IPHONE EKSPERTER SØGES (hurtigt) {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Jeg står desværre i et stort problem, som jeg gerne vil have løst.
Min bedste veninde er desværre gået bort i sidste uge, og jeg vil gerne hjælpe deres familie med hendes iPhone.
De kan ikke koden til den, hvilket ingen kunne.. Familien vil utrolig gerne ind på den, da der ligger mange billeder/minder fra deres ferie i Australien kort før hendes død ..
Er der en anden vej end gendannelse, da de ikke vil miste billederne? Det skal lige siges, at vi ikke kan sikkerhedskopiere den, da man skal bruge en koden til mobilen - den sidste sikkerhedskopi er fra jul, hvilket er før deres ferie.
Håber virkelig der er en løsning ..
God påske
/Amalie
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 102 Hunde: 2 Emner: 363 Svar: 6.228
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.061
Jeg ville kontakte apple support
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 38 Hunde: 8 Emner: 169 Svar: 3.782
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.476
Der poppede den der billede dims selv op, som også kommer når man sætter en USB eller et andet kamara til computeren
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.476
okt 2011
Følger: 9 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.071
Men Trine har altså også ret. Det kommer nemlig an på hendes sikkerhedsindstillinger. Min telefon kræver f.eks. Også at blive låst op, og godkendelse af computeren.
Så det har altså noget at gøre med hendes sikkerhedsindstillinger, men jeg ville klart give det et skud, og smide den i computeren.
HVIS det ikke kan lade sig gøre, og den kræver kode og godkendelse, ville jeg konkakte Applesupport.
Held og lykke med det, og det gør mig ondt med din veninde.
feb 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 29
IPHONE EKSPERTER SØGES (hurtigt)