{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.682 visninger | Oprettet:

minibil - stor hund???? {{forumTopicSubject}}

JA. ... nu gjorde jeg det sku. købte en seat mii. og mig som havde svoret jeg aldrig "skulle eje sådan noget småt pis". haha. Man bliver hurtigt klogere. og så endda en 3 dørs haha

men jer med minibiler og større hunde, hvad gør i lige? hvilket bur kan i anbefale?? bagsæderne kan selvfølgelig ligges ned, det er det jeg tænker der må til.

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  minibil - stor hund????
  • #1   5. mar 2015 Det er godt nok nogle år siden, men jeg fik monteret et gitter bag forsæderne, ikke noget bur, det var der ikke plads til, synes jeg.

  • #5   5. mar 2015 de kan ligges helt frem, men ikke tilbage så det bliver helt plant desværre.

    haha en grå, så må jeg da kunne have en


  • #7   5. mar 2015 Ja, jeg tænkte også på at gøre nogen lignende smiley
    Hvad gav du for buret ?


  • #9   5. mar 2015 Jeg kan desværre ikke se det første link.
    men jeg synes det ser lidt stort ud Nr. 2? jeg må igang med at måle når jeg får bilen smiley


  • Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

    Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 558
    #14   6. mar 2015 Vi har en wv up, som en nærmest identisk med seat mii.
    Bagagerummet er alt for småt til en stor hund, og lægger du bagsædet ned og stiller et bur ovenpå er der ikke meget plads i højden.
    Vi har valgt at stille et stofbur (80*60*60) direkte på bagsædet. Det sidder nærmest i spænd med ryggen af førersædet, og så kan jeg stadig se ud af bagruden (det kan man ikke hvis man stiller det ovenpå det nedlagte bagsæde).
    Det fungerer fint, men vores har også 5 døre.

    Næste gang skal vi have en "rigtig" bil med plads til et hakon eller variocage, det er noget mere sikkert.


  • #15   6. mar 2015 Kender en der havde en fiat 500 gammel model, hun kørte rundt med en irsk ulvehund og en grand danios. Så sjovt ud, men der kan åbentbart være meget i en lille bil smiley

  • #16   6. mar 2015 Jeg har en med en stor Berner Sennenhanhund på mit hold. Han kommer sommetider i sådan en minibil-ting. Her sidder hunden bare på bagsædet - og ser ud til at fylde nærmest hele bilen.
    Kan ikke lade være med at joke med at hunden har taget bilen på smiley


Kommentér på:
minibil - stor hund????

Annonce