{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

IPHONE EKSPERTER SØGES (hurtigt) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg står desværre i et stort problem, som jeg gerne vil have løst.
Min bedste veninde er desværre gået bort i sidste uge, og jeg vil gerne hjælpe deres familie med hendes iPhone.
De kan ikke koden til den, hvilket ingen kunne.. Familien vil utrolig gerne ind på den, da der ligger mange billeder/minder fra deres ferie i Australien kort før hendes død ..
Er der en anden vej end gendannelse, da de ikke vil miste billederne? Det skal lige siges, at vi ikke kan sikkerhedskopiere den, da man skal bruge en koden til mobilen - den sidste sikkerhedskopi er fra jul, hvilket er før deres ferie.
Håber virkelig der er en løsning ..

God påske
/Amalie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IPHONE EKSPERTER SØGES (hurtigt)
  • #2   2. apr 2015 jeg ville nok kontakte apple support og forelægge dem situationen - der findes jo nok en eller anden metode til det, men af åbenlyse grunde er det jo ikke noget der skal være nemt tilgængeligt.

• #4   2. apr 2015 Det hjælper ikke at sætte andet sim kort i, hvis der er kode på telefonen, hvad de fleste har.
    Jeg ville kontakte apple support

• #8   2. apr 2015 ej hvor er det upassende Pia. Det kommer da på ingen måde dig ved, det er helt og holdent de efterladte der taget stilling til sådan noget!

• #13   3. apr 2015 Jeg har også prøvet at gøre som Carina skriver, og det kan sagens lade sig gøre, det kunne det i hvert fald med min iphone 4, 4s og 5s.
    Der poppede den der billede dims selv op, som også kommer når man sætter en USB eller et andet kamara til computeren

• #14   3. apr 2015 Trine, Forskellen er at den ikke sikkerheds kopierer noget fra telefonen, du laver en simpel overførsel smiley

• #16   3. apr 2015 Som Carina skriver kan i måske få fat i billederne, som hun fint guider jer igennem, nøjagtig som med et USB stik, eller kamera.
    Men Trine har altså også ret. Det kommer nemlig an på hendes sikkerhedsindstillinger. Min telefon kræver f.eks. Også at blive låst op, og godkendelse af computeren.
    Så det har altså noget at gøre med hendes sikkerhedsindstillinger, men jeg ville klart give det et skud, og smide den i computeren.
    HVIS det ikke kan lade sig gøre, og den kræver kode og godkendelse, ville jeg konkakte Applesupport.
    Held og lykke med det, og det gør mig ondt med din veninde.

• #17   3. apr 2015 Tak for svarene alle sammen ... smiley

Kommentér på:
IPHONE EKSPERTER SØGES (hurtigt)

Annonce