{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
403 visninger | Oprettet:

Til motionsløberne {{forumTopicSubject}}

Vil gerne prøve at tabe mig via løb, elsker at være ude i naturen på den måde, hvis man endelig skal dyrke motion - fitnesscenteret keder mig efter meget kort tid og ude i skoven ville jeg også kunne være lige så grim jeg havde lyst til for jeg ville max møde en eller to.

Derfor er mit spørgsmål til Motionsløberne, kan man tabe sig ved alm løb? Har læst en artikel om at det mest effektive er interval-løb. Men hvad siger I? Vil gerne høre andres erfaringer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til motionsløberne
  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.220
    #1   25. feb 2015 Selvfølgelig kan du det. Nu er der ingen garanti for at tabe sig ved at løbe for kosten skal der også være styr på.

Interval løb giver en større efter forbrænding og er at fortrække. Det kan man også udfører i naturen.

• #2   25. feb 2015 Nu vil jeg ikke kalde det decideret motionsløb som jeg tænker det normalt. Men jeg træner til Triatlhons og X-terra og løber ofte i naturen (med Walle som løbepartner) og jo man taber sig, men du skal også tænke at man muskelopbygger og muskler vejer altså.

Et billede fra forleden. Vi har løbet sammen, hun er i snor hele vejen og jeg har mudder alle steder ..walle er kridtehvidtehvid smiley

profilbillede
  • #3   25. feb 2015 Og som Max siger skal man tænke over hvad man putter i hovedet.

• #4   25. feb 2015 Du kan tabe dig af alt, så længe du forbrænder mere end du indtager smiley

• #9   26. feb 2015 Ulla ikke en iron man ..

• #10   26. feb 2015 Min erfaring er også at man taber sig mere af at løbe langsomt og forholdsvist langt end af kort og hurtigt. Men kredsløbet har godt af at man lige får pulsen højt op en 10 minutters tid hver dag.
    Uuuuhhhh jeg elsker at løbe og har løbet siden jeg var 8 år gammel. Jeg har løbet rigtig meget cross (3, 5 eller 10 km løbe i kuperet og vanskeligt terræn - jo mere mudder jo bedre smiley ) i mine yngre dage - gad vide om den disciplin overhovedet eksistere mere ??? Desværre har jeg været lidt plaget af skader de senere år så det bliver ikke til så meget løb. Faktisk har jeg slet ikke løbet siden efteråret pga af en seneskade i venstre fod smiley Jeg håber godt nok meget at den snart bliver bedre, så jeg kan komme afsted og i form igen. Pt må jeg nøjes med at gå, hvilket så heldigvis ikke volder mig nogen vanskeligheder selvom jeg går langt hver dag.

• #12   26. feb 2015 Tak for alle inputsne. Jeg har INGEN kondi, så jeg er nødt til at starte fra bunden. Da jeg løb sidst for ti år siden blev den en dårlig oplevelse, fordi jeg fik så ondt i mit svælg og ned i lungerne, muligvis fordi jeg pressede mig selv for hårdt, og det vil jeg ikke ende ud i igen. Derfor ved jeg jeg er nødt til at tage den med ro indtil jeg har kontrol over vejrtrækningen og fået bare lidt kondi.

Kommentér på:
Til motionsløberne

Annonce