det måske også nemmere for dig smiley

• #29   8. feb 2015 Kan ikke lige komme i tanke om nogle singlefyre på mit studie... :b Men det er da bare at oprettte en gruppe herinde smiley

• #30   8. feb 2015 Ok jeg gør det. Så må I endelig bede single folkene melde sig ind smiley

• #31   8. feb 2015 Link til HGs nye dating gruppe? smiley

• #32   8. feb 2015 Lige om lidt, så lige have lavet den. smiley

• #33   8. feb 2015 Jeg tror, at jeg ville have svært ved at være kæreste med en, der ikke bryder sig om hunde. Det ville gøre dagligdagen meget besværligt, ville jeg synes. Jeg går meget op i hunde og snakker også meget om det med min kæreste, som heldigvis også er meget glad for hunde og gerne vil tage med mig på udstillinger osv. smiley

• #34   8. feb 2015 Hvordan filan laver jeg en gruppe?

• #35   8. feb 2015 Nogle gange vil hjertet bare noget andet..

Min kæreste er ikke sååååå dyretosset, men har da levet med mine tosserier smiley

Vi har været sammen i øh 8 år tror jeg efterhånden og har en datter på 5 år sammen..

• #36   8. feb 2015 Jeg prøvede at oprettte en gruppe, men den melder fejl hver gang. Måske HG's nye design-sjov, der giver problemer.

• #37   8. feb 2015 Ja ok... Jeg prøver at gøre det senere, når jeg kommer til en computer smiley

• #38   8. feb 2015 Einstein, er Kjartan ik et færøsk navn?
    Kunne se du kalder din hund det smiley

• #39   8. feb 2015 Nej islandsk.

• #40   8. feb 2015 Ok... Det er nemlig et meget almindeligt færøsk navn også smiley

• #42   8. feb 2015 http://www.hundegalleri.dk/grupper/singlemedhund

Fandt denne. Men der står det ikke er en datinggruppe.

• #48   8. feb 2015 det første min kæreste blev spurgt om da jeg begyndte at skrive med ham for læææænge siden efterhånden, var om han kunne lide hunde og om han ville have en chihuahua.
    havde han sagt nej, havde jeg ikke brugt så meget som 5 minutter mere på ham..

Nu sagde han heldigvis ja, og vi venter nr 2 smiley
    Han interesser sig ikke på samme måde for hunde som mig, men han går ligeså meget op i vores egen hund og elsker ham ligeså meget som jeg gør. smiley

Så du skal ikke give op, de findes derude, de kan bare godt være svære at finde smiley

P.S. det er ret svært at finde en fyr som virkelig ønsker sig en chihuahua, og han er blevet drillet af sine venner et utal af gange med det, alligevel var hunden næsten mere interessant end os andre, da en af hans kammerater sov hjemme ved os kort tid efter vi havde fået ham smiley

• #49   9. feb 2015 Tja jeg fandt min hundemand på arbejdet i en hundefører stilling præcis som jeg selv. smiley

• #50   9. feb 2015 Min bedre halvdel har altid godt kunnet lide hunde, men var ikke decideret "hundemenneske" - altså før jeg invaderede hans liv smiley
    Han fik afvide at Fellow og jeg var en pakkeløsning, og hvis ikke han kunne med ham, så skulle det ikke være os...
    Idag er han lige så tosset med ham som jeg er - han lufter ham lige så meget og betegner ham som sin hund smiley

Idag har vi fået en søn sammen - men skulle han (stik mod alle odds) bede mig vælge mellem ham og vovse, ville det stadig være Fellow mit valgte på. Selvom jeg ELSKER min mand, så er Fellow stadig en del af mig smiley Men manden mener dog at hvis vi skulle gå hver til sit, så skulle Fellow være delehund haha smiley

• #51   9. feb 2015 Min kæreste behøver ikke at brænde lige så meget for hundene, som jeg gør. Men han skal kunne acceptere at de fylder en kæmpe del af Mit liv og så skal han da også kunne lide dem.
    Men jeg kræver ikke, at han gider at gå med ud på hver eneste tur, gå til træning med dem mm, ligesom at han ikke skal forvente, at han kan slæbe mig med til alle de mange sportsevents (f. Eks) som han gerne vil glo på smiley
    Så længe at gutten behandler mine hunde godt, så forventer jeg ikke mere smiley

• #53   9. feb 2015 Vappelappen - er helt enig.

Men står den på brok over hundehår, hunde der gør (hvis de er glade), hundelort der skal samles op (altså udenfor), hunde der skal fodres og derfor er overalt pga glæde....hvis der kun er brok over det OG selvfølgelig de udstillinger jeg prioriterer over ham. Så er hundene klart vigtigere end han er smiley
    Hundene SKAL være hér, han må være hér.

Det er tegnet skarpt op, men mit tidligere ægteskab med én, der brokkede sig over ovenstående, har gjort mig temmelig firkantet..

• #54   9. feb 2015 He he DKK det brok du skriver om, har jeg også hørt om til dødlighed ,ok det er skønt at gå og være mega irriteret hele tiden .
    Nej, så til sidst bliver nok nok smiley

• #55   9. feb 2015 Jeg har kort datet en der ikke var specielt vild med hunde. . Ihvertfald ikke schæfer størrelse hunde. Det kommer ikke til at ske igen. Jeg gider ikke at skulle undskylde at min hund opføre sig som 11 mdr. Grå schæfer nu engang opføre sig nogengange. . Nu har jeg heldigvis fundet en kæreste der er dyrlæge og selv har hund så der er fuld forståelse for alting og det er super fedt!

• #57   10. feb 2015 Vil sige problemet med de grupper der er, er at admin for grupperne ikke har været online et par år, så der kan ikke komme nye med i grupperne smiley

Så jeg har tilladt mig at oprette en ny - Jeg er på dagligt, så der kan folk komme ind i gruppen :b

http://www.hundegalleri.dk/grupper/hundedating

• #58   10. feb 2015 ja jeg kiggede også lidt på de der single grupper da jeg selv var single.. men der sker intet derinde, og der har godt nok været snakket mange gange om at oprette sådan en.. så godt initiativ Einstein smiley

Kommentér på:
Dating!

Annonce